Weinig gangbangs

ivestabroek

Snuffelaar
27 jul 2015
24
2
Weet er iemand waarom er zo weinig gangbangs zijn momenteel en dan zeker op zaterdagmiddag? Hopelijk snel verandering.

wwam

Toogplakker
22 aug 2015
211
28
ivestabroek zei:
Weet er iemand waarom er zo weinig gangbangs zijn momenteel en dan zeker op zaterdagmiddag? Hopelijk snel verandering.
er is toch de wekelijkse gangbang met Louise op dinsdag en er komt de gangbang van Daisy op vrijdag. Allebei in Freya.

no fear

Toogplakker
29 okt 2016
118
0
Omdat er niets georganiseerd wordt ..

Daarbij na de dure december maand is de opkomst niet aantrekkelijk voor de dame ...

no fear

Toogplakker
29 okt 2016
118
0
wwam zei:
ivestabroek zei:
er is toch de wekelijkse gangbang met Louise op dinsdag en er komt de gangbang van Daisy op vrijdag. Allebei in Freya.

Wel leuk bij Freya

Maar voor de meeste nogal een uithoek ..
A deze worden niet openbaar als bare gangbangs gepresenteerd ..

B wie zegt dat daisy bare gaat staat niet in de aankondiging van Freya ??

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Dan rijden ze rond met zo'n megafoon op hun auto, om de Gb te promoten. Zoals bij de ophaling van oud ijzer.

(Via hun adv's op Afspraakjes en Redlights natuurlijk).

31 aug 2016
1.194
112
Balthasar zei:
Dan rijden ze rond met zo'n megafoon op hun auto, om de Gb te promoten. Zoals bij de ophaling van oud ijzer.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

bij Freya worden officieel geen bare GB gehouden !!
dus zullen ze er zeker niet mee adventeren !!
dit ivm dat het volgens de nederlandse regelgeving niet is toegestaan om je personeel bloot te stellen aan zulke gevaren !!
dit is arbo regelgeving
vandaar dat je dus in het geniep moet afrekenen in de kamer !

no fear

Toogplakker
29 okt 2016
118
0
Balthasar zei:

ik had gehoord dat het zondags tijdens de kerkdienst werd aangekondigd ..

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
lekkerlikkenlassie zei:
bij Freya worden officieel geen bare GB gehouden !!
dus zullen ze er zeker niet mee adventeren !!

Maar als je ziet in hun adv's wie er op dat moment aanwezig is, weet je wel genoeg.

Cream4you

Snuffelaar
2 dec 2016
11
0
De laatste paar maanden is het inderdaad nogal stilletjes mbt gangbangs, en december zal er zeer zeker mee te maken hebben. Hopelijk volgen er een aantal leuke feestjes in de komende maanden.
Zeeland is me toch een stukje te ver rijden vanaf de randstad! ;)

A

Anonymous

Guest
Ben toch wel benieuwd of de nieuwe Daisy, die vandaag weer een gangbang gaf, ook nzc aanbied. In haar advertenties geeft ze aan dat ze heel veel mogelijkheden bied. Ziet er aantrekkelijk uit, als ik de foto's mag geloven.

A

Anonymous

Guest
Fonske zei:
ROBINHOOD2017 zei:
Ben toch wel benieuwd of de nieuwe Daisy, die vandaag weer een gangbang gaf, ook nzc aanbied. In haar advertenties geeft ze aan dat ze heel veel mogelijkheden bied. Ziet er aantrekkelijk uit, als ik de foto's mag geloven.

Ik ben naar Daisy haar eerste gangbang geweest en mijn (en van Vaga69) ervaring kan je lezen in dit topic (pagina 8)

https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=12&t=2504&start=70

Fonske,

Hartelijk dank! Kan ik nu een betere afweging maken.

Terug
Naar boven