Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Petergust zei:Momenteel heb ik een vrouw al 35 jaar en twee jongere "vriendinnen" ik noem ze bewust geen minnaressen omdat ze dat ok niet zijn. Het zijn echte seksvriendinnen, ik zie ze regelmatig enkel om samen lekker seks te ebben, maar door omstandigheden lukt dat wel eens een tijd niet, agenda's die niet op elkaar afgestemd raken en zo meer.
Dan stappen we maar eens bij een "hoertje" binnen, of trachten iemand te "versieren" op diverse chat sites dat hangt af van de tijd die ik heb, en er wil aan besteden.
Vaak is het makkelijker een te daten met een koppel dan met een vrouw alleen, mede omdat de vrouwen op de chat meestal betalende zijn, maar toch.
Het komt steeds op hetzelfde neer, met een berichtje, "hoet ik u komen neuken, nemen, likken enz… ga j geen succes hebben.
Je zal jezelf moeten "verkopen" net alsof je iemand in het echte leven tegen komt, al zal het op een dating of seks chat toch net iets makkelijker gaan, omdat zij die hier zitten vaak wel op zoek zijn….
Dus enkele regels.
Wees beleefd en vriendelijk
Wees uzelf, maskers vallen in een gesprek toch af,
Du u niet anders voor dan je bent.
Lees tussen de regels en probeer te praten over datgenen dat de tegenpartij ook interessant windt
Dat moet je trachten te achterhalen door hun berichten te lezen, en door zelf een interessant gesprek op gang te brengen.
Wees steeds respectvol (behalve als je met een slavin praat laat dan zien wie de baas is) en respecteer haar mening, ga niet in discutie.
Probeer zoveel mogelijk informatie te winnen over hoe ze is, en wat ze wil. Hoe meer je haar mening gaat respecteren, hoe "losser" het gesprek zal worden.
Geef u "bloot", geef een e-mail og GSM nr met de smoes van, mocht de chat uitvallen…. Want het is leuk praten met jou.
Lieg niet, je zal toch door de mand vallen, geef u ook niet uit voor koppel als je alleen bent.
Kom uw afspraken na.
En heb geduld.
Stel geen vragen over seks, lat dat aan haar over, als het gesprek vlot, kan je wel even laten vallen dat je "stout" kunt zijn. Stout is hier eigerlijk dat je wel initiatief zal nemen als het zover komt.
Uiteindelijk kan het tot een ontmoeting komen, wees dan jezelf en kom na wat je beloofde tijdens de chat.
Wees ook stipt op tijd, calculeer vertragingen in, en zorg dat u geen uur te vroeg aankomt.
Gebruik vooral uw gezond verstand, en denk als een vrouw, …… resultaat…… seks