Yasmin - Vught (vh Amsterdam, Breda)

A

Anonymous

Guest
ed-de-bef zei:
Glijmiddel zei:
CWP zei:
Dat je kapt met die onzin. yasmin bedonderd de boel. En jij loopt er een verhaal aan te kleien. Wake up

Rot toch op gek,

Maak jij nooit geen fouten? Met je typisch Nederlandse vingertje altijd.

Ja Yasmin maakt een fout. So what?

Jij hebt een vrouw thuis zitten en neukt toch ook gewoon door.

Of moet ik met een paar jongens je baltisch vrouwtje komen neuken?

Glijmiddel

Is dat nou een aanbod of een dreigement? :lol:

Kom op zeg! Zo reageer je niet glijmidddel! Helemaal niet als je even ervoor beweert 'verbaal sterk' te zijn!

Ed

Wat ik hiermee wil zeggen is dat Cwp ook niet zonder fouten is evenals Yasmin.

Want oei Yasmin is stout geweest en Cwp zal haar wel even terecht wijzen want foei Yasmin toch.

Cwp heeft een vrouw uit de Baltische staten, financieel natuurlijk helemaal afhankelijk van hem en het dorp waar ze vandaan komt natuurlijk ook.

Meneer neukt half zuid Holland zonder condoom.

Dus fout op fout op fout.

Luister ik ben nooit monogaam geweest in geen een relatie maar ik verwijt dames nooit iets of vrij weinig in ieder geval.

Dat moralistisch gelul van hem wat Yasmin wel niet gedaan heeft.

Hij mag pas praten als hij iedere avond thuis op de bank zit het handje van zijn vrouw vasthoudend en wijn voor haar inschenkend.

Glijmiddel

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zou is langs gaan bij een ggz medewerker. Mijn vrouw financieel afhankelijk... Je weet echt niets.
Maar je draait de boel om, yasmin zegt tegen alles en iedereen die haar neukt dat ze aids heeft. En jij maakt er een kul verhaal van.
En als je echt een vent bent. En niet mijn familie er bij haalt was je een vemt, nu ven je een homo, een jankert.

A

Anonymous

Guest
CWP zei:
Zou is langs gaan bij een ggz medewerker. Mijn vrouw financieel afhankelijk... Je weet echt niets.
Maar je draait de boel om, yasmin zegt tegen alles en iedereen die haar neukt dat ze aids heeft. En jij maakt er een kul verhaal van.
En als je echt een vent bent. En niet mijn familie er bij haalt was je een vemt, nu ven je een homo, een jankert.

Kan het zo 1,2,3 niet voor de dag halen maar je hebt ooit zelf gezegd dat je het halve dorp van je vrouw door je geld op de kaart hebt gezet.

Ga nu maar wijn inschenken voor je vrouw kom ik haar morgen wel neuken.

Glijmiddel

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Glijmiddel zei:
CWP zei:
Dat je kapt met die onzin. yasmin bedonderd de boel. En jij loopt er een verhaal aan te kleien. Wake up

Glijmiddel

Wat een mongool ben je zeg door zulk soort dingen te zeggen. Je bent alle geloofwaardigheid hier echt mee verloren!

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Glijmiddel zei:
0684 274107. Kijk ff goed in haar whatss app status.

De lieverd geeft zelf aan laat je testen. Mijn APK staat voor volgende week gepland en last but not least neem haar niks kwalijk het is het risico van onze hobby.

Glijmiddel

Het apparte is dat juist Glijmiddel het topic weer leven inblaast, nadat het een poostje stil is rondom Yasmin, door zelf deze post te doen. Wetende dat het kul is. Later komt er een whatsapp screenshot met haar reactie dat het is om klanten te verjagen.
Ik blijf bij de stelling dat ze beide een verknipte geest hebben, zowel Yasmin als Glijmiddel, gezien de reacties. Wederom valt hij door de mand. Net als met het Roosje topic. Ik roep niet vaak om een ban, maar er zou eigenlijk iemand gewoon zijn pc in beslag moeten nemen.

En mij persoonlijk aanvallen win je ook de oorlog niet mee Glijmiddel, ik neuk inderdaad half zuid holland, en weetje hoe dat komt, omdat het kan, iets waar jii van droomt, en dmv een forum probeert gestalte te geven, zo blijft je droom in leven, en zodra je je rechterhand weer insmeert met gel, lijkt het zomaar of je een meid geneukt hebt die dag. Mensen die mij kennen, weten dat ik geen poep praat.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
ed-de-bef zei:
Glijmiddel zei:
CWP zei:
Ik weet niet wanneer jou laatste contact is geweest, maar ik zou mij toch wel zorgen maken....

