Welke huizen zijn het meest bij gebleven

Toko1975

Toogplakker
10 jun 2022
167
105
We komen vaak bij de dames thuis , ben benieuwd welke huizen jullie zijn bij gebleven . Dus ..

Ranzige huizen
Bijzondere huizen .
Mooie huizen
Enz enz

Denny

Snuffelaar
8 aug 2023
13
43
Het legendarische Hotel California in Rotterdam! Daar kon je de lekkerste latina's bare neuken voor €30 per 20min.
Zooo, Hotel California was echt een paradijs. In 1997 had ik het ontdekt, was nog een studentje. Had iver Hotel California gehoord van een taxi chauffeur. Er naartoe gegaan en inderdaad nar mijn tweede bezoek zei de dame die zich Flay noemde, in gebrekkig Engels iets over condoom. Ik dacht dat ze bedoelde of zij het condoompje er overheen mocht doen of dat ik dat wilde. Dus ik knikte "ja". Ik werd helemaal wild toen ze hen er zo in duwde, heb haar ook binnen 20 seconden volgens mij volgepompt.

Later was ik bijna een vaste klant. In die tijd voor 40 gulden en later voor 30 euro. Zonder bijbetaling, als je de dame maar wat lief aan keek. Latina's, later Poolse, Russische, Ukrainse meiden...
Favoriet was wel een supermini meid van 1.45 denk ik, geen 45 kg. Noemde zich Maria uit Colombia en een lange meid met superlange haren en benen noemde zich Adriana.

Geen idee wat er mee gebeurt is, ze zijn opeens verdwenen. Ze hadden toen ook een vestiging in Den Haag maar geen idee wat er van over is gebleven.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Er is gezeik geweest over het zc werken. Sommige meiden wilden ook niet meer vanwege soa's. Daarna ook vreemdelingenpolitie en uiteraard de belastingdienst wat het einde van HC betekende. Helaas, inderdaad. Die prijzen en de lekkerste meiden...ik zat er soms elke dag haha.
Had toen een Colombiaanse vriendin die in een privehuis werkte. Paniek sloeg wel een beetje toe toen dat huis werd gesloten en ze zei dat ze in HC wilde gaan werken. Niet vanwege het bare werken, maar omdat ik haar vaak van haar werk ging ophalen en zij niet wist dat ik regelmatig in HC zat. Heb haar op andere gedachten gebracht, want dat had tot oorlog geleid ;)

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
620
771
Ik heb een keer een tippelaarster geneukt achter een bouwkeet bij een rijtje nieuwe huizen die toen werden gebouwd. Was in Leeuwarden, niet ver van de Waeze (de rode buurt daar) waar ik haar tegengekomen was. Is al meer dan 20 jaar geleden.
Was in het weekend dus er was niemand aan het werk (hoop ik tenminste). Toch voelde ik me niet helemaal op m'n gemak, want het was toch vrij open allemaal, ook al waren we vanaf de straat niet zichtbaar.
De jongedame in kwestie was verslaafd, maar het was een leuke meid en ze zag er nog goed uit. Ze tippelde daar regelmatig, maar ik weet niet meer hoe ze heette.
Pijpen deed ze geloof ik wel zonder condoom, maar neuken niet. Maar dat vond ik niet zo erg want haar kutje stonk behoorlijk.

deklos

Toogplakker
4 dec 2020
123
200
Uit de oude doos
https://sekswerkerfgoed.nl/de-situatie-in-den-haag-in-2010/
https://sekswerkerfgoed.nl/de-zaken-van-henk-bartels/
Ben zelf ook eens aanbeland in Wagenstraat (ergens tussen nr 140 en 120) - 10+ latina's op de bank die me welgevallig aankeken - overigens geen nzc avontuurtjes alhier.

https://sekswerkerfgoed.nl/de-zaken-van-henk-bartels/
Ander verhaal Jan Bik Privehuizen
Heb in Jaren '90 nogals eens Molendwarsstraat 47 te apeldoorn bezocht - pzc afhanekelijk van dame maar verder geen nzc

Laatst bewerkt:

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Ze hadden toen ook een vestiging in Den Haag maar geen idee wat er van over is gegebleven.
De vestiging in Den Haag is gelijk met de vestiging in Rotterdam gesloten en een deel van de dames zijn gestopt of achter de ramen verder gegaan .

