Wie kan genomineerd worden voor de titel The Bare Queen

loperken

Legende
17 okt 2016
1.796
717
Ik zou toch Lira willen nomineren.
Wat die allemaal doet en laat doen,is toch redelijk ongezien,denk ik ;) ;) ;)

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Voor mij dat Carla of Samantha van de Hunsestraat Den Haag. Al ben ik er 1x geweest zij is voor mij de geilste spermaslet die ik heerlijk uitgewoond heb volgespoten, der kut uit likken bij creampie, lekker cumswappen en mijn harde cumgun erin voor het volgende melkproces.

Eertmans

Ervaringsdeskundige
18 okt 2022
479
498
Nr 1: Karina Aarschtstraat 214, komt midden januari terug ;)

Nr 2: Karina Alhambra tippel, nacht-junkshift

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Jezus, misschien even die hier aan mee wil doen een top drie van je favoriete dames opschrijven en dan opsturen. En idd, iedereen lekker zijn waffel houden over Baley. Die man schrijft tenminste recensies.

Raindeer

Toogplakker
15 jul 2019
51
69
Voor mij kan het er maar eentje zijn: Kelly uit Apeldoorn die zich al 10+ jaar dagelijks door een groot aantal mannen in haar mond, kut en kont, laat vol spuiten en pissen, 100% zonder condoom, geil koppie, ze geniet er zelf ook van, mogelijkheid tot sloppy seconds, na volspuiten niet panisch schoonmaken en nog veel meer geile eigenschappen.

Elke keer als ik deze dame neuk, wordt ik zo GEIL bij de gedachte dat er (tien?) duizenden mannen haar al volgespoten hebben. Voor mij is dit de enige echte Bare Queen.

https://nzcforum.be/viewtopic.php?p=140436&hilit=kelly#p140436
file.php
Volledig mee eens, da's echt een topper, en je kan altijd op haar rekenen. Betaalbaar geil en mond, kut en kont lekker volspuiten, geen probleem. Enige dat misschien jammer is, dat ze niet ontvangt, maar alleen buiten in het bos ontvangt. Kelly is een topper!

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Je moet het ook in verschillende tijdvakken zien van shury tot Monica nu er zitten er nog heel veel tussen die heel goed waren,

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Carla of Samantha van de Hunsestraat Den Haag zou ik wel willen nomineren. Een geile meid die je aanmoedigt haar vol te spuiten en hoe ze ervan geniet maakt het nog geiler.

Terug
Naar boven