Zwangere Dames

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ze vraagt voor vluggertje 100 euro.
Maar er is over te onderhandelen, 70 doet ze het ook voor.
Scheelt toch weer 30 euro.
Als je dat regelmatig doet bespaar je flink wat en blijft hobby betaalbaar en kan je dus ook wat vaker weer gaan.

harriew88

Ervaringsdeskundige
18 jul 2017
322
8
Het is een lekker ding . Rood haar en misschien wel door zwangerschap erg geil.
Hebben in de buurt een lekkere date gehad. We hadden vluggertje afgesproken maar het werd een lange date. Zd is zeker geen klokkijkster.
Na afloop maakt ze zichzelf niet schoon. Gewoon btoek aan en instappen. Ik moest de stoel van de auto nadien nog poetsen

lighano

Ervaringsdeskundige
2 jan 2017
327
71
In het SKW (Antwerpen) staat er voorlopig ook nog even eentje aan de ramen, op nummer 38. Is nog redelijk jong en vrij geil. NZC en PZC is geen probleem!

Ik zeg voorlopig, want ik weet niet wat er met haar gaat gebeuren zodra Julia & co in september terugkomt

lighano

Ervaringsdeskundige
2 jan 2017
327
71
Late avond en nacht. Haar naam weet ik even niet meer, maar ze heeft wel een naamplaat op haar raam hangen. Vergis je niet met Andrea die vlak naast haar staat, Andrea's naam hangt ook aan het raam. Het zijn de enige twee op SS 38 die hun naam aan de deur hangen.
Als je dichterbij komt valt haar borsten en zwangere buik al direct op. Ze is zo'n 6 maanden ver.

marco1971

Toogplakker
28 aug 2017
35
20
Sorry maar ze heeft het mij zelf verteld en je voelt het ook , ik weet echt wel wat dik is en wat een mooi zwanger buikje is.

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Hi my fellow perverts. For pregnant lovers .
See my post yesterday in Antwerp windows.
Bareboy

A

Anonymous

Guest
Advertentie is nog online van zwanger en lief en heb een berichtje gestuurd. Weet iemand de schade voor zo'n buiten date?

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Veel zgn "zwangere" dames zijn alleen maar erg dik en niet zwanger!
Wij moeten dat geloven. En dan extra betalen....
Een zwangere buik zit hoger dan een dikke buik.

Noorman

Terug
Naar boven