Ymke (vh Emily) - Antwerpen (Deurne)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Benq

Toogplakker
14 apr 2020
54
25
Ik ben net terug van een date met Emily.
Ik moest ze ergens oppikken en daarna naar dreamhotel.
Ze stuurde eerst al dat half uur later kon, eenmaal onderweg kreeg ik een ander adres. Daar aangekomen nog 10 min moeten wachten.

Aangekomen in dreamhotel en daar geen 15 min binnen geweest denk ik. Half uur is maar 1 maal klaarkomen zei ze toen we bezig waren.
Ik kom de eerste keer snel maar kan wel 2 keer in een half uur.
Maar niet mogelijk. En ze moest ook op tijd thuis zijn...
Dus kleren maar aangedaan en ze terug afgezet.
heb wel haar id eerst gevraagd om zeker te zijn dat ze 18+ was, ze moet nog 19 worden.

Pijpen deed ze 30 sec en dan dan stak ze hem er al in...
Ze vroeg 150 maar gelukkig gevraagd of 100 ok was. En dat was goed.

Ik zoek ze wel terug op tinder voortaan.
Daar had ik vorige week iemand voor 250, 3 keer volgespoten en een goddelijk lichaam.

Emily haar borsten zijn al redelijk saggy voor haar jonge leeftijd...

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.250
438
Ik denk het dat zij direct gsm nr blok zet bij de meeste wandelaars om voorzichtig te zijn, en om een afspraakje te maken heeft zij geen gedult voor om paar uur te staan op een afspraak te wachten. Volgens haar moet het onmiddellijk gebeuren.

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.250
438
Ik heb een afspraak gemaakt, om 16u45 wou ik met haar afspreken. Zij heeft trouwens geen respect toe met mensen gezondheidsproblemen als ze geen auto hebben. Screenshot_20241006_143307_WhatsApp.jpg

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.250
438
Ik moest haar ophalen, maar ik heb geen auto wegens ziekte dus zij heeft mij terug op blok gezet.

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.250
438
Voor mij is het een no go geworden, zij toont geen begrip met haar klanten, de vorige keer heeft zij dat ook bij mij gedaan. Dus ik laat nu niet voor de 3de keer gebeuren, dus een no go.

Dildo Swaggins

Toogplakker
13 aug 2024
79
41
Bij mij bedingt ze bijkomende zogenaamde motelkosten a 50 euro, als ik 100 euro voorstel
Jammer, ik heb voor 1 keertje klaarkomen echt geen 150 euro over, daar kun je veel beters voor krijgen

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
eigenlijk weinig positieve ervaring omtrent de daad zelf
dat ze er goed uitziet is geen discussie

mij heeft ze gisteren ook per WA gecontacteerd om afspraak te maken in Dreammotel
Eerst zei ze 150 voor 30 min
ik kon direct afdingen naar 100 maar huur hotelkamer moet er ook nog en dan begrijp ik zeker de feedback hierboven dat het te duur is

de andere meisjes daar vragen 100 voor 30 min bare zonder de kost van de hotelkamer

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Heb ze 1x bezocht nietveel bijzonders. Ze stuurt dan heel vaak wnr ze kan en of jijbkan. Dus voor de mannen die niet single zijn is dit gevaarlijk. Ik zei mn lening over iets en sindsdien heeft ze me op WA geblocked. Ze zal er ver mee komen met die mentaliteit....

Jef1177

Toogplakker
17 aug 2022
62
8
Ik heb woensdag avond met haar afgesproken.
30min staan wachten bel je ze op ik ben er binnen 10 min.
Na nog eens 30min wachten proberen te bellen of te sturen. Geen reactie meer! Dan ben ik door gereden. Wat een tijdverspilling.

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.250
438
Er zijn al veel negatieve recensies over om af te spreken, zij moeten nog steeds leren afspreken en de afspraken nakomen. Direct blokt zetten duwen haar klanten weg dus het is niet ons probleem dat zij minder ga verdienen.

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Veel dames moeten echt leren dat niet elke klant een eikel is. Wees goed voor je clienteel en je zal snel een pak geld verdienen en de luxe krijgen om de minder fijne klanten te weigeren.

Barepussydestructor

Ervaringsdeskundige
14 feb 2021
277
283
Heb haar 1x geneukt bij haar thuis van de zomer, lekker geil Vlaams ding, woont nog bij d'r ouders. Onlangs nog eens een bericht gestuurd maar denk dat ze me intussen geblokt heeft ofzo, want komt niet aan. Jammer.

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.250
438
Alle sexcontacten van haar blokt zij direct om safe te kunnen spelen. Als zij het geld nodig heeft, dan blokkeert zij de nummers niet meer & neemt zelf contact op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven