Zonder vergoeding

wwam

Toogplakker
22 aug 2015
211
28
Kunnen er hier eventueel rubrieken opgestart worden voor vrouwen maar ook koppels die geen vergoeding vragen voor condoomloos te daten?

Babs

Toogplakker
13 jul 2015
94
89
Vrouwen of koppels die zonder vergoeding daten zijn meestal zeer selectief. Mijn vrouwtje heeft zelf 3 toyboys die haar regelmatig volspuiten, maar zij heeft die zelf geselecteerd uit 100den reacties op een zoekertje. Ze vraagt er zelfs mijn mening niet over. Af en toe gebeurd het eens dat ze in een club de ene na de andere in haar kutje laat spuiten maar ze wil daar niet over adverteren omdat het dan bijna een verplichting lijkt te worden.
Een aanradertje die het gratis doet is Saraloverke uit het Leuvense, ze doet echter enkel creampie gangbangs dus niet apart te boeken.
En verder is elke vrouw bare te neuken als je er een vriendschapsband mee opbouwt !

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Momenteel heb ik een vrouw al 35 jaar en twee jongere "vriendinnen" ik noem ze bewust geen minnaressen omdat ze dat ok niet zijn. Het zijn echte seksvriendinnen, ik zie ze regelmatig enkel om samen lekker seks te ebben, maar door omstandigheden lukt dat wel eens een tijd niet, agenda's die niet op elkaar afgestemd raken en zo meer.
Dan stappen we maar eens bij een "hoertje" binnen, of trachten iemand te "versieren" op diverse chat sites dat hangt af van de tijd die ik heb, en er wil aan besteden.
Vaak is het makkelijker een te daten met een koppel dan met een vrouw alleen, mede omdat de vrouwen op de chat meestal betalende zijn, maar toch.
Het komt steeds op hetzelfde neer, met een berichtje, "hoet ik u komen neuken, nemen, likken enz… ga j geen succes hebben.
Je zal jezelf moeten "verkopen" net alsof je iemand in het echte leven tegen komt, al zal het op een dating of seks chat toch net iets makkelijker gaan, omdat zij die hier zitten vaak wel op zoek zijn….
Dus enkele regels.
Wees beleefd en vriendelijk
Wees uzelf, maskers vallen in een gesprek toch af,
Du u niet anders voor dan je bent.
Lees tussen de regels en probeer te praten over datgenen dat de tegenpartij ook interessant windt
Dat moet je trachten te achterhalen door hun berichten te lezen, en door zelf een interessant gesprek op gang te brengen.
Wees steeds respectvol (behalve als je met een slavin praat laat dan zien wie de baas is) en respecteer haar mening, ga niet in discutie.
Probeer zoveel mogelijk informatie te winnen over hoe ze is, en wat ze wil. Hoe meer je haar mening gaat respecteren, hoe "losser" het gesprek zal worden.
Geef u "bloot", geef een e-mail og GSM nr met de smoes van, mocht de chat uitvallen…. Want het is leuk praten met jou.
Lieg niet, je zal toch door de mand vallen, geef u ook niet uit voor koppel als je alleen bent.
Kom uw afspraken na.
En heb geduld.
Stel geen vragen over seks, lat dat aan haar over, als het gesprek vlot, kan je wel even laten vallen dat je "stout" kunt zijn. Stout is hier eigerlijk dat je wel initiatief zal nemen als het zover komt.
Uiteindelijk kan het tot een ontmoeting komen, wees dan jezelf en kom na wat je beloofde tijdens de chat.
Wees ook stipt op tijd, calculeer vertragingen in, en zorg dat u geen uur te vroeg aankomt.
Gebruik vooral uw gezond verstand, en denk als een vrouw, …… resultaat…… seks

Tito

Snuffelaar
1 mrt 2018
11
0
Deze heb je zeker, heb er regelmatig gehad. Ik hou niet van de standaard pijpen neuken slikken en steek niet niet onder stoelen of banken en maak dit bespreekbaar. En er zijn best wel wat vrouwen die ook wat extra spanning kunnen gebruiken.(heel vaak getrouwde vrouwen waar de pik van hun vent saai is geworden).