21/10. Laatste contact met yasmina gehad.

Dont worry ik ken mijn verantwoordelijkheden en ben niet zo snel in paniek.

Laat mezelf standaard 4x per jaar testen en volgende week is het weer zover.

Ik hoop voor yasmina dat het meevalt ikzelf ben voor het geluk geboren, maak me nu ook totaal niet druk.

De komende tijd ff niet neuken

Glijmiddel

Als dat eerst je reactie is , op 18-11 , en vervolgens kom je aan met een screenshot, zonder datum , wel met tijd ( van gisteren dus minimaal gezien de tijd ), wat betekent dat je het gisteren al gevraagd zou hebben (??) aan haar??? , terwijl hier nu pas de comotie is?

Beetje vreemde chronologie & logica ....... Misschien zit er wel iets in CWP zijn redenatie :ugeek:

Kijk ik ben zeker niet de enige die jou niet geloofd....

A

Anonymous

Guest
geilehenkie070 zei:
Glijmiddel zei:
CWP zei:

Glijmiddel

Wat een mongool ben je zeg door zulk soort dingen te zeggen. Je bent alle geloofwaardigheid hier echt mee verloren!

Zal wel meevallen Henkie

Kijk weet je wat het is ik heb echt schijt aan wat ze over me schrijven dat moet je toch ondertussen weten.

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
CWP zei:
Glijmiddel zei:

De lieverd geeft zelf aan laat je testen. Mijn APK staat voor volgende week gepland en last but not least neem haar niks kwalijk het is het risico van onze hobby.

Glijmiddel

Het apparte is dat juist Glijmiddel het topic weer leven inblaast, nadat het een poostje stil is rondom Yasmin, door zelf deze post te doen. Wetende dat het kul is. Later komt er een whatsapp screenshot met haar reactie dat het is om klanten te verjagen.
Ik blijf bij de stelling dat ze beide een verknipte geest hebben, zowel Yasmin als Glijmiddel, gezien de reacties. Wederom valt hij door de mand. Net als met het Roosje topic. Ik roep niet vaak om een ban, maar er zou eigenlijk iemand gewoon zijn pc in beslag moeten nemen.

En mij persoonlijk aanvallen win je ook de oorlog niet mee Glijmiddel, ik neuk inderdaad half zuid holland, en weetje hoe dat komt, omdat het kan, iets waar jii van droomt, en dmv een forum probeert gestalte te geven, zo blijft je droom in leven, en zodra je je rechterhand weer insmeert met gel, lijkt het zomaar of je een meid geneukt hebt die dag. Mensen die mij kennen, weten dat ik geen poep praat.

A

Anonymous

Guest
CWP zei:
Glijmiddel zei:

Glijmiddel

Heb je hier nou een nachtje over moeten slapen. Had meer van je verwacht.

Tsjonge jonge wat een lauwe reactie. Zet je vrouwtje maar vast krom!

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
En even ter info

Deze Yasmin is een andere yasmina waarmee dat andere topic uit de hand liep.

Je hebt Fatima,yasmina en dit is Yasmin

Glijmiddel

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Alle topic van jou lopen uit de hand. Ik zou stoppen met mijn vrouw beledigen.... Ik heb iets meer ervaring in de ict vriend. Sta zo op je stoep. Uurtje werk. !

A

Anonymous

Guest
CWP zei:
Alle topic van jou lopen uit de hand. Ik zou stoppen met mijn vrouw beledigen.... Ik heb iets meer ervaring in de ict vriend. Sta zo op je stoep. Uurtje werk. !

Kom maar langs vriend,

Verwacht je vandaag. Het adres zal je hebben bij benadering aan bellen waar de zwarte Audi a 7 voor de deur staat.

