Yindee - Amsterdam zuid-Oost

Yindee

Snuffelaar
25 jul 2024
9
18
Dank je wel voor je antwoorden (y)

Zo worden er een stuk meer mannen (selectief) enthousiast!

Want wat is er nu leuker dan een leuke GB te hebben met mannen die echt voor jouw type gaan, dan mannen die teleurgesteld zijn omdat ze voor iets heel anders gaan.

Misschien kan je voordat iedereen van alles gaat bedenken 'om je te willen helpen' wat meer vertellen. Bijvoorbeeld:

Wil je na je eerdere ervaringen rustig aan beginnen -met een man of 5 bijvoorbeeld- of meteen met tientallen mannen?
Ga je liever voor een club -met de verwachting 'veilige organisatie'- of vindt je bij een lid van het forum thuis georganiseerd ook een optie?
Heb je zelf voorkeuren voor de deelnemers? Heb je een voorkeur voor mannen van een bepaalde leeftijd bijvoorbeeld of maakt het je niet uit?
Heb je voorkeuren voor dagen / avonden van de week omdat je dan makkelijker kan?
Zijn er bedragen die je verwacht te 'verdienen' of doe je het zo graag dat het geld niet de drijfveer is?

Nou, als er nu niet iets georganiseerd kan worden als we hier de antwoorden op kennen, dan weet ik het ook niet :unsure:

(PST: Die 52kg die wist ik gewoon, je bent haast niet aangekomen sinds de feestjes bij Gerard;))
Het liefst beginnen we meteen met een goede groep mannen. Waar het is maakt mij niet zoveel uit. Evenals de leeftijd of zo. Ik heb een spermafetish en dus is dat voor mij het allerbelangrijkste. Qua mannen vind ik dus hoeveelheid en dikte van sperma erg belangrijk. Wat de meeste niet weten is dat ik dat erg goed kan voelen. Daarnaast is het een geweldig gevoel als het er langzaam uitloopt en het weer terug in mij word gedaan.
Geld is dus geen motivatie.
Het makkelijkst zou het in een weekend kunnen. Maar ik kan er ook vrij voor vragen op mijn werk.
XXX Yindee

Dieperin

Toogplakker
1 sep 2015
73
28
Het zou handig zijn als het parkeren op de lokatie geen problemen geeft. Digitaal betalen kan voor de gebonden mannen een struikelblok zijn.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Het wordt tijd voor iets concreets. Yindee, graag een tijdstip en locatie. Heren genoeg die willen doneren. Maak een leuke selectie van 'zekere' heren, zodat het een succes wordt. Ik ben al aan het sparen. Laten we kijken of je in mijn agenda past.

What the Bare Fock

Toogplakker
15 nov 2018
167
72
Hallo @Yindee je hebt 1 maal gereageerd op onze privéconversatie. Daar heb je mij verwezen naar een emailadres op Skype. Echter dat bestaat niet en ook op de 2 mails heb ik nog geen antwoord mogen ontvangen... Ik heb aangetoond dat ik er serieus mee aan de slag wil, maar het moet wel van beide kanten komen.

appiejwz

Toogplakker
6 apr 2020
26
36
Iedereen die interesse heeft in een telegrap groep voor amsterdam/amsterdam zuid oost kan mij dm sturen, inclusief yindee zitten we nu op 7 mensen in totaal en bij 10 mensen open ik hem

Yindee

Snuffelaar
25 jul 2024
9
18
@Yindee Ik en veel andere heren hier zijn erg nieuwsgierig naar je.

Je schrijft heel goed Nederlands voor een van origine Thaise dame. Heb je hier gestudeerd?

Sta je open voor een leuk feestje op een mooie lokatie?

Ook iets voor jou @De Grote XXX ?
Hallo Martin,

Ja ik heb gestudeerd in Nederland.

En ja natuurlijk sta ik open voor een leuk feestje. Mooie locatie is mooi meegenomen.

XXX Yindee

Yindee

Snuffelaar
25 jul 2024
9
18
Bij mij kan je gratis parkeren ;)
Let even op hierbij. Bij Gerard was het parkeren gratis. Maar omdat er zoveel auto's kwamen stonden die soms verkeerd geparkeerd waardoor de politie tijdens de laatste keer op de stoep stonden. Gelukkig liep dat goed af, maar de schrik zat er bij iedereen goed in.
XXX Yindee

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
307
350
Mocht t tot een gelegenheid komen om met en van @Yindee te kunnen genieten, dan hou ik me van harte aanbevolen. Ook verblijvend aan de zuidkant van de stad, dus kom desnoods per fiets om het parkeerprobleem te omzeilen ;-)

amspaul

Toogplakker
15 jul 2016
74
43
Ik ben ook geinteresseerd. Cool dat er mogelijk iets in Amsterdam georganiseerd wordt! Ben benieuwd naar de Telegram groep

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Hoe ziet Yindee er eigenlijk uit? Iedereen zegt dat ze willen afspreken, maar volgens mij wil het oog ook wat. Of maakt dat niet uit en steek je em overal maar in, zo lang het maar bare is?

Xxxonbekend

Snuffelaar
15 okt 2022
11
9
Ik wil opzich ook wel het initiatief nemen om een telegram groep aan te maken. Liefst met mensen uit de buurt van amsterdam/ amsterdam zuid-oost. Dm me

Terug
Naar boven