Ziek van het hele prositutiewereldje!

A

Anonymous

Guest
Het mag misschien totaal ongeloofwaardig overkomen om een topic met een dergelijke titel door mij gestart te zien worden, maar af en toe word ik echt ziek van het hele prostitutiewereldje.
Ja, het is allemaal leuk, we neuken de meiden zonder er verder bij na te denken en ik maak me er op grote schaal schuldig aan, maar als je er verder over nadenkt en ziet wat er eigenlijk allemaal gaande is, dan word ik er echt soms letterlijk misselijk van!

Heb de afgelopen tijd weer het nodige zien gebeuren met een niet nader te noemen meisje. Ze was de afgelopen tijd mateloos populair en werd letterlijk kapotgeneukt, maar stoppen, ja, dat gaat natuurlijk niet zomaar, dus ging ze maar door.
Uiteindelijk wel gestopt en we hebben tijdens mijn bezoeken uitgebreid gepraat, want ik ben er zo een die niet enkel voor een snelle wip gaat. Ja, tuurlijk, af en toe ook naar adresjes om snel te ontladen, maar over het algemeen ben ik heel geinteresseerd in het meisje achter de dvp en wat je dan allemaal te horen krijgt!

In het begin is het gewoon platte sex, maar zo'n meisje merkt natuurlijk ook heel snel aan je dat je oprecht geinteresseerd bent en als die klik er eenmaal is, dan krijg je te horen hoe zo'n meisje het beleeft. En dan begint de ellende, want ik ben een zgn HSP en dat is met deze hobby geen handige combinatie.
Op haar laatste bezoek zuchte ze opgelucht dat ze zo blij was dat het eindelijk allemaal voorbij was en dat ze nu aan haar droom kon gaan werken. We hebben contact gehouden en er vormde zich een hechte vriendschap. Dagen en nachten lang appen en bellen, kennismaken met familie en plannen om op bezoek te komen, maar alles kreeg een bizarre wending. Op een gegeven moment kwam ter sprake hoe het met haar plannen gaat en hoe ik haar daar in kon helpen. Had in mijn vriendenkring rondgevraagd en verschillende mensen stonden al klaar om haar met alles te helpen. Meisje was dolgelukkig, totdat het concreet moest worden. Ineens waren de plannen anders, ze ging terug naar de mensen bij wie ze eerst zat, want die kunnen haar ook helpen en dat is in haar eigen taal natuurlijk een stuk makkelijker. En ze kent die mensen al, dus voor haar aanlokkelijk. Wat zo'n meisje niet doorheeft, of negeert, is dat dit de lui zijn die haar in eerste instantie in het dorp hebben gescout en hebben gebruikt om meer dan goed aan te verdienen. Haar ouders zijn dolblij dat zij de mogelijkheid heeft om in NL een toekomst te starten, dat ze het beter zal krijgen dan zij, want zij moeten zich letterlijk kapot werken om te overleven. Wat ze niet weten is wat zij hier uitspookt en dat ze nu weer in dezelfde val trapt. Wat mij dwars begint te zitten is dat wij als klanten (en ik voel me daar persoonlijk écht schuldig aan!) degene zijn die meewerken aan het zetten van die val, want zonder ons heeft het voor die klootzakken geen zin om er tijd in te steken. Heb oprecht met die mensen te doen want als haar iets overkomt, of als ze er achter komen wat hun dochter doet, dan gaan ze er onderdoor. Ook daarvoor voel ik me schuldig.

Ja, dan moet je er mee ophouden zal ik wel in reacties gaan lezen en jullie hebben helemaal gelijk! Maar het vervelende is dat ik het nu al weet en kan niet uit mn gedachten zetten dat, in dit geval, dit meisje zeer binnenkort weer ten prooi val zal vallen van de handelaren en ze weer helemaal terug bij af zal zijn. Wat ik nog het meest treurige van deze toestanden vind is dat het meisje zelf dit helemaal niet in de gaten heeft want die worden, als ze eenmaal geconditioneerd zijn, strak gehouden. Reken er maar op dat die dagelijks contact houden, uiteraard met de beste bedoelingen. En ze weten waar ze woont, dus een ander nummer nemen is zinloos, die staan in no time weer op de stoep.
Na dit weer allemaal te hebben zien gebeuren moet ik zeggen dat ik er serieus van walg, dat er lui zijn die zo met mensen om kunnen gaan, enkel en alleen om er zelf beter van te worden. Dat zo'n meisje er geestelijk en lichamelijk aan kapot gaat interesseert ze totaal niet. Sterker nog, als ze niet meewerkt dan heeft dat concequenties.

Allemaal niks nieuws, we weten het allemaal en collectief sluiten we onze ogen en steken we onze lul er nog maar een keertje in, het liefste voor een zo laag mogelijk bedrag. Ja, ben hypocriet want ik wil er zelf ook niet teveel voor neerleggen, maar dat heeft helemaal niets met het gevraagde bedrag te maken, maar met het feit dat zo'n meisje met een grijpstuiver afgescheept wordt terwijl die lui pooiers in hun S500 voor de deur wachten.
Als het andersom was geweest, het bedrag naar het meisje en een kleine marge voor de pooier, dan zou ik er totaal geen moeite mee hebben om 150 voor een half uur neer te leggen. Dus voordat er weer geroepen dat ik een goedkope hypocriet ben, denk eerst even over deze paragraaf na...

Maar goed, contact met meisje is verbroken want ik stelde de verkeerde vragen en dat strookt niet met het beeld wat haar is aangepraat.
Zie dit echt als een persoonlijke nederlaag, dat mogen jullie gerust weten. Was echt blij voor dit meisje want de verhalen die ze vertelde, daar krijg je kippevel van en om dan te zien dat ze weer terugglijdt naar waar ze net uit is ontkomen, dan heb ik daar echt moeite mee!

Ik wil verder ook helemaal niets zeggen met dit verhaal, vraag jullie enkel om ook eens aan het meisje te denken en niet enkel aan hoe lekker ze kan neuken. Het merendeel van de (buitenlandse) meiden zitten hier uit pure ellende want als ze het uit geilheid deden dan waren ze wel daar gebleven!
Loop de laatste tijd te overwegen om er helemaal mee te stoppen, maar mn ogen er voor sluiten terwijl ik dit allemaal weet, dat is ook iets wat in mn hoofd blijft spelen. Moet hier wel wat mee gaan doen, al zou ik zo snel niet weten wat...

Bah, ik lijk JoJanneke wel!

A

Anonymous

Guest
Het merendeel van de (buitenlandse) meiden zitten hier uit pure ellende want als ze het uit geilheid deden dan waren ze wel daar gebleven!

ik kan mij daar wel bij aansluiten vandaar dat ik geen buitenlandse ( oosteuropese ) dames bel .
nu gebeurt het ook bij binnenlandse dames . geldproblemen en bij de verkeerde geld geleend ( heb ik nu aan de hand )
heb deze dame aangeboden om bij mij langs te komen dan kan ze de volle mep in haar zak steken ,ze is 1 x geweest daarna nummer buitenwerking en ze is weer terug bij AF

bij ons op de zaak komen veel oosteuropese chauffeurs . laatst had ik weekend dienst en uit verveling was ik een dvp aan het opsporen voor de avond . toen er opeens een roemeense chauffeur mee keek . vroeg hij wat is dat , ik zeg prostituees .
hij lachen en weg nu zitten ze in de kantine allemaal te kijken op die site's totdat er 1 gilde het ging door merg en been . wat doet er op hij ziet zijn kleine zusje op de site !! ( achteraf blijkt dat ze nog geen 18 jaar is dat ze hier een modellen opleiding zou doen )
die chauffeur is haar op gaan zoeken . kreeg haar te zien en als hij heibel maakte dan kwam zijn zusje heel snel thuis maar wel in een kist . heb hiervan melding gedaan bij de politie , die zijn op de locatie geweest maar toen waren ze al vertrokken
( dit heb ik vernomen van een radiopiraat die de hulpdiensten altijd afluisterd )

meiden die het puur uit geiligheid doen die kun je op paar handen tellen , maar dat merk je meestal ook aan de service !!

