Yasmin - Vught (vh Amsterdam, Breda)

A

Anonymous

Guest
rubberloos zei:
Ik heb geen ervaring met deze dame.

Denk dat ze een SOA bedoelt......een groot verschil[/

Dat verschil weet ze heus wel.

Niet bagataliseren dit soort dingen ze zegt duidelijk hoe en wat.

Glijmiddel

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Niet best als je dit als status heb op je watsapp....

"Ik heb aids, laat je zelf testen"

Of spreekt ze geen NL en komt dit uit de google vertaal functie ?

A

Anonymous

Guest
Yasmin spreekt prima Nederlands ,

Studeert een aardige opleiding bij elkaar dus dit is gewoon kut ook voor haar.

Maar ze heeft de ballen om
Het te laten weten.

Glijmiddel

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
De ballen ja, alleen aids krijg je niet meteen eerst ben je een redelijke tijd Hiv besmet voordat aids zich openbaart. Ik vraag me dan af wanneer ze zich voor het eerst heeft laten testen en hoe lang ze nog doorgewerkt heeft :roll:

4fun

A

Anonymous

Guest
Ik geloof er helemaal niets van. Al meer gehad dat marokkaanse dvp's van alles roepen....tot zelfs dreigingen toe.

Toekomst zal t leren .....en heeft niets met bagatElliseren te maken

A

Anonymous

Guest
4fun zei:
De ballen ja, alleen aids krijg je niet meteen eerst ben je een redelijke tijd Hiv besmet voordat aids zich openbaart. Ik vraag me dan af wanneer ze zich voor het eerst heeft laten testen en hoe lang ze nog doorgewerkt heeft :roll:

4fun

Dat klopt,

Misschien idd hiv positief

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
App is geupdated naar " Ik heb aids, laat je zelf testen. Ja ik meen het, niet appe voor bevestiging.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Glijmiddel zei:
0684 274107. Kijk ff goed in haar whatss app status.

De lieverd geeft zelf aan laat je testen. Mijn APK staat voor volgende week gepland en last but not least neem haar niks kwalijk het is het risico van onze hobby.

Glijmiddel

Ik weet niet wanneer jou laatste contact is geweest, maar ik zou mij toch wel zorgen maken....

A

Anonymous

Guest
CWP zei:
Glijmiddel zei:
0684 274107. Kijk ff goed in haar whatss app status.

De lieverd geeft zelf aan laat je testen. Mijn APK staat voor volgende week gepland en last but not least neem haar niks kwalijk het is het risico van onze hobby.

Glijmiddel

Ik weet niet wanneer jou laatste contact is geweest, maar ik zou mij toch wel zorgen maken....

21/10. Laatste contact met yasmina gehad.

Dont worry ik ken mijn verantwoordelijkheden en ben niet zo snel in paniek.

Laat mezelf standaard 4x per jaar testen en volgende week is het weer zover.

Ik hoop voor yasmina dat het meevalt ikzelf ben voor het geluk geboren, maak me nu ook totaal niet druk.

De komende tijd ff niet neuken

Glijmiddel

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
dus als jij 21 okt bij haar bent geweest, en nu zegt ik maak mij geen zorgen.... ik snap het ff niet. als HIV een voorloper is van Aids, en zij in haar Whatsapp heeft staan. " Ik heb aids, laat je zelf testen. Ja ik meen het, niet appe voor bevestiging. dus als jij 21 oktober nu eens niet ben geweest, dan snap ik hem, maar dan klopt je verhaal dat je geweest bent niet helemaal.. just my 2 cents........

Waaruit bestaan symptomen HIV? HIV symptomen bestaan vaak uit: enorme moeheid, nachtzweten, veel gewichtsverlies zonder duidelijke reden, koorts, hardnekkige diarree en kortademigheid. Deze klachten kunnen wijzen op een vergevorderde HIV-infectie. AIDS is de latere fase van een HIV-infectie, wanneer het lichaam niet langer het vermogen heeft om infecties adequaat te bestrijden. De infecties die gepaard gaan met AIDS worden opportunistische infecties genoemd en kunnen klachten en symptomen van allerlei aard geven. Een niet gering aantal mensen met HIV weten niet dat ze besmet zijn, aangezien het lang kan duren voor iemand klachten krijgt na besmetting met HIV. Het kan zijn dat iemand pas na twee jaar klachten krijgt, maar het komt ook voor dat het langer dan tien jaar duurt. AIDS is de latere fase van een HIV-infectie, wanneer het lichaam niet langer in staat is het hoofd te bieden aan infecties.
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl...vaids-moe-diarree-gewichtsverlies-koorts.html

A

Anonymous

Guest
Ik heb yasmina voor het laatst geneukt 21/10 zit toch geen woord Chinees bij of wel!

Je kan er 27000 linken bij doen van allerlei sites dit is de situatie klaar.

Glijmiddel

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Dan maak ik mij zorgen over jou, en nee er was geen woord chinees.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Maf wijf dus. Zo ga je niet met klanten om. Ik
Zeg beerput. En nooit meer klanten !! Tyft op zeg

zen120

Toogplakker
16 apr 2015
248
5
Idd heel kwalijke manier van doen. Geeft je te denken...

Wat een k...wijf. Veel klanten zullen zich rotgeschrokken zijn.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Ik ben nooit bij haar geweest en zal er nooit komen ook. Mag voor mij naar de beerput.

4fun

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
De zo bewierookte yasmin door glijmiddel is out of business. Ik ben er klaar mee.
Vraag me steeds meer af wat er van de recensies waar is. Fuck it !!

Terug
Naar boven