Yasmin - Vught (vh Amsterdam, Breda)

A

Anonymous

Guest
CWP zei:
De zo bewierookte yasmin door glijmiddel is out of business. Ik ben er klaar mee.
Vraag me steeds meer af wat er van de recensies waar is. Fuck it !!

Heb net even life contact gehad met haar. Ze is bijna 3 maanden zwanger. Buikje goed te zien, ze weet niet meer waar ze het moet zoeken.

Thuis kan ze dit niet vertellen, ze weet natuurlijk niet wie de vader is. Als haar broers dit weten heeft ze een levensgroot probleem.

Natuurlijk niet goed te praten maar ergens snap ik het wel, paniekreactie meer is het niet geweest.

Cwp suggereer toch altijd niet zoveel mensen maken fouten joh en nu loopt dit met yasmina met een sisser af en heeft ze niet de beste keuze gemaakt door dit op haar whatss app profiel te zetten maar een kat in het nauw maakt rare sprongen.

Glijmiddel

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Heb je aandelen in haar Glijmiddel dat je haar zo aan het verdedigen bent ? Of ben je haar advocaat ?
Als je dit willens en wetens in je WhatsApp zet als status dan ben je wat mij betreft rijp voor een opname in de GGZ.
Middels een dergelijk bericht heeft ze bezoekers mijns inziens bewust de stuipen op het lijf gejaagd en dat is nimmer goed te praten.
Sterker nog ik denk dat als mensen willen ze nog een zaak tegen haar kunnen aanspannen die ze met een beetje mazzel nog winnen ook.

Haar probleem dat ze nu zwanger is had ze maar met condoom moeten neuken en anders verzint ze maar een smoes voor haar familie dat ze een vent tegen liep en éénmalig mee geneukt had omdat ze zo geil werd van hem. Ik zie het als een beroepsrisico. En verder maak ik aan dit stuk verdriet geen woorden vuil.

A

Anonymous

Guest
beffer007 zei:
Heb je aandelen in haar Glijmiddel dat je haar zo aan het verdedigen bent ? Of ben je haar advocaat ?
Als je dit willens en wetens in je WhatsApp zet als status dan ben je wat mij betreft rijp voor een opname in de GGZ.
Middels een dergelijk bericht heeft ze bezoekers mijns inziens bewust de stuipen op het lijf gejaagd en dat is nimmer goed te praten.
Sterker nog ik denk dat als mensen willen ze nog een zaak tegen haar kunnen aanspannen die ze met een beetje mazzel nog winnen ook.

Haar probleem dat ze nu zwanger is had ze maar met condoom moeten neuken en anders verzint ze maar een smoes voor haar familie dat ze een vent tegen liep en éénmalig mee geneukt had omdat ze zo geil werd van hem. Ik zie het als een beroepsrisico. En verder maak ik aan dit stuk verdriet geen woorden vuil.

Nee, dit is de situatie.

Het is natuurlijk haar eigen schuld dat ze zwanger is maar haar persoonlijke omstandigheden wegen zwaar mee.

Rot toch op met een zaak tegen haar beginnen.

Waar wil je de dagvaarding naartoe sturen? Motel Vught kamer 47 waar ze meestal ontving.

Smoesje verzinnen voor haar familie? Zo werkt het niet bij Marokkanen.

Glijmiddel

doornroosje

Toogplakker
7 apr 2015
198
43
Dus !

De dame biedt NZC aan : OK
De dame gebruikt geen (goede) anticonceptie of ze gebruikt kaar anticonceptie niet goed : Hmmmmmm
De dame raakt zwanger : Ojee hoezou dat komen........
Na bovenstaande is er altijd nog een mogelijkheid om hier iets aan te doen.

Misschien wat cynisch maar ja 't is wel een beetje een risico van t vak als je NZC doet net als voor dame en klant het eventueel oplopen van een SOA. Blijft het feit dat als het ongewenst zou zijn het vervelend is voor de dame in kwestie.

Echter om je klanten op deze manier de stuipen op het lijf te jagen gaat veeeeeel te ver !

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Glijmiddel zei:
CWP zei:
Glijmiddel zei:
0684 274107. Kijk ff goed in haar whatss app status.

De lieverd geeft zelf aan laat je testen. Mijn APK staat voor volgende week gepland en last but not least neem haar niks kwalijk het is het risico van onze hobby.

Glijmiddel

Ik weet niet wanneer jou laatste contact is geweest, maar ik zou mij toch wel zorgen maken....

21/10. Laatste contact met yasmina gehad.

Dont worry ik ken mijn verantwoordelijkheden en ben niet zo snel in paniek.

Laat mezelf standaard 4x per jaar testen en volgende week is het weer zover.

Ik hoop voor yasmina dat het meevalt ikzelf ben voor het geluk geboren, maak me nu ook totaal niet druk.

