Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De vaste vriend van Maggy die in Maggy klaar kwam? Dat zal niet zo vaak geweest zijn, want Mottige Rudy heeft meer in de bak gezeten dan in Maggy haar kut denk ik.Ja, dat heeft de blonde Maggy uit de Atheneumbuurt mij geleverd.
https://www.nzcforum.be/threads/maggy-engeltje-aan-de-buitenkant-duiveltje-aan-de-binnenkant.3150/
Ze beweerde dat alleen ik en haar vaste "vriend" in haar klaarkwamen maar, zoals de posts in het topic wel aangeven, was dit niet het geval ... vraag me af van hoeveel mannen ze iets heeft kunnen aftroggelen.![]()
Haar toenmalige "vriend" was niet Rudi (die voor 5 jaar in de gevangenis zat) maar Olly. In de tijd dat ze met Rudi was, heeft ze wel een zoontje ter wereld gebracht, duidelijk "vader onbekend"De vaste vriend van Maggy die in Maggy klaar kwam? Dat zal niet zo vaak geweest zijn, want Mottige Rudy heeft meer in de bak gezeten dan in Maggy haar kut denk ik.
In de atheneumbuurt zat 90% aan de drugs..!Hoi Bema, op welke manier zie jij de gevolgen van bare geneuk?
Groeten
Als het al niet méér dan 90% was, inderdaad. En drugs kosten geld. Daar werd alles voor gedaan. In principe zou drugsverslaving en sekswerk niets met elkaar moeten te maken hebben, maar helaas is de realiteit in sommige middens anders. De Atheneumbuurt was daar een goed voorbeeld van. Het was altijd gokken of een dvp daar was begonnen met sekswerk om haar drugs te betalen, of dat 'slechte vrienden' een dvp in hun greep hadden gekregen. Lees het verhaal van Guy, over Maggy eens helemaal. Het is een zeer waarheidsgetrouwe schets. Dat meisje heeft zichzelf vernietigd door haar manier van leven. Hebben de drugs haar geveld? Toen ik haar voor het laatst zag, stapte ze bij een arts binnen en ze zag er niet meer uit. Opgepoft, opgezwollen gezicht. Ik kan geen diagnose stellen in het voorbij gaan, maar ik heb er mijn idee over. Ik denk dat zowat iedereen die regelmatig die buurt bezocht, er bare overheen gegaan is. Van nette normale mannen tot de meest vuile bedenkelijke personnages. Het kon haar niet schelen. Haar benen gingen synchroon open met je portemonnee. Ik had haar ook verschillende keren. In haar beginjaren. Nadien vond ik het te risky. In de tijd dat zij met die Rudy hokte, en in de periodes dat die niet in de gevangenis zat, stond zij altijd vrolijk te tippelen en aan de overkant van de straat in een donker portaaltje kon je dan bewonderen met welke cleane hygiënische man zij buiten haar klanten haar kut deelde.In de atheneumbuurt zat 90% aan de drugs..!![]()
In de AB tippelbuurt was het schering en inslag. Drugs kosten geld.Ik mis nog even de relatie tussen er slecht uitzien, bare neuken en drugs gebruik.
Niet iedere bare neuker zit aan de drugs,… andersom wil ik best geloven dat veel (niet alle) verslaafden makkelijker bare neuken.
Er slecht uitzien door drugs en er slecht uitzien door bepaalde medicatie, is meestal niet helemaal hetzelfde.Drugs en er slecht uitzien neem ik wel direct aan.
Ben ook al jaren gesteriliseerdJaren geleden regelmatig een Ghanese dame over de vloer gehad die fanaat ervoor zorgde dat ik in haar klaar kwam. Toch werd ze, tot haar grote teleurstelling, niet zwanger. 50 jaar geleden al een vasectomie gehad en dat was maar goed ook.
Het risico is voor beiden. Maar waar we niet in geëmancipeerd zijn is dat alleen de vrouw mag beslissen of ze het kind houdt. Waarom mag de man niet beslissen of het kind op de wereld gebracht kan worden en mag de vrouw dat wel?
Helaas denkt de wetgever daar anders over!Wie het kindje krijgt mag het houden.
Vrouwen hebben een eigen verantwoordelijkheid.
Wanneer ze met meerdere mannen tegelijk onbeschermde seks hebben is zwanger worden hun risico.