Zonder vergoeding

harriew88

Ervaringsdeskundige
18 jul 2017
322
8
Kwam laatst via speurders leuke dame tegen. Afspraak gemaakt voor cardate.
Heb haar opgepikt. Goede plek gezocht en toen lekker geilen. Al snel kwam condoom uit tas en die legde ze neer.
Op gegeven moment waren we zo intensief bezig. De dame was aan het trekken en opeens stopte ze hem zo blank bij haar naar binnen. Onverwachts. Wij lekker sopppen en natuurlijk veel te snel klaar.
Na aflioop schrok ze toch beetje en vertelde dat het nooit meer zou gebeuren. Ik weet het niet, spreek nog wel een keer af. We zullen zien

Harry4321

Toogplakker
4 dec 2017
118
58
harriew88 zei:
Kwam laatst via speurders leuke dame tegen. Afspraak gemaakt voor cardate.
Heb haar opgepikt. Goede plek gezocht en toen lekker geilen. Al snel kwam condoom uit tas en die legde ze neer.
Op gegeven moment waren we zo intensief bezig. De dame was aan het trekken en opeens stopte ze hem zo blank bij haar naar binnen. Onverwachts. Wij lekker sopppen en natuurlijk veel te snel klaar.
Na aflioop schrok ze toch beetje en vertelde dat het nooit meer zou gebeuren. Ik weet het niet, spreek nog wel een keer af. We zullen zien

Maar, dit was dus gratis, gewoon een leuke date die nog leuker werd? Of was het een betaalde dame? Anders hoort ie in een nadere rubriek.

Gr. Harry

Harry4321

Toogplakker
4 dec 2017
118
58
Hi Harrie,

was t een leuke date met een dame, die uitliep op meer? Of was t een betaalde date? Anders hoort ie in een andere rubriek thuis.

Gr. Harry

A

Anonymous

Guest
DeLigt19 zei:
Ooit eens een korte periode dame uit privehuis/club enkele keren zonder vergoeding mogen opzoeken bij haar thuis. Het is bij die 2-3 keren gebleven. Zij, een heerlijke geile milf, wilde meer, had inmiddels kennis gemaakt met (aantrekkelijke) dochter en een (ex) zwager, en toen wist ik dat ik ermee moest stoppen. Wel jammer heerlijk geile sex mee gehad.

Naast deze milf ging ik, na de eerste 2 betaalde dates, kortstondig verschillende malen bij een dame uit Rotterdam op bezoek, soms voor de gezelligheid en soms eindigde dat in heerlijke sex, en dat allemaal zonder vergoeding.
Van de ene op de andere dag was het van beide kanten wel mooi en leuk genoeg geweest. Achteraf gezien wel jammer want zij was best wel een aantrekkelijke vrouw.
Deze 2 dvp's waren de enige waarmee ik sex zonder vergoeding heb gehad.

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
recent bij een dvp geweest. Alles verliep vlot, vriendelijke dame. Stuurt ze me nu sms of ik niet wil langskomen. Ik had nog gezegd: eerst weer een beetje geld sparen voor ik kan langskomen, antwoord ze: geen probleem, je mag deze keer gratis langskomen als je nu vertrekt.
euch...
Even getwijfeld, vertrouwde het toch ook niet helemaal, dus maar bedankt en niet afgezakt :roll:

Mrtnw

Snuffelaar
14 sep 2019
9
3
Heb een oudere dame in het zuiden van het land. Ooit eens advertentie op SJ gezet of iemand me wilde leren fisten.
Na half jaar of zo, was eigenlijk alweer vergeten, reageerde ze. Oudere alleenstaande vrouw die wel weer eens een verzetje kon gebruiken en gewend was gefist te worden.
Ik mocht langskomen...
Kleine nette woning, simpele slaapkamer en voor ik het wist begon ze zich uit te kleden. Ik ook maar wat uitgedaan. En daar lag ik dan haar kut te vingeren. 1 erin, 2, 3 en vier gingen ook nog en met wat glijmiddel vloog mijn hele hand erin. Na enige tijd kwam ze keihard klaar.
Mijn pik was ook hard geworden. Mijn vuist eruit en eikel tegen de clit geduwd. "Neuk me" vroeg ze.
En daar ging mijn pik, zo erin, zonder condoom en zonder klagen.
Na wat pompen, even eruit en in haar mond gestopt, daarna wilde ze weer geneukt worden want het was erg lang geleden. Uiteindelijk vol in haar kut klaargekomen.

Was erg laagdrempelig bezoekje. Erg ongecompliceerd en gewoon even lekker spuiten.

Sindsdien paar keer terug geweest. Contact met de dame per mail en als we allebei kunnen ga ik bij haar thuis langs en draaien we het standaard programma af waarbij ik steeds haar kut volspuit.

Paar mooie filmpjes mogen maken ook!

xxlbare

Toogplakker
22 sep 2016
62
5
dgludo zei:
recent bij een dvp geweest. Alles verliep vlot, vriendelijke dame. Stuurt ze me nu sms of ik niet wil langskomen. Ik had nog gezegd: eerst weer een beetje geld sparen voor ik kan langskomen, antwoord ze: geen probleem, je mag deze keer gratis langskomen als je nu vertrekt.
euch...
Even getwijfeld, vertrouwde het toch ook niet helemaal, dus maar bedankt en niet afgezakt :roll:

Zoiets ook een keer meegemaakt. Ik heb geen seconde getwijfeld en haar heerlijk geneukt.
Na afloop verklaarde ze dat ze lekker geneukt wilde worden en daarbij aan mij dacht.

