- Topic starter
Het liefst beginnen we meteen met een goede groep mannen. Waar het is maakt mij niet zoveel uit. Evenals de leeftijd of zo. Ik heb een spermafetish en dus is dat voor mij het allerbelangrijkste. Qua mannen vind ik dus hoeveelheid en dikte van sperma erg belangrijk. Wat de meeste niet weten is dat ik dat erg goed kan voelen. Daarnaast is het een geweldig gevoel als het er langzaam uitloopt en het weer terug in mij word gedaan.Dank je wel voor je antwoorden
Zo worden er een stuk meer mannen (selectief) enthousiast!
Want wat is er nu leuker dan een leuke GB te hebben met mannen die echt voor jouw type gaan, dan mannen die teleurgesteld zijn omdat ze voor iets heel anders gaan.
Misschien kan je voordat iedereen van alles gaat bedenken 'om je te willen helpen' wat meer vertellen. Bijvoorbeeld:
Wil je na je eerdere ervaringen rustig aan beginnen -met een man of 5 bijvoorbeeld- of meteen met tientallen mannen?
Ga je liever voor een club -met de verwachting 'veilige organisatie'- of vindt je bij een lid van het forum thuis georganiseerd ook een optie?
Heb je zelf voorkeuren voor de deelnemers? Heb je een voorkeur voor mannen van een bepaalde leeftijd bijvoorbeeld of maakt het je niet uit?
Heb je voorkeuren voor dagen / avonden van de week omdat je dan makkelijker kan?
Zijn er bedragen die je verwacht te 'verdienen' of doe je het zo graag dat het geld niet de drijfveer is?
Nou, als er nu niet iets georganiseerd kan worden als we hier de antwoorden op kennen, dan weet ik het ook niet
(PST: Die 52kg die wist ik gewoon, je bent haast niet aangekomen sinds de feestjes bij Gerard)
Geld is dus geen motivatie.
Het makkelijkst zou het in een weekend kunnen. Maar ik kan er ook vrij voor vragen op mijn werk.
XXX Yindee