Zaadslet - Spijkenisse

boeffie

Toogplakker
21 jun 2021
121
107
dame vertelde me dat ze niet blij was met dat haar KIK erop stond.
ze heeft het met veel moeite kunnen laten verwijderen.

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Deze ontvangt.
Tegenvallende verschijning. Buik hangt begint een beetje voor der heuvel te hangen. Borsten beginnen thee zakjes te worden. Beetje hangerig allemaal maar ze is moeder.Dit keer had ik een pil want de foto's zagen er veelbelovend uit. Gezicht is leuk. Heel meegaand, zoent lekker meedere keren klaargekomen en uiteindelijk alles in haar poes.
Leuk voor eenmalig deze vrouw. Moet wel je ding zijn

boeffie

Toogplakker
21 jun 2021
121
107
Deze heerlijke dame ontvangt nog steeds.
Vanmorgen vroeg weer even heerlijk intern gedoneerd zoals ze dat hier noemen.
Zelf noem ik het weer even heerlijk geil volgespoten.

Fucksaik

Toogplakker
5 jul 2021
172
50
Ik ben 2 weken terug bij haar geweest, moest in de buurt zijn die dag en zag toen haar advertentie. Eerlijk is eerlijk, gouden mondje en gouden gleuf.. bare tot einde en keihard kreunen

marcodark1986

Toogplakker
19 mei 2020
133
46
willem zei:
ik kom er ook net vandaan en klopt helemaal wat hier geschreven wordt. had de dame geattendeerd op het forum. ze stuurde net super bedankt voor je leuke reactie maar ik had nog helemaal niets getyped. dat was dus mijn voorganger. ze had op mijn verzoek sloppy seconds geregeld! Ze zei dat ik haar kik hier mag plaatsen maar volgens mij mag dat niet conform forumregeltjes. dus stuur me een pb bij interesse. mag het wel laat het even weten dan post ik het.

Willem ik wil graag haar kik. Kan je mij een pb sturen . Mij lukt het niet for some reason

felixincognito

Toogplakker
21 aug 2020
28
0
willem zei:
ik kom er ook net vandaan en klopt helemaal wat hier geschreven wordt. had de dame geattendeerd op het forum. ze stuurde net super bedankt voor je leuke reactie maar ik had nog helemaal niets getyped. dat was dus mijn voorganger. ze had op mijn verzoek sloppy seconds geregeld! Ze zei dat ik haar kik hier mag plaatsen maar volgens mij mag dat niet conform forumregeltjes. dus stuur me een pb bij interesse. mag het wel laat het even weten dan post ik het.
Zou ik haar kik mogen van jou?

Terug
Naar boven