Bareneuker
Ervaringsdeskundige
- 6 apr 2015
- 764
- 118
Zo zo, PeeWee die politiek correct begint te worden. Ben je lid geworden van de PvdA of van een confessionele partij? :roll:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bareneuker zei:Zo zo, PeeWee die politiek correct begint te worden. Ben je lid geworden van de PvdA of van een confessionele partij? :roll:
PeeweeHerman zei:hahaha ja je zou het bijna gaan denken he? Nee, is gewoon als je die meiden leert kennen en er bevriend mee raakt, dan ga je hele andere dingen horen en zien. Tuurlijk, iedereen weet wel dat het niet in de haak is, maar als goudeerlijke meiden op een dergelijke manier worden uitgebuit, ja, dan komt zelfs bij mij het moment dat het genoeg is! Iedereen heeft zo zn grenzen.
samurai zei:Begin je r aan heb je alleen jezelf te bedanken.
Zo waarom hier zitten janken! Altijd bot en grof over de dames en nu op eens zo bezorgd!? Ja ja.....
Bareneuker zei:PeeweeHerman zei:hahaha ja je zou het bijna gaan denken he? Nee, is gewoon als je die meiden leert kennen en er bevriend mee raakt, dan ga je hele andere dingen horen en zien. Tuurlijk, iedereen weet wel dat het niet in de haak is, maar als goudeerlijke meiden op een dergelijke manier worden uitgebuit, ja, dan komt zelfs bij mij het moment dat het genoeg is! Iedereen heeft zo zn grenzen.
Dan heb je wel geluk, want de meeste (Oost Europese) meiden in deze tak van sport vertellen hun verhaal niet snel aan klanten. Laat staan dat je er bevriend mee raakt. Maar laat je jezelf niet teveel meeslepen? Wellicht hoopt ze dat je haar gaat 'redden'?!?
fergiefucksgirls zei:Ja, PW, ik heb het wat ongelukkig geformuleerd. Excuses daarvoor.