Momenteel heb ik er nog 1tje die ik begeleid om haar grenzen te verleggen. Ook deze heeft al jaren een vriend maar krijgt thuis niet de spanning waar ze naar verlangt.

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Petergust zei:
Momenteel heb ik een vrouw al 35 jaar en twee jongere "vriendinnen" ik noem ze bewust geen minnaressen omdat ze dat ok niet zijn. Het zijn echte seksvriendinnen, ik zie ze regelmatig enkel om samen lekker seks te ebben, maar door omstandigheden lukt dat wel eens een tijd niet, agenda's die niet op elkaar afgestemd raken en zo meer.
Dan stappen we maar eens bij een "hoertje" binnen, of trachten iemand te "versieren" op diverse chat sites dat hangt af van de tijd die ik heb, en er wil aan besteden.
Vaak is het makkelijker een te daten met een koppel dan met een vrouw alleen, mede omdat de vrouwen op de chat meestal betalende zijn, maar toch.
Het komt steeds op hetzelfde neer, met een berichtje, "hoet ik u komen neuken, nemen, likken enz… ga j geen succes hebben.
Je zal jezelf moeten "verkopen" net alsof je iemand in het echte leven tegen komt, al zal het op een dating of seks chat toch net iets makkelijker gaan, omdat zij die hier zitten vaak wel op zoek zijn….
Dus enkele regels.
Wees beleefd en vriendelijk
Wees uzelf, maskers vallen in een gesprek toch af,
Du u niet anders voor dan je bent.
Lees tussen de regels en probeer te praten over datgenen dat de tegenpartij ook interessant windt
Dat moet je trachten te achterhalen door hun berichten te lezen, en door zelf een interessant gesprek op gang te brengen.
Wees steeds respectvol (behalve als je met een slavin praat laat dan zien wie de baas is) en respecteer haar mening, ga niet in discutie.
Probeer zoveel mogelijk informatie te winnen over hoe ze is, en wat ze wil. Hoe meer je haar mening gaat respecteren, hoe "losser" het gesprek zal worden.
Geef u "bloot", geef een e-mail og GSM nr met de smoes van, mocht de chat uitvallen…. Want het is leuk praten met jou.
Lieg niet, je zal toch door de mand vallen, geef u ook niet uit voor koppel als je alleen bent.
Kom uw afspraken na.
En heb geduld.
Stel geen vragen over seks, lat dat aan haar over, als het gesprek vlot, kan je wel even laten vallen dat je "stout" kunt zijn. Stout is hier eigerlijk dat je wel initiatief zal nemen als het zover komt.
Uiteindelijk kan het tot een ontmoeting komen, wees dan jezelf en kom na wat je beloofde tijdens de chat.
Wees ook stipt op tijd, calculeer vertragingen in, en zorg dat u geen uur te vroeg aankomt.
Gebruik vooral uw gezond verstand, en denk als een vrouw, …… resultaat…… seks

U zegt het goed...Wees gewoon jezelf, maar kom ook niet over als een creep...Zelf ga ik nooit uit van seks. Maar ik maak af en toe 'ondeugende' grapjes en kijk hoe ze erop reageert.

Nice, Peter!

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Mijn ervaring is ook wel dat je gewoon jezelf moet zijn, zo eerlijk mogelijk. Het klopt dat vrouwen 30+ in een lange relatie wel is wat anders willen en vooral blij zijn met de aandacht die je hen geeft.
Behandel haar vooral zoals je zelf behandelt wil worden met het nodige respect en discretie. Zo lukt het soms wel links en rechts.
1 grote opmerking, vaak kruipt er heel wat tijd in, ook nadien zit je vaak id vertrouwelijke zone van de vrouw en dien je een luisterend oor te spelen. Zorg er ook voor dat ze niet verliefd worden, zeker als je gelukkig bent met je relatie.

