Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
willem zei:ik kom er ook net vandaan en klopt helemaal wat hier geschreven wordt. had de dame geattendeerd op het forum. ze stuurde net super bedankt voor je leuke reactie maar ik had nog helemaal niets getyped. dat was dus mijn voorganger. ze had op mijn verzoek sloppy seconds geregeld! Ze zei dat ik haar kik hier mag plaatsen maar volgens mij mag dat niet conform forumregeltjes. dus stuur me een pb bij interesse. mag het wel laat het even weten dan post ik het.
Zou ik haar kik mogen van jou?willem zei:ik kom er ook net vandaan en klopt helemaal wat hier geschreven wordt. had de dame geattendeerd op het forum. ze stuurde net super bedankt voor je leuke reactie maar ik had nog helemaal niets getyped. dat was dus mijn voorganger. ze had op mijn verzoek sloppy seconds geregeld! Ze zei dat ik haar kik hier mag plaatsen maar volgens mij mag dat niet conform forumregeltjes. dus stuur me een pb bij interesse. mag het wel laat het even weten dan post ik het.