Wie kan genomineerd worden voor de titel The Bare Queen

KamaSutra

Snuffelaar
28 sep 2022
16
1
Welke dame kunnen we nomineren voor deze titel?
Jullie kunnen wat mij betreft zelf iemand aandragen!!!!

Perineum

Toogplakker
5 okt 2020
77
50
Als je er ook maar iets van snapte, dan zou je dit bericht niet in deze rubriek geplaatst hebben.

Het hoort hier thuis: edit moderatorteam: link verwijderd na verplaatsen topic!
Dank aan de melder

A

Anonymous

Guest
Dat is zonder enige twijfel Freddy Mercury, king of the queens

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
856
525
Ik draag ook Freddie Mercury voor :cool:

Bijlagen

• 768c895efb65d00fed9b89fec146c3dd.jpg
    768c895efb65d00fed9b89fec146c3dd.jpg
    83,9 KB · Weergaven: 1.100

Jan2000

Toogplakker
24 nov 2020
81
7
Als ik op het aantal bare berichten mag afgaan en waarschijnlijk waarmee de meeste hier akkoord zullen zijn; Fatima op nr 40, Carla in witte passage en Ana op nr 73 in Doubletstraat?

Jan2000

Toogplakker
24 nov 2020
81
7
Ja @lieverleffe, ik dacht wel zoiets. Misschien om mij een beetje bang te maken dat Ana deze titel waardig is? Maar dat veranderd er niets aan hoor. Van mij mag ze gerust deze titel hebben. Maar misschien is Fatima deze titel nog meer waardig? Want van haar mocht ik al van de eerste keer bare gaan na overhandigen van 35€ en niets afgesproken te hebben. Dat was bij Ana niet het geval.

KamaSutra

Snuffelaar
28 sep 2022
16
1
@Jan2000 Het gaat niet over wie de eerste was die bare aanbood. Het gaat om kwaliteit, service, vriendelijkheid en sex, en misschien nog meer aspecten.

A

Anonymous

Guest
Mijn hemel, 35 euro betaald? Ik gaf standaard 50, dezer dagen wellicht 60...stijl straal je uit, je moet de bare KING zijn

Jan2000

Toogplakker
24 nov 2020
81
7
@Toyota, de dames die 35€ vragen geef ik meestal 40€. Maar de eerste keer geef ik vrijwel nooit meer dan de vraag/instapprijs. En mijn favorietje(s) betaal ik meestal 50€ ipv 40€. Hou toch eens op met uw negatieve vooroordelen altijd. En sommige reacties zoals die van die Bailey enz ivm gezondheidsaspecten zijn echt lachwekkend! Die leden zijn al even naïef zoals KamaSutra, jijzelf en al die anderen die denken dat soa's hier niet thuishoren of die een lid niet geloven op zijn woord die last gehad (heeft) van soa(s).

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Voor mij kan het er maar eentje zijn: Kelly uit Apeldoorn die zich al 10+ jaar dagelijks door een groot aantal mannen in haar mond, kut en kont, laat vol spuiten en pissen, 100% zonder condoom, geil koppie, ze geniet er zelf ook van, mogelijkheid tot sloppy seconds, na volspuiten niet panisch schoonmaken en nog veel meer geile eigenschappen.

Elke keer als ik deze dame neuk, wordt ik zo GEIL bij de gedachte dat er (tien?) duizenden mannen haar al volgespoten hebben. Voor mij is dit de enige echte Bare Queen.

https://nzcforum.be/viewtopic.php?p=140436&hilit=kelly#p140436
file.php

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Edit moderatorteam: alle berichten die NIET over de topictitel gaan werden verwijderd!

Beste medewandelaar, het kan toch niet moeilijk zijn om de topics niet te bevuilen met steeds dezelfde argumentatie die niet over het onderwerp van de topic gaan! :roll:

Verdere pogingen in die richting zullen eveneens 'stande pede' verwijderd worden met een 2-weken ban erbovenop! :evil:

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteram.

Terug
Naar boven