Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ben al wat ouder dus ik zou wel eens Chantal Janzen's kutje vol sperma willen duwen terwijl ik haar hard vanachter neuk en haar vast houd aan die twee geile vlechtjes hieronder
En als runner up ben ik al jaren geil op Angela Schijf, die al gewend is lekker de hoer te spelen op TV. Zeker met die foto hier onder is het makkelijk voor te stellen dat ze lekker bij de pisbakken gaat liggen, dan door een man of 10 ondergepist wordt en daarna een lekkere bare GB begint. hahaha
Mila Milan, Tatjana Simic, Belle Perez, Angela Schijf, Lieke van Lexmond. Abigail de directrice van meiden van Holland die zou ik helemaal uit elkaar willen trekken.
Mila Milan heb ik ooit een keer in haar begin tijd lekker volgespoten in een GB (en volgens mij daarvoor ook al eens in het prive circuit, maar dat weet ik niet zeker meer)
Dionne Stax is een vrouw di ik graag wil voltanken, Annechien Steenhuizen mag daarna aansluiten of gewoon lekker mee doen. En voor de sport: Lieke Martens die kan goed met ballen omgaan, Fatima Moreiro de Melo en tot slot Naomi van As wil ik ook wel een zaadcelletje of wat kado doen.