Al zijn er ook geile dames/koppels die kicken op pikken en je aandacht, die categorie leer ik kennen in clubs. En daar spreek ik ook gewoon in een club mee af. Chatboxen I dunno, zoveel fake

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik heb enkel ervaring met tgirls en transen. Die zijn daar makkelijker in.
Stellen heb ik nog nooit een fun bare date meegemaakt.
Weleens een vrouw die boven breda woont, in de club ontmoet -de blokhut in amersfoort- en later bij haar thuis bare dates gedaan.
Dat waren geile dates en heerlijk. We dronken wij en hadden 4 uur seks zonder condoom.
Langer kon want dan kwamen haar dochters thuis.

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
gewoon Tinder... beetje tijd insteken en dat lukt wel. Maarja, heb je een vriendin, is dat al wat lastiger. Vroeg of laat kom je daar een bekende tegen.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Buiten een pijpdate nog geen seks op Tinder gehad. Wel al een aantal contacten die ern relatie willen. :?

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
Ik heb een afspraak staan deze week met een geile travo. Schoon en ziet er super geil uit op hygh heels en lingerie met pruik. Slikken en volspuiten super. Hij valt op oudere behaarde mannen.

A

Anonymous

Guest
Ooit eens een korte periode dame uit privehuis/club enkele keren zonder vergoeding mogen opzoeken bij haar thuis. Het is bij die 2-3 keren gebleven. Zij, een heerlijke geile milf, wilde meer, had inmiddels kennis gemaakt met (aantrekkelijke) dochter en een (ex) zwager, en toen wist ik dat ik ermee moest stoppen. Wel jammer heerlijk geile sex mee gehad.

A

Anonymous

Guest
Wat denk je?
Begint verdacht veel op een relatie te lijken.

chico123

Ervaringsdeskundige
20 dec 2015
292
117
Ik ben zo is een hollandse tegen het lijf gelopen, vanaf de eerste keer was er reeds een geweldige klik...na twee keer betaalde sex is er een soort (onmogelijke) verliefdheid ontstaan...
Nog maar de tweede vrouw in mijn leven waarmee het (sexueel) zo klikte. Mis die sex wel, maar ben blij voor haar dat ze uit het wereldje is geraakt en hopelijk ook uit blijft.
Ben paar keer bij haar in Goes geweest...en veel leuke en geile dingen mee gedaan.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Zonder vergoeding heb ik vroeger regelmatig gehad met Agatha. De ene keer mocht ik wel betalen, de andere keer wilde ze mijn geld niet aannemen. Van te voren wist ik nooit of ik wel of niet moest betalen, maar regelmatig ging ik met een lege zak en nog gevulde beurs naar huis.
Jammer dat ze weg is. Er was altijd een goede klik wat wel te merken was in de sex en hartelijkheid.

king007

Ervaringsdeskundige
3 dec 2015
286
14
Voor personen met een beperking, blijven dit gewoon dromen. :oops:
Veel dames beloven veel, maar als het er op aankomt, dan is het gewoon, njet.

king007

Ervaringsdeskundige
3 dec 2015
286
14
Indien jullie koppels of dames kennen die hiervoor openstaan, mogen jullie dit laten weten.
Dat zou echt super zijn.

chico123

Ervaringsdeskundige
20 dec 2015
292
117
Gaat een eeuwige zoektocht blijven...had ook nooit van te voren dat ik twee jaren verleden samen met een dvp zoiets zou kunnen hebben.
Ik ga er alvast niet naar opzoek...wel steeds naar iemand die zijn job graag doet ipv enkel voor de centen, dit dan in de hoop een leuk contact te hebben (boven huiselijke standaard)...

Terug
Naar boven