Alexxei

Snuffelaar
5 feb 2020
2
0
first one was a thai girl in priveontvangst with an older lady. I paid her and fucked her with condom but then we met outside of the parlour for a few times and was always fucking her bare and without paying. She was 18 and very shy. Was then 25.
Second one was a moroccan in her apartment again with an older lady, she was 21 and I was maybe 27 28 paid her but in the heat of the action fucked her bare and then on a few occasion also bare at her place for free.
Last one was a black girl was 38 and she was 20 nurse student had an ad on quicherchetrouve.be which now is rubbish site but back then allowed me to meet real gems. Met her 3 times for 200 eur for 2 hours always with condom. The 4th time she told me she wont charge and managed to fuck her bare also with creampie and used to meet her like that for a year or so.
Three best experiences ever.

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Is zeker te doen hoor! Wat al meerdere keren is gelukt:
Hou je ogen open voor vrijgezellenfeest groepjes op je weekend kroegentocht... wacht tot ze allemaal aardig teut zijn en begin de lelijkste te versieren (je moet niet te kieskeurig zijn!). Die is vaak niks gewend maar wil zich niet laten kennen... En die pak je dan bare in het toilet! Succes (bijna) gegarandeerd!!

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Inderdaad ik paste het al toe in de jaren 70, als jonge gast, gewoon een lelijke nemen en mee dansen, onder haar rokje tijdens een slow en haar klaar vingeren op de dansvloer. een par uur later kon je die gewoon neuken, wel safe wan de meesten waren nog niet aan de pil, en buiten voor het zingen had zo van die gevaren.
Het was de tijd dat de kutjes nog ongeschoren waren, als je dan in haar oor fluisterde, volgende week moet ze kaar zijn, dan was ze ook kaal.
Of ga naar de WC en trek uw slip uit.... die deden dat gewoon.

En inderdaad het werkt nog steeds, aanrader is Aalst Carnaval, een zatte doos neuken op de WC of achter het frietkraam, gewoon puur.
Laatste keer was in 2019, want vorig jaar ben ik niet geweest, en dit jaar was er geen carnaval.

A

Anonymous

Guest
xxlbare zei:
dgludo zei:
euch...

Zoiets ook een keer meegemaakt. Ik heb geen seconde getwijfeld en haar heerlijk geneukt.
Na afloop verklaarde ze dat ze lekker geneukt wilde worden en daarbij aan mij dacht.

Ik heb wel vaker DVP's gratis geneukt en dan heb ik het niet over lelijke meiden, maar knappertjes. Zo ook een keer in Den Haag, die stond achter het raam, lekker wijf, uit Amsterdam kwam ze. Ze wilde me nummer en nadat ik weg was en net op de snelweg reed belde ze al of ik niet terug wilde komen. Heb haar toen gratis geneukt en is daarna meegegaan naar huis. Die heb ik een halfjaar lang gratis geneukt, kwam na het werk soms naar mij toe en nadat ze weg was had ze wat geld op tafel achtergelaten, het leek wel de omgekeerde wereld, alsof ik de hoer was hahaha maar een keertje kwam ze me heel toevallig tegen met een ander lekker wijf in Utrecht en toen was de pret snel voorbij :lol: :lol: :lol:

Limburgstrio

Snuffelaar
13 mrt 2016
18
1
Wij als stel hebben de nodige mannen voor bare dates over de vloer gehad zonder vergoedingen... Daarnaast heeft de vrouw hier ook vaker 1op1 bare dates gehad. Meestal als we man(nen) zoeken dan plaatsen we op sexjobs een advertentie en zoeken we hieruit personen uit welke wij interesse in hebben. Uiteraard hebben we ook eisen en wensen waardoor we wel ook de grote hoeveelheid reacties moeten uitdunnen maar meestal hebben de mannen met de uitgebreide en leuke reacties de meeste kans om verder in onze selectie te komen. Gewoon belangrijk om jezelf te verkopen en vertel wat over je ervaringen, interesses, etc...

peter69

Toogplakker
22 okt 2020
133
44
Ik denk ook dat wanneer er een wederzijdse klik is en met respect naar elkaar toe dat er veel mogelijk is. We houden er uiteindelijk toch allemaal van en willen in de eerste plaats een leuke tijd beleven en er volop pur natuur van genieten ;)

Limburgstrio

Snuffelaar
13 mrt 2016
18
1
peter69 zei:
Ik denk ook dat wanneer er een wederzijdse klik is en met respect naar elkaar toe dat er veel mogelijk is. We houden er uiteindelijk toch allemaal van en willen in de eerste plaats een leuke tijd beleven en er volop pur natuur van genieten ;)
Ja en er gaat ook niks boven een lekker volgespoten kutje
380_1000.jpg

Dit is mijn vrouwtje der lekkere kutje met vreemd zaad... man heeft haar zo thuis achter gelaten terwijl ik aan het werken was. (foto staat op ons Xhamster profiel, feel free om ons daar toe te voegen als iemand dat wil).

peter69

Toogplakker
22 okt 2020
133
44
Limburgstrio zei:
peter69 zei:
Ja en er gaat ook niks boven een lekker volgespoten kutje
380_1000.jpg

Dit is mijn vrouwtje der lekkere kutje met vreemd zaad... man heeft haar zo thuis achter gelaten terwijl ik aan het werken was. (foto staat op ons Xhamster profiel, feel free om ons daar toe te voegen als iemand dat wil).

En dat lekker kutje zou ik ook wel eens willen vullen.

Terug
Naar boven