Wie kan genomineerd worden voor de titel The Bare Queen

Jan2000

Toogplakker
24 nov 2020
81
7
Ik stel voor dat het topic van Ana terug beschikbaar te maken voor reacties maar dan het gedoe met soa achterwege te laten.

Jan2000

Toogplakker
24 nov 2020
81
7
Jan2000 zei:
Ik stel voor dat het topic van Ana terug beschikbaar te maken voor reacties maar dan het gedoe met soa achterwege te laten.

* Om het topic van Ana in Doubletstraat nr 73 terug beschikbaar te maken dus

CumGun

Toogplakker
13 apr 2021
205
257
Jan2000 zei:
@Toyota, de dames die 35€ vragen geef ik meestal 40€. Maar de eerste keer geef ik vrijwel nooit meer dan de vraag/instapprijs. En mijn favorietje(s) betaal ik meestal 50€ ipv 40€. Hou toch eens op met uw negatieve vooroordelen altijd. En sommige reacties zoals die van die Bailey enz ivm gezondheidsaspecten zijn echt lachwekkend! Die leden zijn al even naïef zoals KamaSutra, jijzelf en al die anderen die denken dat soa's hier niet thuishoren of die een lid niet geloven op zijn woord die last gehad (heeft) van soa(s).

Gast je moet je muil houden over Baley187 en andere leden.
Stay on topic.
En als iemand naïef is, dan ben jij dat wel koekwaus!

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Ik aan Nikita/Karina, Aarschotstraat 214, dagshift

Snap niet waarom die mod dat draadje gesloten heeft :lol: tophoer en die wordt hier geband... man... man.. zielig...

Gelukkig kunnen we nog op andere fora terecht... zonder dat gelul van pastore die de mods in hun reet kan en mag afbeuken.

Ik deel mijn pareltjes hier niet meer, en die mij kennen: er zijn nog betaalbare nymfo pareltjes in Brussen en Antwerpen. Zie forum xxxxxx

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
@GumGun: kom op zeg, hou eens op met die grote onnodig grievende woorden.
Een mening mag geschreven worden en ja, jij mag ook je mening geven maar laten
we het allemaal vooral fatsoenlijk houden.
Die grove woorden horen daar echt niet bij en je bereikt er niets mee.
Normaal neerpennen dat je er anders over denkt mag ook hoor, wel zo leuk voor iedereen hier.

CumGun

Toogplakker
13 apr 2021
205
257
Cerato zei:
@GumGun: kom op zeg, hou eens op met die grote onnodig grievende woorden.
Een mening mag geschreven worden en ja, jij mag ook je mening geven maar laten
we het allemaal vooral fatsoenlijk houden.
Die grove woorden horen daar echt niet bij en je bereikt er niets mee.
Normaal neerpennen dat je er anders over denkt mag ook hoor, wel zo leuk voor iedereen hier.

@Cerato je hebt gelijk, had sommige woorden beter weg kunnen laten. Het was meer de frustratie op dat moment.
Vind het jammer dat gasten altijd wat te zeiken hebben tegen over baley187 en andere forum leden.

KamaSutra

Snuffelaar
28 sep 2022
16
1
Heren geen gezeik en gelul hier!! Gewoon zeggen wie die titel verdient...gaat meer dan alleen om bare sex...maar ook om kwaliteit, service en nog meer aspecten.

Pietermike

Ervaringsdeskundige
17 dec 2018
493
177
Ik zou Gioia kiezen. Ze doet wat ze belooft, is zelf erg geil en er is over en weer respect. Helaas lees ik net haar profiel status, ze is voor langere tijd niet beschikbaar door die klote K ziekte :( Hopelijk komt het nog goed.

Voormalig lid 32972

Toogplakker
2 okt 2022
121
45
Witte Bonen zei:

Heb in totaal 4 keer met Tiffany afgesproken en alle 4 de keren was het contact goed, de service top (pijpen en neuken zonder condoom, sperma slikken en volspuiten) en zag ze er heel goed, hygiënisch en knap uit: slank, mooie kont, mooi zonnebank gebruind, platte buik en knap smoeltje. Daarnaast was ze alle keren oprecht spermageil en super aardig en gezellig in de omgang! CHAPEAU!

KamaSutra

Snuffelaar
28 sep 2022
16
1
@Witte Bonen dat klinkt als een topper! Heb haar advertentie gezien op sexjobs!!
Maar wil haar ook van de week uit testen!!!
Bedankt voor je tip......je hoort over mijn ervaring hier!!!

KamaSutra

Snuffelaar
28 sep 2022
16
1
Na ruim 1 jaar Ana te hebben bezocht wil ik haar nomineren voor deze titel. Ik denk wel dat ze het verdient. Tot mijn verbazing zie ik dat haar topic weer gesloten is!! Wat raar??? Wilde mijn ervaring met Ana daar delen van de afgelopen jaar.

Mod; Kan die topic van Ana weer open??

Terug
Naar boven