Zwangere Dames

A

Anonymous

Guest
Lol en als ik je dan een vraag stel in PM antwoord je ook niet CA ;)

ZIZI

Ervaringsdeskundige
3 mei 2015
256
51
De hierboven beschreven Karen Hechtel (Prive - Limburg) zou +/- 6 maand zwanger zijn en nog bare dates doen.
Zit regelmatig op chatbabe onder diverse nik-names - doch altijd met 2 dames nu onder de namen "kristel&nikkie".
Adverteren soms ook nog op afspraakjes onder"kristel&nikkie"

doe er uw voordeel mee en laat ons uw ervaring geworden

ZIZI

Ervaringsdeskundige
3 mei 2015
256
51
zijn niet deze dames.... staan soms op afspraakjes niet op Kinky.....

Zero

Toogplakker
18 apr 2015
66
4
ik geloof dat het over de volgende dames gaat, heb er zelf geen ervaring met deze 2...

kristel&nikkie 24 jaar Limburg - HASSELT
mooi geil huis dames kristel&nikkie in Hasselt motel
mooi geil huismoeders date op kamer in een mooi motel dame 1 nikkie 176 m 59 k c cup 185 geschoren licht bie en doet niet anaal of in mond klaar rest bespreekbare kan bij na ieder dag van 11 u tot 24 u dame 2 kristel 168 m 85 k cup e 95 geschoren bie doet niet klaar in mond rest bespreekbare kan bij na ieder werkdag van 11 u tot 16 u

stond geen telefoonnummer bij de advertentie

2A0F6C8B-1084-4489-AD02-D059AB1899C6.jpg

gblover

Toogplakker
11 mei 2015
137
5
Karen heb ik ooit op motel bare genomen en volgespoten .
Ik heb daar reeds een ander topic over geplaatst . Viel behoorlijk tegen en zeker géén 250e waard !

ZIZI

Ervaringsdeskundige
3 mei 2015
256
51
Effe over de prijs onderhandelen via sms .... moet beter kunnen als deze 250 + kamer
En zoveel zijn er ook niet die zwanger zijn en dan ook nog bare gaan. heb het zelf maar 2 keer mogen ervaren bij DVP
zelf heb ik ooit met Karen afgesproken maar is al minsten 4 jaar geleden .... (heb haar beschreven op vorige forum) niet echt slecht maar ook niet wahw .

Befchamp

Toogplakker
23 dec 2015
115
78
Ik heb ooit Sydney uit Amersfoort toen ze zwanger was kunnen neuken ze had lekkere donkere zwangere tepels en een beste buik want ze hoefde toen niet lang meer. Opeens zei ze zonder dat ik d'r om vroeg of wist van wat wil je wil je d'r zo in? Dat liet ik.me geen twee keer zeggen en hup d'r zwangere kut in echt een super gevoel was dat het was alleen minder dat d'r een klein katje m'n benen als een krabpaal gebruikten dat leidt wel af. Na die tijd ben ik nog wel vaker bij d'r geweest nadat ze al bevallen was maar vind d'r nu niks meer aan. Erg kreunen wat nergens op slaat en dat je maar snel komt en gaat.

A

Anonymous

Guest
haha.. ik vroeg t mij nog zo af.. maar ze is dus niet zwanger?.. Heeft iemand haar nog bezocht in de afgelopen tijd die dit kan beamen?

Zero

Toogplakker
18 apr 2015
66
4
Nikola is een lieve, mooie, vriendelijke dame nzc 200

Sry ben te lui voor een fatsoenlijke review...

Ze ontvangt prive in mol

Terug
Naar boven