Zwanger geraakt

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik heb ooit zoiets een paar keer meegemaakt toen ik in de 20 was geweest. 1 Engelse op de vakantie in Turkije de hele nacht seks meegehad en 6x gespoten zonder cd. Een andere ervaring was een vriendin waar ik kort iets mee had. Uit de tijd dat internet een luxe was en je tel nr achter kon laten op haar box van haar dating advertentie.

Qua vrouwen heb ik aardig wat sletjes versleten. Maar die 2 spande de kroon. Een van de lekkerste ervaringen die ik met vrouwen had. Overeenkomst was dat beide letterlijk seksuele roofdieren waren. De blonde vriendin destijds Raalte gelukkig niet zwanger, maar ergen in Engeland kan er wel eens een jr Cumgiver rondlopen van 25 jr.

Dat dit bij dvp's voorkomt kan en slim is anders. Zoals die ene moldavische bitch larissa die weleens in de doubletstraat zit dan heb je het slecht. En enkele zwendel en afpersing pogingen dat zal zeker vaker voorkomen. Zoals de wolf zei gebruik godverdomme je verstand.

Cumgiver

laptar

Snuffelaar
25 jul 2023
16
11
Ja, dat heeft de blonde Maggy uit de Atheneumbuurt mij geleverd. :mad:
https://www.nzcforum.be/threads/maggy-engeltje-aan-de-buitenkant-duiveltje-aan-de-binnenkant.3150/
Ze beweerde dat alleen ik en haar vaste "vriend" in haar klaarkwamen maar, zoals de posts in het topic wel aangeven, was dit niet het geval ... vraag me af van hoeveel mannen ze iets heeft kunnen aftroggelen.:unsure:
De vaste vriend van Maggy die in Maggy klaar kwam? Dat zal niet zo vaak geweest zijn, want Mottige Rudy heeft meer in de bak gezeten dan in Maggy haar kut denk ik.

Aftroggelen was trouwens Maggy haar hobby. Ik was, net als guy6, ook verschillende keren de enige die in haar mocht klaar komen. Zij was in die tijd heel knap. Zowat alle regelmatige bezoekers van de atheneumbuurt waren de enigen die haar foefke mochten volschieten.

De eerste keer was ze zodanig 'ongerust' dat ze de volgende dag een morning after pil ging nemen voor alle zekerheid. En ik mocht die betalen. Zei ze. Dat viel tegen, want ik betaalde niets.

Alleen de volgende date betaalde ik, en dat was weer bare in haar doos. Zo moest je Maggy behandelen. Anders werd je financieel gestroopt. Maggy, een icoon van de gouden jaren van de Antwerpse tippelbuurt. En daarna de afgang. Een van de vele tragische voorbeelden van wat er terecht komt van dvp's die zich door iedereen bare laten pakken.

Wandering-stranger

Toogplakker
26 jul 2023
105
28
de regel is " eigen risico " ! Eigen verantwoording !

en mocht je dan een soa oplopen of mocht zij zwanger raken of zowel jij een soa oplopen en zij zwanger . Dan is dat je eigen schuld . Je kende / kent het risico ! En wat er dan van komt , eigen schuld en eigen verantwoording ! Soa ? Bezoek een arts en laat je helpen ! Moch zij zwanger van je zijn , wees een echte man en neem je verantwoordelijkheid als een echte man ! En word onder geen beding boos of woest !

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
De vaste vriend van Maggy die in Maggy klaar kwam? Dat zal niet zo vaak geweest zijn, want Mottige Rudy heeft meer in de bak gezeten dan in Maggy haar kut denk ik.
Haar toenmalige "vriend" was niet Rudi (die voor 5 jaar in de gevangenis zat) maar Olly. In de tijd dat ze met Rudi was, heeft ze wel een zoontje ter wereld gebracht, duidelijk "vader onbekend" :rolleyes:

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
Zou Maggy nog leven? Intussen al enkele jaartjes geleden, heb ik haar toevallig nog eens gezien. Het was even slikken hoe een ooit zo mooi meisje ten prooi was gevallen aan de gevolgen van haar bare geneuk.

Hansvh

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
380
343
Ik mis nog even de relatie tussen er slecht uitzien, bare neuken en drugs gebruik.

Niet iedere bare neuker zit aan de drugs,… andersom wil ik best geloven dat veel (niet alle) verslaafden makkelijker bare neuken.
Drugs en er slecht uitzien neem ik wel direct aan.

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
213
Dames onder invloed doen makkelijker dingen die ze eigenlijk liever niet doen. En je kunt er rustig vanuit gaan dat het overgrote deel van de dvps wel iets mis/gebruikt.

Hansvh

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
380
343
Nee daar ga ik niet in mee.
Natuurlijk zijn er verslaafd dames, die DVP worden om de verslaving te betalen.

En er zijn er ook die gebruiken om te kunnen doen wat ze doen.

Maar ik ken zat dames die niets gebruiken. Er zijn dames die gewoon geneukt willen worden.

