Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik onderschat niks en zeker de Duitse justitie niet. Maar broodje aap kolder verhalen herken ik op mijlen afstandOnderschat de Duitse justitie niet daar gaat men veel verder was dat hier ook maar zo uit eigen ervaring weet ik dat hier de nodige dames er een potje van maken
Citaten zonder bronvermelding. Ik had ze niet beter kunnen verzinnen destijds.Ergens in 2007 was dat:
Einige Monate arbeitete Mandy (20) aus Merseburg (Sachsen-Anhalt) bei sogenannten Gruppensex-Partys: "Ich war als Tänzerin im 'Haus der Lüste' engagiert, um das männliche Publikum für die Mitmach-Shows anzuheizen."
Doch es blieb nicht nur beim Tanzen!
Mandy vielsagend: "Bei den Shows gab es auch Männer, die ihre Lust mit mir teilten." Beim Teilen muss dann Joy entstanden sein.
Für die bis zu 15 zahlenden Gäste der frivolen Orgien bedeutet dies nichts Gutes. Acht der Herren kennt Mandy mit Namen. Sie bekommen nun unangenehme Post vom Jugendamt – eine Ladung zum Vaterschaftstest!
Als je wat zoekt, vind je nog de andere artikels.
Dat is 90% van de mensheid die ooit heeft geleefd, of dacht je dat 3 a 4000 geleden wijven ook niet werden uitgewoond door een groep mannen of dat ze elke dag een andere had? De survival of the fittest vind ook in de kinderkamer plaats. De sterkste zwemmertjes winnen, simpel.Waar blijkbaar niemand over nadenkt: je zal maar als kind op de wereld terecht komen na zo een scenario.![]()
Een klein druppeltje is ruim voldoende om de dame te dekken.
Het is een illusie te denken dat je in het heetst van de strijd op tijd bent om terug te trekken.
Gezien het niveau van de manier waarop hij over de wijven schrijft die uitgewoond werden, is het misschien best dat hij kan neuken zonder zich voort te planten... Grapjeof bent inderdaad onvruchtbaar.
Of ik ben gewoon jonger als jou , maar heb wel controle over mezelfJe hebt gewoon geluk gehad of bent inderdaad onvruchtbaar.
In één druppeltje sperma zitten miljoenen zaadcellen die maar een ding willen: zo snel mogelijk de baarmoeder in om een eicel te bevruchten.
Ik sta aan de kant, niet 'iemands kant' en ik vond het woordgebruik gewoon nogal grof overkomen.Nu sta je ineens aan zijn kant![]()