Glijmiddel

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
CWP en Glijmiddel: kom op heren.
Niet opnieuw een oorlogje gaan starten en al helemaal niet met die kleuterschool onzin van:
"ik wacht je op bij de poort". Tjonge jonge, stoer allemaal zeg!
Kritisch naar elkaar zijn mag, dat doe ik soms ook hoor, maar hou het binnen de perken en
onthoud het geheel van bedreigingen of erge beledigingen. Komt onvolwassen over en draagt
al helemaal niet bij tot een forum waar we info uitwisselen over dames die nzc.
Gebeurd toch elke keer weer, Glijmiddel laat je nu niet steeds provoceren! Je lontje blijft kort hoor, jammer.
En wat Yasmin betreft: ze is zgn een slimme dame. Dan had ze binnen die drie maanden wel wat kunnen doen
aan haar zwangerschap. Dat weet iedereen dus dat ze nu drie maanden is komt toch echt door haarzelf dan.
Zal nu niet meevallen nog iets te doen al kan het i.p. nog steeds.
Dreigen met iads was stom en zelfs gemeen en toont aan dat ze dus niet zo slim is: je hebt nooit meteen aids!
Dan had ze al lang andere klachten moeten hebben. Bij aids ben je echt flink ziek hoor.
Benieuwd wat dame uiteindelijk doet met haar zwangerschap, ze zal snel iets moeten doen anders zit ze er echt mee.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ho ff ! Ik lees en constateer dat yasmin de boel bedonderd op een lage manier. Dat glijmiddel dat als aanval ziet moet hij weten. Hij start met het verhaal aids, en heeft ook de info dat ze geen aids heeft maar nu weer zwanger is, deel die info dan ipv gvd de boel op acherp zetten.

Lees maar is vanaf start van gisteren. En nee ik laat niet zulke bullshit praat over mij heen komen. Onkruid moet je tot op de wortel uitroeien, en hoort niet vrij te kunnen schrijven op een fora.

A

Anonymous

Guest
Kom maar langs vriend,

Verwacht je vandaag. Het adres zal je hebben bij benadering aan bellen waar de zwarte Audi a 7 voor de deur staat.

Glijmiddel

Zit daar wel de goede software in ....... :D

A

Anonymous

Guest
Glijmiddel zei:
CWP zei:

Kom maar langs vriend,

Glijmiddel

Je reed toch een zwarte a6? Nu weer een a7. Je valt weer door de mand knulletje.
En cwp laat gaan joh, hij zou zich in mij verdiepen en opzoeken, zit nog steeds te wachten.
Glijmiddeltje leeft in een fantasiewereld al jaren lang. De wereld waarin hij iedereen probeerd te bedreigen en denkt dat hij daar mensen mee afschrikt, helaas.
Ik zei kom dan afspreken, dat wilde hij wel midden op de dag op een druk plein. Elke mongool weet dat je dat niet doet, maar in de wereld van glijmiddel wel. Want hij is zo gangster dat hij mij midden op de dag op een druk plein wel ff zou omleggen met wat marokkanen. Ik zei kom een keer savonds op een afgelegen plekje maar dat durfde het mannetje niet. Ik zou het wel graag willen, hij denkt overal mee weg te komen, helaas is hij te bang om echt een keer af te spreken.

Ik snap ook niet dat barefan niet ingrijpt nadat hij weer dingen zegt als ik ga je vrouw neuken met wat mannetjes. Ook zo grappig hij doet zich voor als een onderwereld figuur met mannetjes, terwijl in werkelijkheid het enige wat hij heeft een onderkin is, wel 2 ook. De enige reden waarom hij marokkanen of turken zou kennen is omdat hij 6x per week doner kebab eet met zo'n onderkin. We hebben allemaal zijn foto gezien.

ik denk eigenlijk dat het beste is wat we kunnen doen aangezien barefan toch niks doet, is hem met zijn allen gewoon compleet negeren, nooit meer antwoorden op 1 van zijn posts of pm's. Nu krijgt hij juist zijn zin, hij is een internetgangster die stoer doet achter zijn beeldscherm. Hij leeft in een fantasiewereld waar al zijn dates fantastisch zijn. Doordat wij reageren op zijn recensies wordt die geil, als je reageert op zijn uitlokkingen komt hij klaar. Dan voelt hij zich het mannetje. Kijk wat er nu gebeurd hij post weer eens een fakertje en hele discussies ontstaan er, hij ligt zich hierop elke avond af te trekken van genot.

Jongens hij is al zovaak door de mand gevallen met zijn neppe recensies. Die app nummers zijn waarschijnlijk gewoon van hem zelf en ligt hij zich te trekken als mannen appen. Hij is een sensatiezoeker aangezien zn eigen leventje erg zielig is. Gun hem dat niet meer, dat is de beste manier om er vanaf te komen.

Bijlagen

• image.png
    image.png
    130,5 KB · Weergaven: 130
Terug
Naar boven