Wat te doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Blijkbaar is iedereen bv dat verhaal waar Robbie dagen aan een stuk aan het wenen was omdat ie er niet op mocht zonder condoom al vergeten.
Ja dat wilde ik eigenlijk ook al zeggen.
We wijken af van het topic met een vraag waar ik mee zat.
En ik heb er antwoord op hoe onbevredigend dan ook.

groet,
LD😊

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Ronde 2. Ding ding. ZonderMoeite, ik ben het helemaal met je eens, ik zit verder ook niet in zijn kringetje. Dewi, die kennen er veel op dit forum, waaronder ikzelf. Ik heb ze heeeel vaak voorzien van mooie room. Maar dat hebben er velen, ik ben er altijd met een glimlach vandaan gegaan. Als ze vandaag appt, dan pak ik ze vanavond weer. Je kunt proberen de pimp van haar uit te hangen, maar ze heeft in en out meer klantjes dan dat wij (hij) weten. Waar ik verder ook moeite mee heb, is om iemand op een ander mans verhaal aan de schandpaal te hangen. Iets met 0,0 bewijzen. Wij allen lopen potentieel gevaar met onze hobby. Dewi heeft een grote klantenkring waar ze uit put, en dan moet je niet één persoon opnagelen omdat er 'n onvrede is, of iets in het verleden is gebeurd.
Laten we elkaar voorzien van nuttige info, waar dit forum ook voor bedoeld is. Tja, ook ik heb twee suikernichtjes, maar dat hoef ik toch niet te blijven herhalen. Succes ermee. Ivm potentie verwacht ik nog een slotronde. Bij mij is de popcorn op

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102

Voormalig lid 35364

Toogplakker
18 jan 2023
80
41
Een maat van me heeft ook de genetiale wratten gehad en zo onschuldig is het niet. Hij had erg last van jeuk en ook zijn de wratten erg besmettelijk. Hij heeft toen heel lang bij de soa polie gelopen waar ze ze toen telkens moesten aanstippen of wegbranden. En het ziet er ook echt goor uit 😀

Voormalig lid 35364

Toogplakker
18 jan 2023
80
41
Ook kreeg hij nog een druiper erbij. Overigens had hij nog nooit een hoertje bare geneukt maar gewoon iemand met stappen meegenomen.

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Good evening All, on Topic, what to do? Mind your own fucking business if you can't be a man direct and call out the person so you beat around the bush and start unnecessary spamming

There will be chicks that A can fuck raw and B cant, let it be no need to fuss or fight, and at the end it's the woman who decides, who gets raw or not

Too much hate and jealousy here, I only show love even if you don't deserve it, no hate in my blood

Everyone laughs or makes fun of me when comes to my comments but i don't give to shit, if you like me or not

Praying and fasting are my goto, no need for man-made pills in my body, and my food is my medicine

Next week Gods spare making 35 years and over 20 years no plastic, all-natural, and still healthy and never caught anything, even from all junkies i fuck and the amount of time I saw shit on my dick :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

So much shit here I don't approve of from cheating when you committed and those men over 40 running down girl that just turn 18, in my eyes you're a fucking patient pedophile cause when you were 20 she wasn't even born but i don't judge, i leave that to God

If you talking about tight pussy, then you need to find a real woman and not a skank

God is good

My sons and daughters, do not forget my teaching but keep my commands in your heart, for they will prolong your life many years and bring you prosperity. Let love and faithfulness never leave you; bind them around your neck, and write them on the tablet of your heart. Then you will win favor and a good name in the sight of God and man
1694023863510.png
I see so many pimples/ bumps/zits whatever fuck you wanna call them, I aint putting my dick in that whole, I'm weird like that

A daily detox/cleansing and fasting do wonders, just look at animals in the wild, no condoms and many go days without eating if not longer, When you go doctor and have to take blood, always have to not eat for at least 8 hours, that's cause fasting is Healthy

Baley :cool::cool::cool:

Laatst bewerkt door een moderator:

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Baley, je hebt een entertainende schrijfstijl maar je raaskalt toch ook wel dat m'n kloten eraf vallen hoor 😂 my goodness

God bestaat trouwens niet, enkel zwakke schapen geloven er nog in 😎

Blijf gerust bij jouw groenten en gebeden om soa's te vermijden maar als het groene slijm uit je lul druipt zal je wel wat nadenken hoop ik.

Even goede vrienden 😜

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Zal niet te veel woorden aan Robbie vuilmaken maar wat ik allemaal gelezen van hem heb kan ik maar 1 conclusie trekken en dat is dat meneer een verschrikkelijk grote Narcist is. Het moet en zal allemaal gaan zoals hij belieft en niet anders. Het zegt mij genoeg dat bij ondanks deze huidige SOA door blijft neuken overal waar hij de kans krijgt.

En volgens mij is het al eerder voorgekomen wat ik mij herinner dat hij een SOA onder de leden had en zich niet liet testen. Volgens mij nog geen 9 maanden geleden. Het enige waar Robbie aan denkt is kutjes volspuiten en of hij nu gezond is of niet dat boeit hem niet. Maar dat is Narcisten eigen die denken alleen aan zichzelf.

Ben blij dat Dewi verstandig is geweest en hem heeft geweigerd. Eigen gezondheid voorop en er niet voor wijken.

bareisthemax

Toogplakker
20 jan 2022
90
24
Ik heb het hier ook al aangehaald dat meneer Robbie denkt dat hij het van het is en alles naar zijn hand (piemel) kan zetten. En dan word ik nog terechtgewezen door moderator dat mijn berichten verwijderd werden. Het zou meneer robbie zijn account moeten zijn dat ze sluiten

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Tja op een forum zoals deze gaat fit verhardend viraal. Tis natuurlijk stom dat je je niet regelmatig laat testen wanneer je geregeld onbeschermde seks heb. Tja en dat wordt ene dewie weer een side topic hier. Benaderde me ooit via kik met loods aan beschuldigingen en had de tieten niet wie de NSBer was met een aspirant toxic nichtenpruim. Was nog voor dat moment enthousiast over haar maar na dit soort kinderachtige acties steek ik mijn cumgun nevah en nooit nie in der pruim. Kijk als dame is het verstandiger om een vast cluppie te hebben.

Maar ach vlag staat hier ook blauw wit rood want we gaan verhard met elkaar om. BAH🤢🤢🤢🤮🤮🤮

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Nou het heeft weinig mogen baten dit topic.
Rubberen Robbie blijft gewoon rond neuken aan zijn verhalen te zien.
Daarmee vind ik het dus een zeer verachtelijk persoon die echt alleen maar aan zich zelf denkt.
Ik hoop hem nooit (meer) tegen te komen en indien wel dan maak ik gelijk rechtsomkeert maar niet eerst zonder de lokatie en desbetreffende dames in te lichten.

Fijn weekend
LD💩

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Er moet meer geneukt worden !!!
70400203_39834762452849900_3544695943146242048_n.jpg

Baley :cool: :cool: :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.