Ymke (vh Emily) - Antwerpen (Deurne)

Status
Niet open voor verdere reacties.

davemerksem

Snuffelaar
29 jan 2021
21
11
Ik kan beamen dat ze niet fake is hoor. Ik heb haar ondertussen al 4 keer geneukt. Ze ontvangt bij haar ouders thuis en heeft een vriend zegt ze. Vandaar de discretie denk ik.
Ik kan beamen dat ze een heerlijke jonge meid is. Wel bijzonder om zo eentje in haar eigen bed te mogen neuken.
Je kan gemakkelijk met haar onderhandelen over de prijs vooraf.
Ze doet zonder condoom, maar ik paste daarvoor. Als je condoom gebruikt, moet je hem zelf weer meenemen omdat ze niet wil dat het ontdekt wordt.

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.247
438
Wat is jouw ervaring tijdens de date @davemerksem ? Is zij wild in bed? Rap zo mogelijk afwerkt? Of laat ze jou ontspannen? Doet ze aan tongzoenen?

davemerksem

Snuffelaar
29 jan 2021
21
11
Ze vroeg 100 voor een half uur. Is me zelfs eens gelukt voor 80.
Ze doet hem zonder condoom binnen. Als je condoom wil, moet je hem zelf meebrengen en zelf aangeven op voorhand dat je dat wil.

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
niemand anders ervaring mee ?
enigste recensie is van nieuw lid die zijn eerste recensie schrijft dus ja

davemerksem

Snuffelaar
29 jan 2021
21
11
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Als je mij op zoekt op girlsreview zie je dat ik zeker geen groentje ben. Lucifer ben ik daar.
Ik heb hier niks bij te winnen. Je doet er mee wat je zelf wil.

Laatst bewerkt door een moderator:

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.247
438
Ik heb vandaag een berichtje gestuurt voor een date, dus ik ben benieuwd als ik reactie zou krijgen. Als zij geen condooms in huis hebben, dan is de kans groot dat zij meestal bare sex doet.

slimdifia

Toogplakker
16 apr 2023
144
53
zou even wachten @bare-addict tot er iemand hier vriendelijk genoeg is om te zeggen dat ze terug is. Op de moment is het radiostilte sinds de vakantie (juni-juli)

Alfaatje

Toogplakker
29 feb 2016
70
24
Ik denk dat ze terug is. Had haar in augustus een bericht gestuurd en heb nu een bericht van haar ontvangen waarin ze mijn nummer vraagt.

davemerksem

Snuffelaar
29 jan 2021
21
11
Ik ben er inderdaad afgelopen week nog geweest. Ze zegt met periodes terug te ontvangen maar niet zo frequent.
Als ze op de chat aanwezig is, heb je meeste kans denk ik.
Ik had ook sinds juni niks meer van haar gehoord.

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
mij heeft ze ook gecontacteerd, nadat ik haar een bericht stuurde via rL ergens eerste helft van augustus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven