Whatsapp bluffer

• Topic starter Verwijderd lid 1700
  • Startdatum
A

Anonymous

Guest
Gisteren toevallig nog een dreigberichtje ontvangen vanaf nr: 0644827103
Screenshot-Whats-App.jpg

A

Anonymous

Guest
Als je hem dat Tikkie laat sturen heb je wellicht nog wat meer persoonsgegevens. Naam of zo. Niet betalen uiteraard.

A

Anonymous

Guest
Ik heb het nummer direct geblokkeerd en verwijderd. Maar de volgende keer zal ik inderdaad zijn bankgegevens inzien en
hier aangifte van doen.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Laat zeker dat Tikkie sturen en bezorg het me eens via PM

Zijn duidelijk beginnelingen :lol: :lol: :lol:

A

Anonymous

Guest
Wat je niet moet vergeten is dat een verdachte in Nederland ALTIJD de aangifte volledig in kan zien.
Dat betekent dus dat deze mafklepper na aangifte mijn NAW in kan zien en eventueel snachts mijn ramen kan ingooien
met een brandbom.

A

Anonymous

Guest
Stuur je zn gegevens naar die motorclub, die houden er helemaal niet van als een vreemde hun logo gebruikt :lol:

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Kapitein81 zei:
Wat je niet moet vergeten is dat een verdachte in Nederland ALTIJD de aangifte volledig in kan zien.
Dat betekent dus dat deze mafklepper na aangifte mijn NAW in kan zien en eventueel snachts mijn ramen kan ingooien
met een brandbom.

Nee, je kan ook het politiebureau opgeven als domicilie.

A

Anonymous

Guest
ze schrijven wel netjes Nederlands, dus zullen wel Finnen zijn

Mikewillems22

Snuffelaar
27 dec 2021
1
0
Gebruikt. Ook een leuke profielfoto. En inderdaad vanaf meerdere nummers die uiteindelijk offline gaan. Gewoon. Via misdaad anoniem blijven melden. Dezehufters

Bijlagen

• Screenshot_20211228-194245_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20211228-194245_WhatsApp.jpg
    222,5 KB · Weergaven: 1.131
A

Anonymous

Guest
Op oudjaarsdag het onderstaande ontvangen:
processed-dad51e4d-b532-45c1-9d38-579c475c7b87-8-Ly-Lan2-A.jpg

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Mikewillems22 zei:
Gebruikt. Ook een leuke profielfoto. En inderdaad vanaf meerdere nummers die uiteindelijk offline gaan. Gewoon. Via misdaad anoniem blijven melden. Dezehufters

Die neemt een flink risico. Als de echte MC dit misbruik van hun "huisstijl" opmerkt en de persoon wordt bekend dan gaat hij of zij een kunstgebit nodig hebben. Dit is echt niet de werkwijze van een degelijke MC.

snakedoc0000

Toogplakker
2 mrt 2020
153
128
Ze vervelen zich weer...
gisteravond zelfde bericht gehad.
Dit zijn de nummers die ze gebruiken:
06 26680868 Jdr
06 33396219 Gradus
06 33509851 Gradus
06 44827103 Jdr

A

Anonymous

Guest
Ik was ten eerste bang maar aangezien deze topic heb ik me gerustgesteld. Zelfde soort bedreiging van alles op facebook zetten. Hij heeft mijn gesprek met die transvrouw maar Ik was zeker dat ik die transvrouw niet hebt bezocht. Dus deze kan ook nog in die lijst denk ik

Bijlagen

• 95627DFE-48CA-4A16-B3C5-84724E4946C9.png
    95627DFE-48CA-4A16-B3C5-84724E4946C9.png
    527,1 KB · Weergaven: 690

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Gewoon niet eens op reageren en bericht verwijderen.
Verspil er geen tijd of berichtjes aan, al lijkt dat leuk.
Negeren en weg doen.
Er gebeurd echt helemaal niks, pure bluffers die toevallig je nummer hebben.
Bij mij zouden ze ook alles op Facebook zetten: knap want ik heb geen Facebook :lol:
Kortom: iemand die op een vervelende manier aan geld wil komen, maar wie weet
zijn er mensen die het nog doen ook.
Nou, dan zal die je blijven bestoken met berichten en steeds meer eisen.
Echt: gewoon negeren en bericht verwijderen. Klaar.

Bare Beer

Toogplakker
27 okt 2016
119
27
Ook app berichtje gehad vorige week. Weet ook van welke profiel, en die leek heel normaal. Met goede foto's en zelfs video van dame. Dag later was de advertentie verdwenen.

Ik had eerder contact gehad met de dame, en dagen later kreeg ik berichtjes van 'haar' die heel anders van toon waren. Heb daarom het vermoeden dat sommige handlers bij vertrek van de dames hun advertenties nog een paar dagen gebruiken om klanten te misleiden voor dit soort chantage.

Gewoon deleten, vooral niet reageren en nummer blokkeren. Er gebeurd niks mee, ze gaan niet eens de moeite nemen om je Facebook op te zoeken.

Ben Zaadverloren

Toogplakker
18 sep 2015
93
9
Nog een nummer voor de verzameling
06 33626447 John

Wel erg sneu trouwens. Hij heeft mij geblokt en reageert niet meer op mijn appjes. Ze blijven op 1 vinkje staan. 😂😂😂
Denk dat hij mij irritanter vond dan ik hem.

Boner16

Snuffelaar
5 sep 2021
22
1
Las laatst ergens, of zag het bij opsporings verzocht dat de politie heel graag dit soort nummers krijgt en reeds een dik dossier over deze klaplopers aan het aanleggen is. Het niveau en de professionaliteit van dit soort praktijken doet mij geloven dat deze mensen gegarandeerd gepakt worden. Door de politie dan :lol:

Terug
Naar boven