Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zooo, Hotel California was echt een paradijs. In 1997 had ik het ontdekt, was nog een studentje. Had iver Hotel California gehoord van een taxi chauffeur. Er naartoe gegaan en inderdaad nar mijn tweede bezoek zei de dame die zich Flay noemde, in gebrekkig Engels iets over condoom. Ik dacht dat ze bedoelde of zij het condoompje er overheen mocht doen of dat ik dat wilde. Dus ik knikte "ja". Ik werd helemaal wild toen ze hen er zo in duwde, heb haar ook binnen 20 seconden volgens mij volgepompt.Het legendarische Hotel California in Rotterdam! Daar kon je de lekkerste latina's bare neuken voor €30 per 20min.
Heb ik ook ooit meegemaakt , was in Rdam ( Kralingen ) . Dame is inmiddels verhuist .Kamer in een bejaardentehuis, en nee was niet met bejaarde
Was dat Sonneburgh aan de Groene Kruisweg?Kamer in een bejaardentehuis, en nee was niet met bejaarde
De eigenaar dhr Bartels , had volgens mijn ook in den haag ( chinatown) in de wagenstraat ook een pand met dames voor 30 euro genaamd hotel orientalHet legendarische Hotel California in Rotterdam! Daar kon je de lekkerste latina's bare neuken voor €30 per 20min.
De vestiging in Den Haag is gelijk met de vestiging in Rotterdam gesloten en een deel van de dames zijn gestopt of achter de ramen verder gegaan .Ze hadden toen ook een vestiging in Den Haag maar geen idee wat er van over is gegebleven.
Ander verhaal Jan Bik Privehuizen
Heb in Jaren '90 nogals eens Molendwarsstraat 47 te apeldoorn bezocht - pzc afhanekelijk van dame maar verder geen nzc
Ik ben er 2 keer geweest; eerste keer alles mc. Laatste keer pzc...ik had nog vaker moeten gaan! Geile dame! Laatste keer zeker 15 jaar geleden.Jaren 90.........Hulsdonksestr Roosendaal (Veronica). Dit was toen een echt sexbeest. PZC en soms.......heel soms NZC. Voor je t wist zat tie der in!
was wel meer aan de hand bij de BIK huizen ..... welke niet door de beugel konden !Bik is kaalgeplukt door de belastingdienst. Had zijn vermogen belegd in Zwitserland.
Nou, Jan Bik werd veroordeeld tot 4 jaar cel, zijn zoon tot 2 jaar cel.Geen idee waar je het over hebt.
Jammer er zulke plekken niet meer zijn, of iemand nog wel tips hiervoorZooo, Hotel California was echt een paradijs. In 1997 had ik het ontdekt, was nog een studentje. Had iver Hotel California gehoord van een taxi chauffeur. Er naartoe gegaan en inderdaad nar mijn tweede bezoek zei de dame die zich Flay noemde, in gebrekkig Engels iets over condoom. Ik dacht dat ze bedoelde of zij het condoompje er overheen mocht doen of dat ik dat wilde. Dus ik knikte "ja". Ik werd helemaal wild toen ze hen er zo in duwde, heb haar ook binnen 20 seconden volgens mij volgepompt.
Later was ik bijna een vaste klant. In die tijd voor 40 gulden en later voor 30 euro. Zonder bijbetaling, als je de dame maar wat lief aan keek. Latina's, later Poolse, Russische, Ukrainse meiden...
Favoriet was wel een supermini meid van 1.45 denk ik, geen 45 kg. Noemde zich Maria uit Colombia en een lange meid met superlange haren en benen noemde zich Adriana.
Geen idee wat er mee gebeurt is, ze zijn opeens verdwenen. Ze hadden toen ook een vestiging in Den Haag maar geen idee wat er van over is gebleven.