Stekker

Toogplakker
27 mrt 2015
142
4
Beste Joja..PeeweeHerman, Lovenswaardig om zo open je ervaringen, gedachten en gevoelens te delen. Mogelijk dat het delen alleen al 'verlichtend' werkt (?) en dat het meer inzicht geeft in wat te doen en/of wat te laten. Het is ook niet echt iets wat je op het gemiddelde familiefeest kunt bespreken. Bepaalde punten herken ik zeker en wil daar op een later moment nog wel verder op in gaan. Nu niet, want slaap.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Er van uit gaan de dat je het hebt over Adelina https://nzcforum.be/viewtopic.php?t=311 denk ik terug aan het verhaal. Verlieft op een dvp wat ik ergens las.

Er is maar een manier om te helpen en dat is zorgen dat de dwang verdwijnt. En dat kan zijn aangifte doen bij M of samen met haar een plan verzinnen om er uit te stappen, en daar zijn instanties voor. Ik weet dat het voor het meisje heel moeilijk zal zijn, mede doordat ze gewend aan de " hoge " verdienste die prostitutie met zich meebrengt, en de druk vanuit het thuis front om geld in het laadje te brengen. Andere manieren zijn er in mijn ogen niet.

Sterkte

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Hoi Peewee,

Ik ken je verder niet zo maar je bent denk ik een goedsul en je zit misschien te lang in dit wereldje.
Neem ff afstand en tuurlijk steken de meesten van ons niet de kop in het zand maar laat die meiden dan links liggen dr zijnn genoeg hollandse meiden die niet met handelaren van doen hebben. Alles uit oost europa blijft moeilijk en ondoorzichtig.
Je kan de wereld niet in je eentje verbeteren, tis goed dat je wiot helpen maar diegasten laten hun kip met de gouden eieren niet zo snel gaan en dan moet jezelf nog voor die gasten opppassen ;)

A

Anonymous

Guest
Daarom neuk ik geen oost Europese meiden.althans ze zijn op 1 hand te tellen.

Al die oost Europese bagger zooi, die zooi uit Roemenië, Bulgarije, Albanië, Hongarije. Een grote organisatie van mensensmokkel, dwang, geweld, etc, etc.

De streken waar ze vandaan komen zijn zo Gods gruwelijk arm en daar spelen die pooiers op in.

Tip, ga eens kijken in Albanië, Roemenië of Bulgarije en geef je ogen goed de kost. Alleen goed kijken meer hoef je niet te doen.

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
CWP zei:
Er van uit gaan de dat je het hebt over Adelina https://nzcforum.be/viewtopic.php?t=311 denk ik terug aan het verhaal. Verlieft op een dvp wat ik ergens las.

Nee gaat niet over Adelina, maar verhaal zou makkelijk op haar van toepassing kunnen zijn...helaas.
Meestal ben ik idd een melder van feestelijkheden, maar denk dat ik me meer ga richten op het onder de aandacht brengen van deze wantoestanden, want zo is er geen plezier meer aan te beleven. Elke keer als ik een dergelijke meid bezoek of op internet zie, dan weet ik al wat er zich afspeelt.

A

Anonymous

Guest
Glijmiddel zei:
De streken waar ze vandaan komen zijn zo Gods gruwelijk arm en daar spelen die pooiers op in.
l

Precies, de fotos die ik heb gezien daar straalt de armoe vanaf. Niet dat dit erg is ofzo, ik laat die mensen totaal in hun waarde. Sterker nog, heb meer respect voor deze mensen dan lui die met een zilveren lepeltje in hun mond zijn geboren. Deze mensen waarderen zaken tenminste nog! De vriendelijkheid en goedheid spat echt van die gezichten af!
Daarom doet het me pijn te zien dat daar op een dergelijk manier misbruik van wordt gemaakt.
Echt, serieus, afschieten die lui!

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Herkenbaar PeeweeHerman,

Ik heb een soortgelijk iets meegemaakt in Thailand, had een leuk uitziende dame meegenomen, daar even mee zitten praten in de avond.
Ben altijd geïnteresseerd in de achtergrond van de dames en vraag daar ook naar waar ze vandaan komen en meer.

Zo vertelde ze me dat ze eerst in een hotel werkte als receptioniste maar daar niet genoeg verdiende voor haar familie en min of meer onder dwang deze richting in geduwd werd.
Nu was het zo dat ze geld wilde verdienen voor haar ouders, zo als gebruikelijk in Thailand.
Maar nu wilde haar tante en meer leden van haar familie ook van haar profiteren.
Ze heeft na het verhaal hevig zitten janken en ik was voor haar een luisterend oor en een schouder om te uit te huilen.
Nu achteraf is het goed gekomen met haar heeft nu een Franse man en leeft naar verluid gelukkig met hem.

Het doet echt wat met je als je de achtergronden weet, helaas kunnen wij er weinig aan doen, maar het zet je inderdaad wel aan het denken.

Mvg

Naked

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Ik ben het eens met PeeWeeHerman. Prostitutie is nu eenmaal geen normaal beroep. Zelfs zij die het doen voor de kick kunnen gelden als hebbende een gedragsstoornis. Wij hebben inderdaad niet veel om fier op te zijn. Maar ja, betalen voor sex zonder er bij stil te staan is niet zo verchillend als een reep chocolade kopen, wetend dat arbeiders en kleine boeren op de cacao-plantages werken onder onmenselijke omstandigheden, of een ei kopen, wetend dat kippen in legbatterijen verschikkelijk lijden.

Ikzelf heb nooit een normale relatie gehad. Door te grote verlegenheid en door omstandigheden in het gezin waar ik ben in opgegroeid ging ik zelden uit naar plaatsen waar ik een meisje zou hebben kunnen leren kennen. Maar een man heeft nu eenmaal behoeften, uiteindelijk ben ik beginnen masturberen op leeftijd 28 en op leeftijd 31 ben ik voor het eerst naar een dvp gestapt. Mijn eerste ervaring was trouwens erg slecht, met een dvp die mij veel geld aftroggelde zonder echte service te leveren. Ik heb later nog geprobeerd en ben uiteindelijk een regelmatige "wandelaar" geworden. Recent heb ik een pop in huis gehaald om iets beters te hebben dan gewone zelfbevrediging tussen twee dvp-bezoeken in. Dus, hoewel ik er niet fier op ben, denk ik er (vorlopig) toch niet aan om te stoppen.

Voorts is het zo dat niet alleen de slachtoffers van mensenhandel zielig zijn. Ik kan als voorbeeld het volgende verhaal vertellen over L. (ik geef er de voorkeur aan haar identiteit niet te onthullen), een dvp die na enige tijd mij uitnodigde om haar thuis te komen opzoeken in plaats van naar hotel te gaan en die ik daardoor wat beter heb leren kennen, zoals PeeWeeHerman door hem vermeldde dame. L. was opgegroeid in een pleeggezin en was twee maal getrouwd (en gescheiden) ; ze heeft een dochter uit eerste huwelijk en een zoon uit tweede huwelijk. Ze was door haar moeder afgestaan voor adoptie en kwam terecht in een gezin met een pleegvader die een aardige man was, maar een pleegmoeder die haar slecht behandelde en soms onterecht sloeg. Haar eerste huwelijk begon goed maar na enige jaren was het kletterende ruzie en uiteindelijk uiteen, vooral na een incident waar haar buurvrouw haar in haar gezicht zei "haha, ik heb uw man in mijn bed gekregen". Haar tweede huwelijk was nog erger, nu sloeg haar man haar en hij verkrachtte ook nog haar dochter. Het is ook nog gebeurd dat ze haar natuurlijke moeder ontmoette, maar die bleek er alleen maar op uit te zijn om haar geld af te troggelen. Ondertussen ging haar gezondheid achteruit, ze leed aan rheuma dat met de jaren steeds erger werd en de medicatie die dokters haar voorschreven hielpen niet om de pijn te verdrijven. Op zekere dag zag ze een man weer die ze nog kende als medeleerling in het Atheneum. Die leerde haar heroine spuiten (dat hielp wel om de pijn te verdrijven) en om te tippelen in de Antwerpse Atheneumbuurt (om zijn en haar druggebruik te financieren). Ze verdiende bakken geld maar gaf het ook allemaal weer snel uit. Bovendien bleek haar nieuwe "vriend" ook al snel tegen te vallen. Hij sloeg haar ook en eens brak hij haar voet. Ook kreeg ze eens een miskraam, boven een emmer, en toen ze na enige dagen terugkwan-m uit het hospitaal stond die emmer er nog... wat haar tilt deed slaan. Hier te vermelden is dat er een tijd is geweest dat ze geen contraceptie gebruikte (wegens allergisch voor de "pil") maar zich uit geldnood toch liet nzc. Ik ben L. uiteindelijk uit het oog verloren toen ze verhuisd bleek (tussen haakjes, ze woonde in een klein vuil apartement dat een turkse huisbaas verhuurde aan exorbitante prijs).

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Ik ben het eens met PeeweeHerman. Prostitutie is nu eenmaal geen normaal beroep. Zelfs zij die het doen voor de kick kunnen gelden als hebbende een gedragsstoornis. Wij hebben inderdaad niet veel om fier op te zijn. Maar ja, betalen voor sex zonder er bij stil te staan is niet zo verschillend als een reep chocolade kopen, wetend dat arbeiders en kleine boeren op de cacao-plantages werken onder onmenselijke omstandigheden, of een ei kopen, wetend dat kippen in legbatterijen verschikkelijk lijden.

Ikzelf heb nooit een normale relatie gehad. Door te grote verlegenheid en door omstandigheden in het gezin waar ik ben in opgegroeid ging ik zelden uit naar plaatsen waar ik een meisje zou hebben kunnen leren kennen. Maar een man heeft nu eenmaal "behoeften", uiteindelijk ben ik beginnen masturberen op leeftijd 28 en op leeftijd 31 ben ik voor het eerst naar een dvp gestapt. Mijn eerste ervaring was trouwens erg slecht, met een dvp die mij veel geld aftroggelde zonder echte service te leveren. Ik heb later nog geprobeerd en ben uiteindelijk een regelmatige "wandelaar" geworden. Recent heb ik een pop in huis gehaald om iets beters te hebben dan gewone zelfbevrediging tussen twee dvp-bezoeken in. Dus, hoewel ik er niet fier op ben, denk ik er (voorlopig) toch niet aan om te stoppen.

Voorts is het zo dat niet alleen de slachtoffers van mensenhandel zielig zijn. Ik kan als voorbeeld het volgende verhaal vertellen over L. (ik geef er de voorkeur aan haar identiteit niet te onthullen), een dvp die na enige tijd mij uitnodigde om haar thuis te komen opzoeken in plaats van naar hotel te gaan en die ik daardoor wat beter heb leren kennen, zoals PeeweeHerman door hem vermelde dame. L. was opgegroeid in een pleeggezin en was twee maal getrouwd (en gescheiden) ; ze heeft een dochter uit eerste huwelijk en een zoon uit tweede huwelijk. Ze was door haar moeder afgestaan voor adoptie en kwam terecht in een gezin met een pleegvader die een aardige man was, maar een pleegmoeder die haar slecht behandelde en soms onterecht sloeg. Haar eerste huwelijk begon goed maar na enige jaren was het kletterende ruzie en uiteindelijk uiteen, vooral na een incident waar haar buurvrouw haar in haar gezicht zei "haha, ik heb uw man in mijn bed gekregen". Haar tweede huwelijk was nog erger, nu sloeg haar man haar en hij verkrachtte ook nog haar dochter. Het is ook nog gebeurd dat ze haar natuurlijke moeder ontmoette, maar die bleek er alleen maar op uit te zijn om haar geld af te troggelen. Ondertussen ging haar gezondheid achteruit, ze leed al lang aan rheuma en met de jaren werd het steeds erger en de medicatie die de dokters haar voorschreven hielpen niet om de pijn te verdrijven. Op zekere dag zag ze een man weer die ze nog kende als medeleerling in het Atheneum. Die leerde haar heroine spuiten (dat hielp wel om de pijn te verdrijven) en om te tippelen in de Antwerpse Atheneumbuurt (om zijn en haar druggebruik te financieren). Ze verdiende bakken geld maar gaf het ook allemaal weer snel uit. Bovendien bleek haar nieuwe "vriend" ook al snel tegen te vallen. Hij sloeg haar ook en eens brak hij haar voet. Ook kreeg ze eens een miskraam, boven een emmer, en toen ze na enige dagen terugkwam uit het hospitaal stond die emmer er nog... wat haar tilt deed slaan. Hier te vermelden is dat er een tijd is geweest dat ze geen contraceptie gebruikte (wegens allergisch voor de "pil") maar zich uit geldnood toch liet nzc. Ik ben L. uiteindelijk uit het oog verloren toen ze verhuisd bleek (tussen haakjes, ze woonde in een klein vuil apartement dat een turkse huisbaas verhuurde aan exorbitante prijs).

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
creampie adriano zei:
bij ons op de zaak komen veel oosteuropese chauffeurs . laatst had ik weekend dienst en uit verveling was ik een dvp aan het opsporen voor de avond . toen er opeens een roemeense chauffeur mee keek . vroeg hij wat is dat , ik zeg prostituees .
hij lachen en weg nu zitten ze in de kantine allemaal te kijken op die site's totdat er 1 gilde het ging door merg en been . wat doet er op hij ziet zijn kleine zusje op de site !!
Een mooi voorbeeld van dubbele moraal ... maar ja, ook dat is des mensen.

Johnny

Toogplakker
27 mrt 2015
91
9
als je een tijdje je in het wereldje begeeft dan zie je genoeg dingen. Ik wandel nog niet zolang, maar heb wel al wat gezien waarvan je denkt dat doet toch niemand vrijwillig. meestal uit geldnood en zoals anderen aangaven dat de dames iets heel anders is beloofd.

Heb zelf ook regelmatig een gewetenskwestie of ik hier nog mee moet doorgaan.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Glijmiddel zei:

Al die oost Europese bagger zooi, die zooi uit Roemenië, Bulgarije, Albanië, Hongarije. Een grote organisatie van mensensmokkel, dwang, geweld, etc, etc.

Tip, ga eens kijken in Albanië, Roemenië of Bulgarije en geef je ogen goed de kost. Alleen goed kijken meer hoef je niet te doen.

Glijmiddel

Klopt, ik heb het ook in Macedonië gezien.
Ook daar gaan vrouwen dit werk doen omwille van het geld, niet omdat ze ons nu zo leuk vinden.
Maar ja, daar heb je soms wel gemengde gevoelens bij ja.

A

Anonymous

Guest
Glijmiddel zei:

Glijmiddel

ben jaren internationaal chauffeur geweest heb het in het voormalige oostblok mee gemaakt dat oma's de kleinkinderen van amper 16 of nog jonger aanbood op een vuile afgelegen parking geen sanitair !! heb me er altijd van kunnen weerhouden hoe verleidelijk het aanbod ook was ( voor een pakje sigareten en 2 panty's de hele avond plezier met zo'n kind <er waren hele knappe kinderen bij > )

de eerste keer dat ik in Hongarije bij de klant kwam werd ik daar zo hartelijk ontvangen ( moest daar ook regelmatig mijn nachtrust houden ) echt alles werd voor ons geregeld ..
soms hadden we een dag vrij dan werden we gereden ... dan werd het toch maar duidelijk dat dat hongerloontje zo slecht nog niet was !!!
maar waar je ook stopte je werd gelijk aan tafel uitgenodigd hoe slecht ze het ook hadden hun laatste broodkruimels zouden ze nog aan je geven

fergiefucksgirls

Toogplakker
3 apr 2015
185
2
Weet niet of dit bericht nu sarcastisch bedoeld is of gemeend, Peewee.
Maar ik ben blij dat je eindelijk wakker bent geworden. Een goed begin zou zijn die meiden niet onnodig in gevaar te brengen met onveilige seks.

Ook ik heb van alles gezien en gehoord. Jonge moeders, ouders overleden, armoede, psychische problemen. En toch ga ik door. Maar met meer zorgvuldigheid bij het kiezen, denk ik ten minste. En af en toe meld ik wat bij MA of schrijf ik mijn bedenkingen op een forum. Wat mij meestal niet in dank wordt afgenomen...

Laatst had ik weer zo'n ervaring. Een meid die net in NL was met haar meer ervaren vriendin en heel chaotisch was, en toen het zo ver was echt geen zin had, dat was duidelijk. Ben toen gestopt, sowieso kon ik niets meer beginnen want ik zag hoe zij reageerde. Inmiddels al weer naar een andere stad dus wat doe ik er aan?

A

Anonymous

Guest
Beetje sneue opmerking Fergie, als je zelfs iets achter hetgeen zoekt waar ik het topic mee begonnen ben, dan is er serieus iets mis met je. Ook je opmerking over onveilige sex slaat echt helemaal nergens op.
Als je wilt trollen, ga gerust je gang, maar denk niet dat je er heel veel vrienden mee zult maken. Vermoed overigens dat je je daar niet echt druk om maakt want je bent al vanaf dag één kansloos bezig.
Meer ga ik er niet op zeggen.

A

Anonymous

Guest
Fergiefucksgirls,
Kreeg je weer een kans om je onzin in een topic te schrijven. Ga maar lekker M bellen want daar krijg je tenminste paar minuten aandacht. Ik vermoed namelijk dat niemand anders met je wil praten.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Snap niet dat er altijd op de man gespeeld moet worden. Een forum is een vergaarbak van meningen. En diep in mijn hart ben ik het met fergie eens. NZC is een extremiteit die met name door meiden die geld nodig hebben wordt aangeboden. De meiden die het uit geiligheid doen zijn op 1 hand te tellen, en vaak is dat dan in een gangbang waar de soa testen vooraf ingezien moeten worden.

Maar terug ontopic. Mijn familie woont in een oost blok land. En het is niet allemaal kommer en kwel, kwestie van juiste keuzes maken, studie ( kunnen ) volgen, en een baan zoeken. Nu hebben zij het geluk dat hun dochter mij tegen kwam, en ik een half dorp weer op de rit heb heb gezet, maar ik weet ook dat de cultuur van de mensen daar compleet anders is dan in NL, meer berusting in het iets niet hebben, en acceptatie van hun bestaan. Het probleem wat nu de kop op steekt in met name roemenie is dat de jeugd uitwaait naar west europese landen, en dat de verwachtingen van een hoog inkomen allerlei verwachtingen thuis oproept. Die verwachting is niet in te vullen, dus de jongens vervallen in een crimineel milieu, en de meiden worden hoer. Zo simpel is het, aangezien de hoer spelen ook een concurenten business is, gaan ze zonder condoom neuken om een uniek selling point te hebben.
Ik kan hier nog wel even door tikken, maar een ieder hier op het forum weet er iets van of heeft een mening, ook PeeWee en ook Fergiefuckgirls. Het mooie is dat als je elkaars mening respecteerd het een zinnig topic wordt, zoniet kan je beter geen berichten meer plaatsen.
En Peewee, als je zo een emotioneel betoog schrijft is het wachten op kritiek, je staat immers zelf ook altijd vooraan om kritiek te geven.

En nu verdomme allemaal weer aan je werk !! :lol: :lol: <~ dit is een smylie !!

A

Anonymous

Guest
CWP zei:
En Peewee, als je zo een emotioneel betoog schrijft is het wachten op kritiek, je staat immers zelf ook altijd vooraan om kritiek te geven.

Klopt, kritiek met onderbouwde argumenten, daar ben ik helemaal voor! Maar wat je zegt, op de man spelen met opmerkingen die nergens op slaan, nee daar ben ik niet voor in. Zelf plaats ik wel eens een opmerking, maar vaak gevolgd door een smilie. Jammer genoeg zijn het altijd dezelfde die moeite hebben met de mening van een ander. Maar goed, genoeg daar over.

Vwb nzc als extremiteit; dat ligt heel erg aan de persoon zelf. In landen als Bulgarije en Roemenie is het veel gangbaarder dat er zc wordt geneukt, ook door hoeren, dus voor hen is het niet zo heel bijzonder. En wat je zegt over geiligheid....nou, jij weet zelf denk ik ook dondersgoed dat er een aantal meiden zijn die er met volle teugen van genieten! Als ik zag hoe Adelina verkrampte als ze volgespoten werd, die uitdrukking en bewegingen. Heb het er wel eens met haar over gehad en ze vond het echt super! Ook als ze gelikt werd; die werd niet zomaar nat, maar echt dikke slierten kutsap die je alleen krijgt als een meisje oprecht geil wordt...dikke en opgezwollen kutje. Heerlijk!
Bij andere meiden merk je weer dat het door het huis is opgelegd, die vinden het echt helemaal niks, maar daar blijf ik vervolgens weg. Ga niet een meisje zc neuken als ze het met zware tegenzin doet!

Terug
Naar boven