Zwangere Dames

Zero

Toogplakker
18 apr 2015
66
4
Dankje voor de tip, maar heb ze gebeld en ze ontvangen nietmeer deze week...

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Lijkt me ook wel geil een keer lekker zo'n zwangere dame nog een keer vol schieten, en dan het liefst een die al een heel eind op weg is met haar zwangerschap

• Like
Waarderingen: doc

geilegianni

Snuffelaar
26 dec 2015
8
0
ik heb nog 1 fantasie die ik graag wil realiseren,nl seks met een zwangere vrouw. wie kan mij hierbij helpen? dank u

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
geilegianni zei:
ik heb nog 1 fantasie die ik graag wil realiseren,nl seks met een zwangere vrouw. wie kan mij hierbij helpen? dank u

Ik heb nog 1 fantasie: dat GeileGianni ons gaat voorzien van een mooie recensie op dit forum, in plaats van alleen maar te vragen waar zwangere en 18 jarige dames zitten:

gainni.jpg

A

Anonymous

Guest
Kunnen zulke figuren niet gelijk verwijderd worden? Niet iedereen kan heel veel recensies schrijven. Niet iedereen brengt het even leuk. Maar nooit iets inbrengen en enkel infantiele vragen stellen...........

A

Anonymous

Guest
zwangere vrouwen

ik heb al een tijdje mail contact met een oude bekende van me . heb haar ook al gerecenseerd .
door drukte en andere beslommeringen was het contact even verbroken .
ik stuurde haar de nieuwjaars wensen en een geil bare jaar .

krijg ik van haar een berichtje dat ze getrouwd is en ZWANGER wil worden ,DUS bare met klanten was niet mogelijk..

ik vertelde haar dat het wel een geil idee vond om haar tijdens de zwangerschap te neuken .
waarop zij antwoorde dat het dan weer bare kan !

dus ik wacht af !! haar kennende zal de laatste druppel er uit komen

A

Anonymous

Guest
katholiek zei:
geilegianni zei:

Ik heb nog 1 fantasie: dat GeileGianni ons gaat voorzien van een mooie recensie op dit forum, in plaats van alleen maar te vragen waar zwangere en 18 jarige dames zitten:

gainni.jpg

mijn fantasie is om 1 zwangere maagd van 18 te ontmaagden

A

Anonymous

Guest
Al die blabla die in ieder bericht terugkomt over hoeveel iemand wel geschreven heeft en of hij al dan niet het recht heeft om een vraag te stellen... begint een beetje irritant te worden en onderwerpen nutteloos te bevuilen.

Als je niet wil antwoorden, doe dat niet, maar laat dat terechtwijzende vingertje aub achterwege.

Er bestaat trouwens een rubriek bij algemeen waar je al je frustraties hierover kan wegschrijven.

Ik wil niemand persoonlijk aanvallen en wil al zeker geen discussie hierover, maar ik moest het even kwijt....

A

Anonymous

Guest
Het doel van 1 forum. Is dat je ervaringen deelt !!!!

Dus niet alleen maar vragen stellen , want het is hier geen Wikipedia van de nzc !!!!

Dus als je niets wil delen dan moet je niet verwachten dat andere dat ook gaan doen ...

Terug
Naar boven