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
In de atheneumbuurt zat 90% aan de drugs..! :(
Als het al niet méér dan 90% was, inderdaad. En drugs kosten geld. Daar werd alles voor gedaan. In principe zou drugsverslaving en sekswerk niets met elkaar moeten te maken hebben, maar helaas is de realiteit in sommige middens anders. De Atheneumbuurt was daar een goed voorbeeld van. Het was altijd gokken of een dvp daar was begonnen met sekswerk om haar drugs te betalen, of dat 'slechte vrienden' een dvp in hun greep hadden gekregen. Lees het verhaal van Guy, over Maggy eens helemaal. Het is een zeer waarheidsgetrouwe schets. Dat meisje heeft zichzelf vernietigd door haar manier van leven. Hebben de drugs haar geveld? Toen ik haar voor het laatst zag, stapte ze bij een arts binnen en ze zag er niet meer uit. Opgepoft, opgezwollen gezicht. Ik kan geen diagnose stellen in het voorbij gaan, maar ik heb er mijn idee over. Ik denk dat zowat iedereen die regelmatig die buurt bezocht, er bare overheen gegaan is. Van nette normale mannen tot de meest vuile bedenkelijke personnages. Het kon haar niet schelen. Haar benen gingen synchroon open met je portemonnee. Ik had haar ook verschillende keren. In haar beginjaren. Nadien vond ik het te risky. In de tijd dat zij met die Rudy hokte, en in de periodes dat die niet in de gevangenis zat, stond zij altijd vrolijk te tippelen en aan de overkant van de straat in een donker portaaltje kon je dan bewonderen met welke cleane hygiënische man zij buiten haar klanten haar kut deelde.

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
Ik mis nog even de relatie tussen er slecht uitzien, bare neuken en drugs gebruik.

Niet iedere bare neuker zit aan de drugs,… andersom wil ik best geloven dat veel (niet alle) verslaafden makkelijker bare neuken.
In de AB tippelbuurt was het schering en inslag. Drugs kosten geld.
Drugs en er slecht uitzien neem ik wel direct aan.
Er slecht uitzien door drugs en er slecht uitzien door bepaalde medicatie, is meestal niet helemaal hetzelfde.
Als men Maggy op een bepaald ogenblik noodzakelijkerwijze medisch onder handen genomen heeft, denk ik dat men wel eerst de drugs van het menu zal geschrapt hebben. Wat overbleef deed me aan een doodzieke uitgewoonde vrouw denken. Natuurlijk, ik ben niet haar huisdokter, dus je kan altijd blijven aanvoeren dat het wel van het bare neuken niet zal geweest zijn. Op de duur maakte dat bij een aantal Atheneumfiguren ook niet veel verschil meer uit. Het hoorde bij elkaar, en de aftakeling deed haar werk.

Jammer want Maggy was een mooie jonge vrouw. Ze heeft geneukt als een konijntje, maar het heeft haar niks opgebracht. Enkel miserie en aftakeling. Vandaar mijn initiële vraag: is er iemand die hoe dan ook nog contact heeft bewaard?

Dorussie

Toogplakker
12 nov 2023
70
44
Jaren geleden regelmatig een Ghanese dame over de vloer gehad die fanaat ervoor zorgde dat ik in haar klaar kwam. Toch werd ze, tot haar grote teleurstelling, niet zwanger. 50 jaar geleden al een vasectomie gehad en dat was maar goed ook.
Ben ook al jaren gesteriliseerd 🥳 ben er nog steeds blij mee 😊

deghuvo@

Toogplakker
7 sep 2021
143
131
Het risico is voor beiden. Maar waar we niet in geëmancipeerd zijn is dat alleen de vrouw mag beslissen of ze het kind houdt. Waarom mag de man niet beslissen of het kind op de wereld gebracht kan worden en mag de vrouw dat wel?

Dat gaat natuurlijk niet werken, je kan helaas niet voor iemand bepalen dat ze een aborus moet gaan doen tegen haar wil in. Wel ben ik voor het recht voor mannen op een financieele abortus. Dus als zij dat kind behoud en jij wilt het niet, prima……maar dan heeft ze geen recht op wat voor geld dan ook.

Ook zou dat moeten gelden na een scheiding, heel ander verhaal maar toch. Zo veel mannen worden rond of na hun 50ste in hun hemd gezet door wijven die ineens willen scheiden en dan verliezen ze alles, het huis, de kids etc. Het zou zo moeten zijn dat als zij de scheiding aanvraagt, zij dan moet oprotten……

Ach ja, gelukkig 2024!

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Wie het kindje krijgt mag het houden.
Dat zeiden we al in de tijd dat ik in militaire dienst zat.
Vrouwen hebben een eigen verantwoordelijkheid.
Wanneer ze met meerdere mannen tegelijk onbeschermde seks hebben is zwanger worden hun risico.
Een abortus valt onder de basis ziektekostenverzekering.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Wie het kindje krijgt mag het houden.

Vrouwen hebben een eigen verantwoordelijkheid.
Wanneer ze met meerdere mannen tegelijk onbeschermde seks hebben is zwanger worden hun risico.
Helaas denkt de wetgever daar anders over!

Als er wettelijk aantoonbaar vastgesteld is, dat jij de vader bent, dan kan je voor de wet in Nederland gewoon gaan betalen voor het kind.

Dat jij en ik het daar misschien niet mee eens zijn, doet daar niets aan af.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Neem een DVP die matig actief is, vijf bare contacten per dag.
In drie weken zijn dat 100 contacten.
Dat worden 100 DNA onderzoeken.
Dan ben je 30.000 euro verder.
Vooropgesteld dat alle vrijers bekend zijn en vrijwillig meewerken.
Prachtige wetgeving die in de praktijk niet veel betekent.

De vorige koning van België heeft het DNA onderzoek naar zijn vermoedelijke vaderschap tientallen jaren tegen gehouden. Uiteindelijk werd hij door de rechter gedwongen mee te werken.

Terug
Naar boven