Yasmin - Vught (vh Amsterdam, Breda)

zen120

Toogplakker
16 apr 2015
248
5
samurai zei:
PeeweeHerman zei:
Ik ken ook genoeg meiden die zeggen dat mannen makkelijk 250 voor ze neerleggen, maar als je ze dan wat beter leert kennen dan kom je er achter dat ze geen reet te doen hebben en dat ze dan gewillig een lager bedrag accepteren. Behalve als je zo stom bent om die verhalen te blijven geloven. Kwestie van mensenkennis hebben.
Jij mensenkennis!!? Ga lekker naar Adelina met je bijstandsuitkering want verder kom je niet jongen.

Samurai,

Waar baseer je dit op? Ken je zijn persoonlijk verhaal en leven? Of alleen van horen en lezen....?

Wat betreft jouw opmerking richting mij, met je "onzin" uitspraak, heb je onderzoek gedaan hiernaar? Als het volgens jou onzin is waarom geef je dan niet een kijk op jouw ' belangrijke en interessante" invalshoek op deze zaak?

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Dus laat me godverdomme zelf uitmaken wat ik met mijn geld doe......citaat van reactie Glijmiddel.

Verder prima reactie, je mag zeker aangeven hoe jouw zienswijze over deze dame en het topic erover is.
Geld zal altijd een discussiepunt blijven, ook helemaal niet erg m.i.
Daar mag men ook een afwijkende mening over hebben.
Maar haal die krachtterm/vloek nu niet erbij, je maakt je standpunt zo ook heel goed en juist die vloek erbij
slaat de plank weer mis.
Jij wilt geen gezeur over geld en van azijnpissers, dan zou ik zeggen: ik wil geen gevloek en krachttermen in
berichten zien.
Verder nog steeds mijn belemmering om met haar af te spreken: als ik 250 neertel, is bare dan gegarandeerd?
Dat weet ik dus nog steeds niet. En ja, voor mij veel geld dus enige zekerheid wil ik wel omdat ik ook vernomen
heb dat dame het niet altijd zou doen?

A

Anonymous

Guest
Yep gegarandeed, bespreek het op de whatss app met haar.

Glijmiddel

Voormalig lid 328

Toogplakker
13 apr 2015
127
4
Ook maar even een recensie, voordat het weer alleen maar slap gelul in een topic wordt.

Ik ben vandaag bij Yasmin geweest en van de lofzang van Glijmiddel is niets gelogen. Echt een heerlijke, mooie en jonge vrouw, die er zelf ook van geniet. Ze heeft me heerlijk lang en heel diep liggen pijpen. Daarna haar heerlijk natte kutje gebeft waarna ik haar in verschuilende standjes heerlijk bare geneukt heb. Met een mooi uitzicht op een prachtige meid, die zichzelf ook nog hielp met klaarkomen. En de € 120,-- voor een half uur met zo'n beauty is het zeker waard. Wat een feestje!

A

Anonymous

Guest
Ben net ook ff naar het ibis hotel gereden. Kon het niet meer houden 270 km op en neer. Ibis bij Schiphol.

Glijmiddel

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Klopt en soms ontvangt ze ook in Den Haag.
Gewoon bij dame informeren wanneer ze waar ontvangt.
Kan je veel op en neer reizen besparen.
Voor mij is Den Haag lekker dichtbij en Schiphol toch uurtje rijden.

A

Anonymous

Guest
Cerato zei:
Klopt en soms ontvangt ze ook in Den Haag.
Gewoon bij dame informeren wanneer ze waar ontvangt.
Kan je veel op en neer reizen besparen.
Voor mij is Den Haag lekker dichtbij en Schiphol toch uurtje rijden.

Moest toch eventjes op de Oudezijds achterburgwal zijn, afspraak bij firma tel.

Den haag is voor mij net zo ver als Schiphol.

Glijmiddel

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
VinnyOneBlood zei:
Ook ik kan de bare service bevestigen, zowel "fysiek als digitaal".

Dit bericht kreeg ik nl. over de app:
Hallo tijger,
morgen ben ik beschikbaar van 10:00 tot 20:30 avond. Ik zit in een hotel kamer. pzc neuken zonder condoom kost 50 Euro extra en je lul moet clean zijn. ik sta voor alle fantasieën open ik doe ook alles behalve anaal. 200 voor uur en half uur 100. heel veel geile natte kusjes op je mooie lul

Zorg dus dat je verzorgd en schoon bent en dat je deze Arabische parel een beetje als een 1001 nachten prinses behandelt, dus met respect en met aandacht dan wordt het een geweldige ervaring. Veel plezier allen.

Off-topic: ook ik kan Glijmiddel's recensies en berichten wel waarderen en nmm ook redelijk goed inschatten. Liever een overdreven recensie dan helemaal geen, en beter dan dat geneuzel over prijzen. Wat dat laatste betreft vind ik Underkoffer's reactie aan de hand van o.a. een vergelijking tussen een Fiat en een Mercedes zeer treffend. Alhoewel ... Ik rijd zelf FIAT, maar geef "graag" geld uit aan MB-pitspoezen, hahahaha.

Kijk zo moet het dus, weet dat het voor sommige personen moeilijk is, om Glijmiddel soms gelijk te geven,
Maar hij verdient het soms wel,
Zoals ik al ergens schreef, heb ik van Glijmiddel ook leuke adresjes aan over gehouden.

En wat betreft 'n Fiat, daar is niets mis mee, hij brengt je ook overal waar je moet zijn, en bij veel bezoekjes, kan je geen Mercedes onderhouden, Dus rijden we in een kleinere auto en onderhouden wij wat meer dames.

underkoffer

A

Anonymous

Guest
Vandaag in Breda,

Als het goed is in het Nh hotel. Niemand meer geweest?

Dame heeft goed te werken , waar blijven de recensies?

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
Yasmina toert door heel
Nederland.

Ze ontvangt in hotels in Denhaag,Breda,Amsterdam,Vught.

250 per uur en ze maakt iedere euro waar. Beter dan Fatima van de andere kant Fatima draagt echt een hoofddoek en als ze die afdoet en er komt een zwarte bos krullen onder tevoorschijn val je al bijna flauw wat een beauty.

Maar goed Fatima, echt alles mogelijk behalve anaal.

Natuurlijk Marokkaans,

Creampie no problem, facial was geweldig die dikke klodders zaad op dat angel snoetje.

Kortom en ik zal wel weer commentaar krijgen wat een heerlijkheid aan Arabische zondvloed onze yasmina.

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
3 star kan jij ervoor zorgen dat dit in het topic van Yasmin Breda komt.

Bij voorbaat dank.

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
0684 274107. Kijk ff goed in haar whatss app status.

De lieverd geeft zelf aan laat je testen. Mijn APK staat voor volgende week gepland en last but not least neem haar niks kwalijk het is het risico van onze hobby.

Glijmiddel

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Ik heb even gekeken op haar whatsapp, hopelijk een (zeer) flauwe grap. Overigens Ik heb zelf geen ervaring met deze dame.

4fun

A

Anonymous

Guest
Ik heb geen ervaring met deze dame.

Denk dat ze een SOA bedoelt......een groot verschil

Terug
Naar boven