Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
harriew88 zei:Kwam laatst via speurders leuke dame tegen. Afspraak gemaakt voor cardate.
Heb haar opgepikt. Goede plek gezocht en toen lekker geilen. Al snel kwam condoom uit tas en die legde ze neer.
Op gegeven moment waren we zo intensief bezig. De dame was aan het trekken en opeens stopte ze hem zo blank bij haar naar binnen. Onverwachts. Wij lekker sopppen en natuurlijk veel te snel klaar.
Na aflioop schrok ze toch beetje en vertelde dat het nooit meer zou gebeuren. Ik weet het niet, spreek nog wel een keer af. We zullen zien
DeLigt19 zei:Ooit eens een korte periode dame uit privehuis/club enkele keren zonder vergoeding mogen opzoeken bij haar thuis. Het is bij die 2-3 keren gebleven. Zij, een heerlijke geile milf, wilde meer, had inmiddels kennis gemaakt met (aantrekkelijke) dochter en een (ex) zwager, en toen wist ik dat ik ermee moest stoppen. Wel jammer heerlijk geile sex mee gehad.
dgludo zei:recent bij een dvp geweest. Alles verliep vlot, vriendelijke dame. Stuurt ze me nu sms of ik niet wil langskomen. Ik had nog gezegd: eerst weer een beetje geld sparen voor ik kan langskomen, antwoord ze: geen probleem, je mag deze keer gratis langskomen als je nu vertrekt.
euch...
Even getwijfeld, vertrouwde het toch ook niet helemaal, dus maar bedankt en niet afgezakt :roll:
xxlbare zei:dgludo zei:recent bij een dvp geweest. Alles verliep vlot, vriendelijke dame. Stuurt ze me nu sms of ik niet wil langskomen. Ik had nog gezegd: eerst weer een beetje geld sparen voor ik kan langskomen, antwoord ze: geen probleem, je mag deze keer gratis langskomen als je nu vertrekt.
euch...
Even getwijfeld, vertrouwde het toch ook niet helemaal, dus maar bedankt en niet afgezakt :roll:
Zoiets ook een keer meegemaakt. Ik heb geen seconde getwijfeld en haar heerlijk geneukt.
Na afloop verklaarde ze dat ze lekker geneukt wilde worden en daarbij aan mij dacht.
Ja en er gaat ook niks boven een lekker volgespoten kutjepeter69 zei:Ik denk ook dat wanneer er een wederzijdse klik is en met respect naar elkaar toe dat er veel mogelijk is. We houden er uiteindelijk toch allemaal van en willen in de eerste plaats een leuke tijd beleven en er volop pur natuur van genieten![]()
limburgstrio's profiel | xHamsterbare-searcher zei:Ik kan jullie op xhamster niet terugvinden onder limburgstrio. Linkje altijd welkom.
Limburgstrio zei:Ja en er gaat ook niks boven een lekker volgespoten kutjepeter69 zei:Ik denk ook dat wanneer er een wederzijdse klik is en met respect naar elkaar toe dat er veel mogelijk is. We houden er uiteindelijk toch allemaal van en willen in de eerste plaats een leuke tijd beleven en er volop pur natuur van genieten![]()
![]()
Dit is mijn vrouwtje der lekkere kutje met vreemd zaad... man heeft haar zo thuis achter gelaten terwijl ik aan het werken was. (foto staat op ons Xhamster profiel, feel free om ons daar toe te voegen als iemand dat wil).