deklos

Toogplakker
4 dec 2020
123
200
Nog eentje uit de oude doos
In Deventer was er tot '96/'97 een kazerne terrein met op gegeven moment half afgebroken- en dichtgetimmerde panden met temidden Club Isabelle.
Belandde met beauty Colombiaanse op de kamer. Na pussy slide voelde ik een warme gloed over mijn pik en alles werd zeiknat - ze keek me aan van zo die had je niet zien aankomen :)

Pand is sindsdien gesloopt, Club Isabelle keerde later terug achter station maar is inmiddels al weer gesloten

Laatst bewerkt:

Voormalig lid 43761

Snuffelaar
16 apr 2024
20
19
Jaren 90.........Hulsdonksestr Roosendaal (Veronica). Dit was toen een echt sexbeest. PZC en soms.......heel soms NZC. Voor je t wist zat tie der in!

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Ander verhaal Jan Bik Privehuizen
Heb in Jaren '90 nogals eens Molendwarsstraat 47 te apeldoorn bezocht - pzc afhanekelijk van dame maar verder geen nzc

Ik kwam nog wel eens in Amsterdam waar Bik vaak zelf aanwezig was.
Bij sommige dames was NZC geen probleem. Dat waren heerlijke ontmoetingen.
Op tijd werd niet gelet een uur werd makkelijk anderhalf uur. Er werd nooit wat van gezegd.

Bik is kaalgeplukt door de belastingdienst. Had zijn vermogen belegd in Zwitserland.
Door zijn typische zuinigheid was het niet goed afgeschermd voor de Nederlandse belastingdienst.
Dat was het einde van Bik's seks imperium.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Geen idee waar je het over hebt.
Ik heb er altijd een prettige tijd gehad
Bik stond bekend om zijn legendarische zuinigheid.
Daar hebben we altijd veel lol over gehad.

Hij was zeer vermogend maar reed in een auto van 400 gulden.
Meer had hij niet over voor een auto.

Al die jaren zuinig geleefd en alles ingeleverd bij de belastingdienst.
Zijn zoon heeft nog geprobeerd het bedrijf voort te zetten, is niet gelukt.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Geen idee waar je het over hebt.
Nou, Jan Bik werd veroordeeld tot 4 jaar cel, zijn zoon tot 2 jaar cel.
Vanwege leiding geven aan criminele organisatie.
Miljoenen aan belastinggeld ontdoken, werd stelselmatig naar Zwitserland
doorgesluisd.
Geld dat deels dus ook aan ons toebehoort.
En met verblijfsvergunningen van dames namen ze het ook niet zo nauw.
De verdiensten van sommige dames werden afgeroomd naar hun en dames
konden daar weinig tegen doen want waren hier illegaal en mochten ook niet werken.
Dus zo`n lieverdje was dhr Bik nu ook weer niet, typisch voorbeeld waarom de sex bussiness
een slechte reputatie heeft op dit gebied.
Dat wist je toch ook wel? Ik schat jou best intelligent in hoor GertG.

Frans300

Ervaringsdeskundige
15 jan 2025
446
189
Zooo, Hotel California was echt een paradijs. In 1997 had ik het ontdekt, was nog een studentje. Had iver Hotel California gehoord van een taxi chauffeur. Er naartoe gegaan en inderdaad nar mijn tweede bezoek zei de dame die zich Flay noemde, in gebrekkig Engels iets over condoom. Ik dacht dat ze bedoelde of zij het condoompje er overheen mocht doen of dat ik dat wilde. Dus ik knikte "ja". Ik werd helemaal wild toen ze hen er zo in duwde, heb haar ook binnen 20 seconden volgens mij volgepompt.

Later was ik bijna een vaste klant. In die tijd voor 40 gulden en later voor 30 euro. Zonder bijbetaling, als je de dame maar wat lief aan keek. Latina's, later Poolse, Russische, Ukrainse meiden...
Favoriet was wel een supermini meid van 1.45 denk ik, geen 45 kg. Noemde zich Maria uit Colombia en een lange meid met superlange haren en benen noemde zich Adriana.

Geen idee wat er mee gebeurt is, ze zijn opeens verdwenen. Ze hadden toen ook een vestiging in Den Haag maar geen idee wat er van over is gebleven.
Jammer er zulke plekken niet meer zijn, of iemand nog wel tips hiervoor

Terug
Naar boven