De komende tijd ff niet neuken

Glijmiddel

Als dat eerst je reactie is , op 18-11 , en vervolgens kom je aan met een screenshot, zonder datum , wel met tijd ( van gisteren dus minimaal gezien de tijd ), wat betekent dat je het gisteren al gevraagd zou hebben (??) aan haar??? , terwijl hier nu pas de comotie is?

Beetje vreemde chronologie & logica ....... Misschien zit er wel iets in CWP zijn redenatie :ugeek:

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Cwp krijgt altijd de wind van voren maar ik
Lees wel wat er geachreven wordt. Vage is dat wederom glijmiddel er bij " betrokken " is.... Misschien heeft peewee wel geljk. En nogmaals als een chick die ik
Regelmatig bezoek met zo'n verhaal in de whatsapp komt. Dan ben ik er KLAAR mee. BEERPUT EN ER NOOIT MEER UIT. Pleur op zeg.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
CWP zei:
De zo bewierookte yasmin door glijmiddel is out of business. Ik ben er klaar mee.

Wat er van de resencies waar is !!!

Peewee. Heeft gelijk, je lult met elke hoer op de whatsaap, maar neuken doe je ze nooit !!

A

Anonymous

Guest
Wacht even voor er allerlei conclusies getrokken worden screenshot opgestuurd door een ex medeforum lid.

Die attenteerde mij gisteren op haar whatss app status en stuurde mij dat screenshot.

Uiteraard had ik eerder gepost als ik het eerder geweten had.

Dus ff allemaal relaxd en doorgaan waar je mee bezig was.

Yasmin heeft dit niet netjes gedaan maar niemand is perfect.

Zoals ze tegenover mij zat, ja ik krijg er dan medelijden mee, uiteraard gevraagd hoe het mogelijk is dat ze zwanger is , ze heeft de prikpil waarvan bekend is dat die niet zo betrouwbaar is als de pil die je oraal inneemt maar goed daar zijn de meningen ook over verdeeld.

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
CWP zei:
CWP zei:

Wat er van de resencies waar is !!!

Peewee. Heeft gelijk, je lult met elke hoer op de whatsaap, maar neuken doe je ze nooit !!

Het is rustig hier op het forum. Zeg het maar ga je beginnen?

Glijmiddel

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ja hoor, kan wel wat hebben.... Vage is wel dat het wel altijd topics van jou zijn..

A

Anonymous

Guest
CWP zei:
Ja hoor, kan wel wat hebben.... Vage is wel dat het wel altijd topics van jou zijn..

Nou begin maar,

Wil je de rol van pee wee overnemen? Wordt gezellig hier weer dan.

Glijmiddel

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Niwt gaan lopen pm'en glij... Daar heeft barefan er al zat van.... Je valt wederom door de mand met je verhalen.

Bijlagen

• image.png
    image.png
    197,4 KB · Weergaven: 131

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Glijmiddel zei:
CWP zei:

Nou begin maar,

Wil je de rol van pee wee overnemen? Wordt gezellig hier weer dan.

Glijmiddel

Nee maar als die online komt volgt er nog wel een bakkie stront.

A

Anonymous

Guest
Gewoon een pm wat je wil niet meer of minder

Wat wil je nou?

Sta overal voor open dus wat wil jij nou.

Glijmiddel

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Dat je kapt met die onzin. yasmin bedonderd de boel. En jij loopt er een verhaal aan te kleien. Wake up

A

Anonymous

Guest
Ga je de hulp inroepen van hem?

Kan je het niet alleen af?

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
CWP zei:
Dat je kapt met die onzin. yasmin bedonderd de boel. En jij loopt er een verhaal aan te kleien. Wake up

Rot toch op gek,

Maak jij nooit geen fouten? Met je typisch Nederlandse vingertje altijd.

Ja Yasmin maakt een fout. So what?

Jij hebt een vrouw thuis zitten en neukt toch ook gewoon door.

Of moet ik met een paar jongens je baltisch vrouwtje komen neuken?

Glijmiddel

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Jij maakt vrienden. Maar stel dat ik zeg ja, kom maar.... Kans bestaat dat ik dan opduik. Nogmaals weltrusten

Cwp

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Glijmiddel zei:
CWP zei:

Rot toch op gek,

Maak jij nooit geen fouten? Met je typisch Nederlandse vingertje altijd.

Ja Yasmin maakt een fout. So what?

Jij hebt een vrouw thuis zitten en neukt toch ook gewoon door.

Of moet ik met een paar jongens je baltisch vrouwtje komen neuken?

Glijmiddel

Is dat nou een aanbod of een dreigement? :lol:

Kom op zeg! Zo reageer je niet glijmidddel! Helemaal niet als je even ervoor beweert 'verbaal sterk' te zijn!

Terug
Naar boven