Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
samurai zei:Jij mensenkennis!!? Ga lekker naar Adelina met je bijstandsuitkering want verder kom je niet jongen.PeeweeHerman zei:Ik ken ook genoeg meiden die zeggen dat mannen makkelijk 250 voor ze neerleggen, maar als je ze dan wat beter leert kennen dan kom je er achter dat ze geen reet te doen hebben en dat ze dan gewillig een lager bedrag accepteren. Behalve als je zo stom bent om die verhalen te blijven geloven. Kwestie van mensenkennis hebben.
Glijmiddel zei:Yep gegarandeed, bespreek het op de whatss app met haar.
Glijmiddel
Cerato zei:Klopt en soms ontvangt ze ook in Den Haag.
Gewoon bij dame informeren wanneer ze waar ontvangt.
Kan je veel op en neer reizen besparen.
Voor mij is Den Haag lekker dichtbij en Schiphol toch uurtje rijden.
VinnyOneBlood zei:Ook ik kan de bare service bevestigen, zowel "fysiek als digitaal".
Dit bericht kreeg ik nl. over de app:
Hallo tijger,
morgen ben ik beschikbaar van 10:00 tot 20:30 avond. Ik zit in een hotel kamer. pzc neuken zonder condoom kost 50 Euro extra en je lul moet clean zijn. ik sta voor alle fantasieën open ik doe ook alles behalve anaal. 200 voor uur en half uur 100. heel veel geile natte kusjes op je mooie lul
Zorg dus dat je verzorgd en schoon bent en dat je deze Arabische parel een beetje als een 1001 nachten prinses behandelt, dus met respect en met aandacht dan wordt het een geweldige ervaring. Veel plezier allen.
Off-topic: ook ik kan Glijmiddel's recensies en berichten wel waarderen en nmm ook redelijk goed inschatten. Liever een overdreven recensie dan helemaal geen, en beter dan dat geneuzel over prijzen. Wat dat laatste betreft vind ik Underkoffer's reactie aan de hand van o.a. een vergelijking tussen een Fiat en een Mercedes zeer treffend. Alhoewel ... Ik rijd zelf FIAT, maar geef "graag" geld uit aan MB-pitspoezen, hahahaha.