ivestabroek
Snuffelaar
- 27 jul 2015
- 24
- 2
Weet er iemand waarom er zo weinig gangbangs zijn momenteel en dan zeker op zaterdagmiddag? Hopelijk snel verandering.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
er is toch de wekelijkse gangbang met Louise op dinsdag en er komt de gangbang van Daisy op vrijdag. Allebei in Freya.ivestabroek zei:Weet er iemand waarom er zo weinig gangbangs zijn momenteel en dan zeker op zaterdagmiddag? Hopelijk snel verandering.
ardan zei:Leve de prive innitiatieven!!!![]()
wwam zei:er is toch de wekelijkse gangbang met Louise op dinsdag en er komt de gangbang van Daisy op vrijdag. Allebei in Freya.ivestabroek zei:Weet er iemand waarom er zo weinig gangbangs zijn momenteel en dan zeker op zaterdagmiddag? Hopelijk snel verandering.
Balthasar zei:Dan rijden ze rond met zo'n megafoon op hun auto, om de Gb te promoten. Zoals bij de ophaling van oud ijzer.
(Via hun adv's op Afspraakjes en Redlights natuurlijk).
Balthasar zei:Dan rijden ze rond met zo'n megafoon op hun auto, om de Gb te promoten. Zoals bij de ophaling van oud ijzer.
(Via hun adv's op Afspraakjes en Redlights natuurlijk).
lekkerlikkenlassie zei:bij Freya worden officieel geen bare GB gehouden !!
dus zullen ze er zeker niet mee adventeren !!
ROBINHOOD2017 zei:Ben toch wel benieuwd of de nieuwe Daisy, die vandaag weer een gangbang gaf, ook nzc aanbied. In haar advertenties geeft ze aan dat ze heel veel mogelijkheden bied. Ziet er aantrekkelijk uit, als ik de foto's mag geloven.
Fonske zei:ROBINHOOD2017 zei:Ben toch wel benieuwd of de nieuwe Daisy, die vandaag weer een gangbang gaf, ook nzc aanbied. In haar advertenties geeft ze aan dat ze heel veel mogelijkheden bied. Ziet er aantrekkelijk uit, als ik de foto's mag geloven.
Ik ben naar Daisy haar eerste gangbang geweest en mijn (en van Vaga69) ervaring kan je lezen in dit topic (pagina 8)
https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=12&t=2504&start=70