Welke bekende Nederlandse/Belgische volspuiten

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Ben al wat ouder dus ik zou wel eens Chantal Janzen's kutje vol sperma willen duwen terwijl ik haar hard vanachter neuk en haar vast houd aan die twee geile vlechtjes hieronder

050707_20641_chantaljanzen20.jpg

En als runner up ben ik al jaren geil op Angela Schijf, die al gewend is lekker de hoer te spelen op TV. Zeker met die foto hier onder is het makkelijk voor te stellen dat ze lekker bij de pisbakken gaat liggen, dan door een man of 10 ondergepist wordt en daarna een lekkere bare GB begint. hahaha

7669841340769659.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:

Voormalig lid 4559

Toogplakker
6 jan 2017
133
22
Mila Milan, Tatjana Simic, Belle Perez, Angela Schijf, Lieke van Lexmond. Abigail de directrice van meiden van Holland die zou ik helemaal uit elkaar willen trekken.

Blanke sabel

Toogplakker
18 jul 2017
88
7
Dionne Stax is een vrouw di ik graag wil voltanken, Annechien Steenhuizen mag daarna aansluiten of gewoon lekker mee doen. En voor de sport: Lieke Martens die kan goed met ballen omgaan, Fatima Moreiro de Melo en tot slot Naomi van As wil ik ook wel een zaadcelletje of wat kado doen.

Enrico

Toogplakker
16 aug 2018
126
79
Loes Haverkort zou ik in al haar gaatjes willen volspuiten.

Verona van de Leur zou ik in een gangbang willen neuken, liefst als haar kutje al minstens tien ladingen heeft ontvangen.

Naomi van As en Birgit Schuurman zou ik zwanger willen maken.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Ja inderdaad die Verona van de Leur is mega lekker in gangbang of privé maakt mij niet uit.
En Ranomi Kromowidjojo wil ik ook wel eens neuken.

fastcarsnl

Snuffelaar
13 aug 2016
20
0
kim.jpg

jaren terug had ik haar een keertje geboekt en mee mogen spelen.
Zij is en blijft een irritant wijf met een kut stem.

Terug
Naar boven