Zwanger geraakt

Barelover1963

Toogplakker
28 mei 2019
136
65
Onderschat de Duitse justitie niet daar gaat men veel verder was dat hier ook maar zo uit eigen ervaring weet ik dat hier de nodige dames er een potje van maken
Ik onderschat niks en zeker de Duitse justitie niet. Maar broodje aap kolder verhalen herken ik op mijlen afstand

Barelover1963

Toogplakker
28 mei 2019
136
65
Ergens in 2007 was dat:

Einige Monate arbeitete Mandy (20) aus Merseburg (Sachsen-Anhalt) bei sogenannten Gruppensex-Partys: "Ich war als Tänzerin im 'Haus der Lüste' engagiert, um das männliche Publikum für die Mitmach-Shows anzuheizen."

Doch es blieb nicht nur beim Tanzen!

Mandy vielsagend: "Bei den Shows gab es auch Männer, die ihre Lust mit mir teilten." Beim Teilen muss dann Joy entstanden sein.

Für die bis zu 15 zahlenden Gäste der frivolen Orgien bedeutet dies nichts Gutes. Acht der Herren kennt Mandy mit Namen. Sie bekommen nun unangenehme Post vom Jugendamt – eine Ladung zum Vaterschaftstest!

Als je wat zoekt, vind je nog de andere artikels.
Citaten zonder bronvermelding. Ik had ze niet beter kunnen verzinnen destijds.

deghuvo@

Toogplakker
7 sep 2021
143
131
Waar blijkbaar niemand over nadenkt: je zal maar als kind op de wereld terecht komen na zo een scenario. :(
Dat is 90% van de mensheid die ooit heeft geleefd, of dacht je dat 3 a 4000 geleden wijven ook niet werden uitgewoond door een groep mannen of dat ze elke dag een andere had? De survival of the fittest vind ook in de kinderkamer plaats. De sterkste zwemmertjes winnen, simpel.

deghuvo@

Toogplakker
7 sep 2021
143
131
Een klein druppeltje is ruim voldoende om de dame te dekken.
Het is een illusie te denken dat je in het heetst van de strijd op tijd bent om terug te trekken.

Dat is geen illusie, niet iedereen heeft random voorvocht, of alleen onder bepaalde omstandigheden. Ik heb genoeg dames in mijn leven bare genomen die absoluut niks moesten hebben van de pil of andere methoden en ik niks van condooms (mits ze getest waren en ik de uitslag had gezien). Je voelt je orgasme als het goed is gewoon opkomen en je kan em dan makkelijk eruit halen en het laatste gedeelte zelf doen. Het werkt voor mij perfect. 2e ronden zorgen dat je daar pas aan begint na een uitgebreide douc/wasbeurt, even checken of je geen navocht meer hebt en rustig weer opbouwen en ervoor gaan. Gaat prima, maak je niemand zwanger mee (of ik ben onvruchtbaar , dat kan ook 😂).

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Je hebt gewoon geluk gehad of bent inderdaad onvruchtbaar.
In één druppeltje sperma zitten miljoenen zaadcellen die maar een ding willen: zo snel mogelijk de baarmoeder in om een eicel te bevruchten.

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
of bent inderdaad onvruchtbaar.
Gezien het niveau van de manier waarop hij over de wijven schrijft die uitgewoond werden, is het misschien best dat hij kan neuken zonder zich voort te planten... Grapje

Laatst bewerkt:

deghuvo@

Toogplakker
7 sep 2021
143
131
Je hebt gewoon geluk gehad of bent inderdaad onvruchtbaar.
In één druppeltje sperma zitten miljoenen zaadcellen die maar een ding willen: zo snel mogelijk de baarmoeder in om een eicel te bevruchten.
Of ik ben gewoon jonger als jou , maar heb wel controle over mezelf 🤷‍♂️, misschien moet jij nog wat oefenen.

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
Nu sta je ineens aan zijn kant 🤡
Ik sta aan de kant, niet 'iemands kant' en ik vond het woordgebruik gewoon nogal grof overkomen.

Ik liet me inspireren door een oud grapje, waarbij een man in een horecazaak 39,95 euro moet betalen, en geduldig wacht op de 5 cent wisselgeld ipv te zeggen 'laat maar zitten'. Daarop schuift de man aan de kassa ham een condoom onder de neus. Waarop die klant vraagt wat dat te betekenen heeft. Zegt de patron aan de kassa: een attentie van de zaak meneer, en zo proberen wij te voorkomen dat dit soort klanten zich voortplant. :D

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Ik oefen al wat jaren. Het advies was altijd dat je het op een oude fiets moet leren.
Jammer genoeg heb ik al een paar nieuwe fietsen in elkaar gereden.
Het was geen opzet maar ging echt per ongeluk.

Ben zelf altijd met de schrik vrijgekomen gelukkig.
Nooit een verloofde meegemaakt die iets ernstig met me moest bespreken.
Hou het maar op meer geluk dan wijsheid.

Laatst bewerkt:

deghuvo@

Toogplakker
7 sep 2021
143
131
Ik ben het ermee eens dat het niet voor en bij iedereen werkt. Als je de kinderkamer wit ben je de pineut vaak. Als je eruit floept is de kans al wat kleiner maar niet 0% uiteraard. Een kind is niet het ergste om te krijgen in deze wereld 🙂.

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
Een kind is een mooi geschenk, dus zeker niet 'erg'. Maar er is wel een groot verschil tussen een kind krijgen bij een dvp waar je allleen maar bronstig genoeg voor was om er eens mee te neuken, en een kind krijgen bij een meid (al dan niet dvp) die je oprecht graag ziet, en die jou ook graag ziet.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Zelf heb ik het reeds 3 keer mogen meemaken, dit terwijl ik het liefst kinderloos blijf. Waren geen dpv's.
De eerste heeft het laten wegnemen in onderling overleg, de tweede heeft het ook weggenomen maar zij heeft het mij pas jaren later verteld( was éénmalige sex op de achterbank).
Laatste keer was het weer prijs, nochtans nam ze anticonceptie. Ik heb daar geluk bij een ongeluk gehad. Ik wou het niet, zij wou het wel houden. Grote paniek bij mezelf, was al aan het uitdokteren hoe ik ermee zou omgaan. Maar na een tiental weken den ik heeft ze de vrucht verloren. Ik heb ook 2 betaalde amateur contactjes waarmee ik het zonder doe, tot nu toe altijd geluk gehad, want ik weet lange geen kant of zij effectief hun voorzorgen nemen.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Als een hoer tien ladingen per dag in haar kutje krijgt en ze wordt zwanger, ga je de 'dader/vader' niet vinden hoor, de blauwe smurfen gaan daar echt geen tijd in steken en dure DNA testen doen.

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
Blauwe smurfen doen geen DNA testen.

Zij hebben wel toegang tot allerlei databanken met persoonsgegevens. Er zijn wel meer identificaties gebeurd door te vertrekken van een planning van een dvp, of een klantenlijst, en met de (verplichte) hulp van telecomproviders. Na identificatie kan een rechtsprocedure opgestart worden, waarin vanalles kan beslist worden. Zo anoniem zoals velen denken, is de wereld niet.

Robingood

Toogplakker
28 apr 2020
36
32
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Aub zeg:ROFLMAO:

Laatst bewerkt door een moderator:

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Nope Bema* enkel vaderschapstest is sluitend om de biologische vader te identificeren en de smurfen gaan geen hele hoop DNA testen doen. Die hebben echt belangrijkere zaken te onderzoeken zoals drugstrafficanten en granatengooiers in Antwerpen 🙄

Terug
Naar boven