Whatsapp bluffer

• Topic starter Verwijderd lid 1700
  • Startdatum
V

Verwijderd lid 1700

Guest
Geen idee van welke oplichtingsadvertentie dit komt.

Ben na mijn laatste bericht geblokt :-(

Bijlagen

• Screenshot_20211022-213637_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20211022-213637_WhatsApp.jpg
    804,8 KB · Weergaven: 2.575

Voormalig lid 4559

Toogplakker
6 jan 2017
133
22
Jep ook zoiets random gehad, in mailtjes vooral en dan willen ze in bitcoins op hun bank hebben :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Stonecold

Toogplakker
27 mrt 2020
137
101
Ik heb exact dezelfde app ontvangen vanaf een ander nummer, namelijk: 06-49891366

Geblokkeerd en nooit meer iets gehoord, ik heb overigens ook geen social media dus.

Lustervan

Snuffelaar
19 okt 2019
16
2
Ik heb vrijwel dezelfde text gehad van 06-26970587. Ben er niet op ingegaan. Daarna niets meer van vernomen. Ben er wel even van geschrokken.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Die tekst oplossen of niet? Had ik 3 weken geleden ook gehad. En deze oplichter heeft blijkbaar een abonnement op nzc forum leden. Dit is wel een handig onderwerp voor de justitie. Mijn zegen voor het delen aan de justitie geef ik.

Stel ik een taakstraf voor, dat als de pleger een kerel hetro is, een bare gangbang krijgt van monstercocks, zodat ie in wijdbeens in een kort rokje, met een parkeerdek van een anaalroos op naaldhakken naar buiten tippeld. En is het een vrouw tja dan is die voor alle nzc leden :p :lol: :lol: :lol:

Theghost

Toogplakker
29 okt 2020
47
5
Deze komt veel voor.
Ik hoorde van een dame dat dames die op de bekende sites adverteren benaderd worden of hun telefoonlijsten te verkopen.
Blijkbaar zijn er dames die dit dus doen!
Op mijn wandel telefoon ook wel een dit bericht gehad.

sergeantx

Toogplakker
3 dec 2019
210
26
Zijn veel van deze oplichters.

Bijlagen

• Screenshot_20211106-193821_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20211106-193821_WhatsApp.jpg
    763,3 KB · Weergaven: 1.631
A

Anonymous

Guest
Ik heb tegen hem gezegd dat hij zijn adres kan geven. Dan kom ik bij hem langs om 500 euro te betalen om van hem af te zijn. Ik heb er bij gezegd dat ik graag het een en ander nog wel met hem wil bespreken ten aanzien van deze whatsapp en dat ik mij verheug op onze fijne spannende ontmoeting.
Als hij de biertjes koud heeft staan, zo heb ik gezegd, zorg ik voor het nodige gespierde MMA entertainment. :lol:

Nooit meer wat van dit stuk stront vernomen.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Bedankt voor het delen van het nummer, ben hem een lesje aan het leren met enkele profesionele nrs die ik heb. Die kerel heeft nu al mega schijt..... :lol: :x :lol:

Zijn Albanees is niet 'je dat', maar het schijt staat tot aan zijn oren ... :x :cool: :roll: :p :lol:

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
DJHorny zei:
Heerlijk dit. Kunnen we niet al die oplichters een lesje leren door met ze af te spreken en ze in elkaar te rammen.

Roept u hier nu op tot een misdrijf?
In een rechtsstaat laten we het vangen van de boeven aan de politie over en de berechting aan de rechtbanken.
Wat is het volgende? Een optocht met fakkels en rieken?

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Inderdaad, uitkijken met dat soort berichten, lijkt mij beter om het te verwijderen.

Voormalig lid 4559

Toogplakker
6 jan 2017
133
22
DriverT zei:
DJHorny zei:
Heerlijk dit. Kunnen we niet al die oplichters een lesje leren door met ze af te spreken en ze in elkaar te rammen.

Roept u hier nu op tot een misdrijf?
In een rechtsstaat laten we het vangen van de boeven aan de politie over en de berechting aan de rechtbanken.
Wat is het volgende? Een optocht met fakkels en rieken?

Nee ik noem maar een voorbeeld. Maar als er 1 mij loopt te bedreigen bij een dvp dan verdedig ik mijzelf.

gbeer40

Toogplakker
16 jun 2021
220
31
ik heb ook al een paar van deze gehad, probleem is dat die oplichters advertenties plaatsen en als jij dan belt wordt er niet opgenomen en gebruiken ze je telefoon nr voor dit soort oplichting.
advies gebruik een prepaid nr voor je sex afspraken nooit je echte nr en als het te gek wordt flikker je het kaartje weg en zorg dat je nr nergens op sociale media staat ( of op marktplaats ) een nr googelen geeft soms verassende hits op waar men je kan vinden.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Je kan ook heel eenvoudig nrs blokkeren in WhatsApp en op GSM/SMS.

Ben je ook van die prullekakkers af :D

Sloerieneuker

Toogplakker
24 jan 2019
88
10
Wat me opvalt is dat er steeds wat wisselende advertenties van Roos uit eindhoven op sexjobs staan.
Soms ook uit veldhoven. Ik hou het nu al een poosje in de gaten met meerdere nummers contact opgenomen om wat af te spreken. Tot een afspraak komt het nooit, want ik krijg nooit antwoord terug. Maar niet al te lang daarna komen er weer whatsapp bedreigingen op het gebruikte nummer binnen wat verder nog niemand had. Beetje erg toevallig dus...

A

Anonymous

Guest
Ik werd vorige week op chatgirl benaderd door een vrouw die pay dates aanbood.
Het was een anonieme account. Via whatsapp kon een foto worden gedeeld en een afspraak worden gemaakt.
Ik kreeg haar nummer en wilde een afspraak maken maar helaas bleef het van haar kant stil en kwam het niet tot een date.

De dag erop ontving ik van een ander nummer een dreigbericht met een Hells Angels avatar.
In het bericht stond dat ik de hoeren van Hells angels lastig zou vallen en dat ik moest meewerken aan een oplossing.

De exacte tekst en nr van de whatsapp heb ik niet meer omdat ik het bericht direct heb verwijderd en geblokkeerd.

Dit is mij nooit overkomen, maar ik ga in het vervolg een anoniem prepaid nummer gebruiken voor contact met sekswerkers.

Sloerieneuker

Toogplakker
24 jan 2019
88
10
Ja dat had ik meerdere keren precies zo. Ook een of andere avatar van een bende haha
Red devils world
En dan dreigen dat ik hun hoeren lastig viel en vervolgens eist ie geld.
:lol:

Terug
Naar boven