Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas is Merel een kerel (fake), dus geen 'Bare Queen'.Yuri zei:Merel te Vaassen
potentebeer zei:Helaas is Merel een kerel (fake), dus geen 'Bare Queen'.Yuri zei:Merel te Vaassen
Volledig mee eens, da's echt een topper, en je kan altijd op haar rekenen. Betaalbaar geil en mond, kut en kont lekker volspuiten, geen probleem. Enige dat misschien jammer is, dat ze niet ontvangt, maar alleen buiten in het bos ontvangt. Kelly is een topper!Voor mij kan het er maar eentje zijn: Kelly uit Apeldoorn die zich al 10+ jaar dagelijks door een groot aantal mannen in haar mond, kut en kont, laat vol spuiten en pissen, 100% zonder condoom, geil koppie, ze geniet er zelf ook van, mogelijkheid tot sloppy seconds, na volspuiten niet panisch schoonmaken en nog veel meer geile eigenschappen.
Elke keer als ik deze dame neuk, wordt ik zo GEIL bij de gedachte dat er (tien?) duizenden mannen haar al volgespoten hebben. Voor mij is dit de enige echte Bare Queen.
https://nzcforum.be/viewtopic.php?p=140436&hilit=kelly#p140436
![]()
Dit is echt het domste wat ik ooit gelezen heb. Tig recensies en op Kinky en beer vind haar fakeHelaas is Merel een kerel (fake), dus geen 'Bare Queen'.