Zwangere Dames

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
She looks beautiful really wonderful.
I would love to try her but I doubt she will NZC.
Bareboy

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
Blijkbaar zakt dit topic altijd maar dieper weg.

Is er dan geen enkele jonge dame meer die al dan niet per ongeluk zwanger is, en bronstig staat, of die haar vriend is weggelopen en die met een bolle buik alleen achterblijft en een extra centje kan gebruiken om het hoofd boven water te houden? Daar is nochtans belangstelling voor. Het heeft wel iets om een zwanger meisje te neuken, en dikwijls staan die zelfs ook nog redelijk goed geil, alhoewel ze dan voor geld neuken. Plasseks is ook nog zoiets wat bij zwangere meisjes een speciaal gevoel geeft. Ideaal zou zijn dat je eentje vindt die een maand of drie zwanger is en waar je dan bv elke week eens kon mee afspreken de komende 6 maand, met een soort abonnement bij manier van spreken.

Ik verwonder me dus ervover dat er zo weinig aanbod is. Durven die niet adverteren?

A

Anonymous

Guest
Lijkt me redelijk gezond dat een zwangere dame zich niet door jan en alleman laat volspuiten zonder condoom.

Wat jij als een fail ziet van dit topic zie ik als een zege van het gezond verstand van zwangere dames!

alex the great

Toogplakker
27 mei 2015
104
29
Albert is ook niet de snuggerste als hij zich verwondert waarom er zo weinig aanbod is terwijl hij zelf alle argumenten aandraagt waarom dat juist zo is...

1. Dame moet zwanger zijn. Trek daar de 9e maand vanaf, want hoogzwanger. Trek er ook de eerste 10 weken vanaf, want nog niet met zekerheid zwanger. Dus dan heb je het effectief over een periode van 5,5 maand waarin de dame haar diensten kan aanbieden.
2. Ze moet bronstig zijn.
3. Geen partner.
4. In financiële nood.
5. Gezien de aard van dit forum is nzc wenselijk.

Kans om zo iemand te vinden is dus gewoon klein. In mijn ervaring is daarop stuiten meer geluk dan wijsheid. Vaak adverteert zo'n dame niet openlijk. En degenen die ermee adverteren, dat zijn vaak de marginaaltjes zoals jullie dat noemen.

Ik heb ooit via sexjobs een zwangere dame gevonden, die ermee adverteerde. Het was niet veel soeps: sociale huurwoning rommelig en vies. Matrassen in de slaapkamer voor de daad. Uiterlijk meer richting bbw. Gewillig was ze wel, maar niet voor herhaling vatbaar.

RG52RR

Toogplakker
17 nov 2019
169
13
Hi,

Wie weet met al die achterlijke prijsstijgingen dat het aanbod toch een beetje toeneemt voor diegenen die daar in zijn geïntereseerd.
Klinkt misschien best een beetje bot maar is zeker niet zo bedoelt.

Als iemand het dan aanbied is de nood misschien wel hoog maar ergens sluimert er dan ook wel de behoefte.

Ik hoop dat degenen die hiernaar op zoek zijn echt succes gaan hebben. Lees liever leuke dingen dan dat het toch niet is gelukt.

Grtz.
R.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
570
296
Als ik haar foto's bekijk is ze gewoon dik/mollig/vet of hoe je het ook noemt. Lijkt totaal niet op een buik van een zwangere dame.

peeklak

Toogplakker
21 mrt 2022
199
29
Barebackdudeback zei:
Lijkt me redelijk gezond dat een zwangere dame zich niet door jan en alleman laat volspuiten zonder condoom.
Dat geldt dan toch ook voor alle gwone niet-zwangere dames, als je gewoon de risico's bekijkt? :mrgreen:

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Weet niet of je kan lezen en rekenen @Hoerenloper69 maar je bent rijkelijk te laat vriend :lol: :lol:
De advertentie is van 02-01-2023 en toen was zij nog 15 dagen beschikbaar dus tot en met 17-01-2023.
Over 10 dagen is dat dus 30 dagen geleden. Grote kans dat die al lang en breed bevallen is als alles goed gegaan is.
Verder staat er ook niks over nzc in de advertentie aangegeven zoals ik het zie. Zelfs pijpen is met condoom.

Terug
Naar boven