Wat te doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Let wel, de dame heeft op dit moment niets.
laatste keer was in de maand mei.
Ze heeft zelf niet gezegd dat het van hem was. Dat maakte ik ervan.
omdat die gast destijds al gedoe had hierover met andere dames die hier beschreven worden.

groet,
lD
Ja ja. Ik wil me eigenlijk niet met dit verhaal bemoeien, maar hier lijkt weer een oude vete op te laaien uit een andere thread, iemand, LD, start iets uit aannames (Ze heeft niet gezegd, maar dat maakt ik ervan) en hangt iemand aan de schandpaal. @Moderator sluiten dit verhaal.
Feit 1. Iemand doet een aanname over iets wat hij niet zelf heeft vernomen van persoon zelf, en verder ook geen bewijzen heeft
Feit 2 Persoon, LD, zelf komt wekelijks bij dame in kwestie en mag haar gratis vullen zc, is ie zelf niet de bron?
Feit 3 Er is niet één dokter die zegt dat je moet doorneuken zc als je een soa of wratten heb.
Feit 4 Wij, dus ook LD, en beschuldigd persoon lopen allemaal extra risico met onze hobby
Feit 5, waarom start dame zelf niet een thread, en dan nog zou ik er moeite mee hebben. Immers als een dame in onmin met een klant is kan zij hem hier aan de schandpaal hangen. Nu is iemand anders die het zelfs niet namens iemand doet, daar heb ik moeite mee.
Ik heb nog meer feiten, maar wil daar niet op in gaan. Kijk even in de spiegel en doe niet een actie om zelf een wit voetje bij dame in kwestie te halen. Wijs zou zijn dat je de persoon een personal berichtje stuurt en vraagt om op te letten.
Als je de thread doorleest is alles gebaseerd op drijfzand, en wij allen zijn potentiële beren. Sluiten die hap en naam reinigen.
Wil me verder niet mengen in de zinloze discussie.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Doe het dan ook niet xxx.

heleboel van jou feiten kloppen niet en nee ik neuk ze zeker niet gratis. Helaas😉

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Als ik iets opgelopen heb dan doe ik liever aan kracht training voor mijn handen.

Dat hier over een bewust soa spreidende wandelaar (BSSW) actief is, daar kan geen advocaat een goede verdediging geven en het oordeel levenslang een Rubberenrobbie op zijn spermabuks is meer dan terecht.

Handhaving wordt dan lastig: hiervoor zou deze BSSW gechipt moeten worden, zodat bij poging tot seks met wie dan ook gemerkt wordt door een soort van een reclasseringsambtenaar. Zeg maar een Kondomteur die de afspraken maakt, aanbrengen van een Rubberenrobbie met slot, toezicht houd op zijn seks activiteiten en bevoegd is beperkingen opleggen ter voorkoming van risicovolle seks contacten.

Zie je het gebeuren dat zo'n wandelaar met een Kondomteur naar een dvp gaat? Zo wordt hij de meest geweigerde wandelaar ooit. Die doornkrans verdient hij.

Cumgiver

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
@Robbie?

Ben jij het die genoemd wordt in dit topic? Zo ja geef even een update over hoe en wat zo niet dan smakelijk eten.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Goddamn the gloves came off, let the rumble begin 😂😳

@m1ichel voor jou betekent dit "nou nou de boel staat hier op springen", ziezo netjes in 't Nederlands 😜

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Oke ook weer opgehelderd klasse Robbie dat je reageert en lekker ding eerlijk is eerlijk uiteraard heb ik Dewi ook weleens geneukt na een bevriend forumlid mij haar nummer gaf en je staat er niet goed op bij Dewi ze vind je nogal dwingend

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik ben welkom jij niet meer.
hier jullie conversatie 😉

En ze had medelijden met jou, want ja jij gaat naar de hoeren omdat je geen vrienden hebt. En ze smeekte me 2 weken terug om jou weer in mijn kikgroep op te nemen.
Nou no way.
feit is jij neemt je verantwoordelijkheid niet paar maanden terug niet en nu ook niet.

Bijlagen

• IMG_0768.jpeg
    IMG_0768.jpeg
    404,2 KB · Weergaven: 255

m1ichel

Toogplakker
5 aug 2016
137
78
Goddamn the gloves came off, let the rumble begin 😂😳

@m1ichel voor jou betekent dit "nou nou de boel staat hier op springen", ziezo netjes in 't Nederlands 😜
Helemaal goed Johan…. Maar je snapt best dat dit gewoon gaat om aanpassen.. en quasi interessant Engels vind ik niet horen op een Nederlands forum.. iets van weigeren aan te passen.
Maar jij vind het ok begrijp ik… 🤡

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Dewi praat dus met gespleten tong hahahaha

Ze begon uit zichzelf over je en je was nogal dwingend zei ze maar heel eerlijk waarom is die Dewi zo hoog aangeschreven? Ze is nogal Gods vrezend en na iedere wip vraagt ze zich af of ze in de hel komt

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
En dat Dewi jou erbij betrekt is zeker niet oke. Dit ligt privacy gevoelig en had ze niet met je moeten delen maar tussen ons twee moeten houden en snap ook niet goed wat haar drijfveer is deze kwestie aan je mede te delen. En dat je hierover nog een topic gaat aanmaken laat zien wat voor een vies en dom ventje je eigenlijk bent anders doe je zoiets niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven