Wat te doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Hoi,

Als je zou weten dat iemand die hier op het forum zit en die weet dat ie met een of andere soa rondloopt en bewust nog steeds meiden neukt overal en nergens en dat ie zelf zegt dat ie van zijn huisarts gewoon zc mag neuken (yeah right) en er al eens eerder op geattendeerd is zou je hem hier dan noemen of hem proberen ter verantwoording te roepen?

Tis in ieder geval geen onbekende alhier.

Groet,
lekker Ding🤔

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
Lastige LD... bedoel, ik zie de discussie al komen. Hoe zeker weet je het? bewijs? kan niet zomaar valse of onbetrouwbare beschuldigingen maken natuurlijk. Ergens wel terecht dat daar je daar voorzichtig mee moet omgaan, want iemands credit wordt daarmee aardig omlaag getrokken natuurlijk. Zelfs als het niet waar blijkt leest niet iedereen een rectificatie bijvoorbeeld.. snap je vraag daarom ook wel.

maar... dat gezegd hebbende, als het inderdaad zeker is dat het zo is, zou ik het willen weten. Juist als die persoon weet dat hij (of zij) ermee rondloopt maar gewoon vrolijk doorgaat.. maar blijft lastig gezien bovenstaande..

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
staaf het bewijs met een melding hier als het giswerk is muil houden echt zo simpel is het deze dingen moet je zeker weten

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Hmmm je taalgebruik mankeert wel wat aan.

bewijs is van een dame die die regelmatig bezocht.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Ik heb meer problemen met sommige wandelaars die pertinent weten dat hun sexgriet een soa heeft (dame heeft het bijv. zelf toevertrouwd of de druiper komt 100% zeker van haar) maar dan haar naam niet willen vernoemen op dit forum om zgn. een 'heksenjacht' te vermijden want ocharme die meid 🙄 witte ridder klojo's…

Wat collega wandelaars betreft waarvan men vermoedt dat die iets hebben opgelopen en blijven wandelen… daar kan je toch weinig aan doen - hoe ga je dit bewijzen? Zijn account verbannen? Die kunnen gewoon onder een nieuw of ander profiel rustig verder op het forum schrijven. Het is een welles nietes gedoe zonder oplossing.

Het risico van bare neuken moet je aanvaarden zolang je er zelf voor kiest om rubberloos kutjes en kontjes vol te spuiten van hoeren die hun benen spreiden voor geld (geen disrespect, ik zeg het zoals het is). Je hebt geen weet of andere nzc'ers clean zijn of niet, en nul controle over hun neukgedrag en wie ze bezoeken.

Het enige wat je zou kunnen doen is dames vermijden waar de suspect over schrijft of waarvan men weet dat die z'n zaad consumeren.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Let wel, de dame heeft op dit moment niets.
laatste keer was in de maand mei.
Ze heeft zelf niet gezegd dat het van hem was. Dat maakte ik ervan.
omdat die gast destijds al gedoe had hierover met andere dames die hier beschreven worden.

groet,
lD

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Zo moeilijk raden wie het betreft is het nou ook weer niet :rolleyes:.

Mijn oprechte vraag is, hoe weten we zo zeker dat hij een SOA onder de leden heeft. Nog een stap verder is, hoe weet je zeker als je al zeker bent dat hij de SOA onder de leden heeft, dat hij het zelf ook weet?

Ik suggereer hiermee absoluut niet dat het juist wél of juist niet zo is trouwens.

Dat de dames een SOA op kunnen lopen bij hun veelvuldige contacten zonder condoom is logisch. Dat de heren die ze bezoeken dan ook geïnfecteerd raken is ook een flink grote kans. Maar hoe weten we zo zeker dat deze klant, het (1) opgelopen heeft (of juist doorgegeven aan de dame) en (2)dat hij zich intussen niet heeft laten testen of behandelen en schoon is?

Ik vind het oprecht verdomde lastig.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Omdat ie het zelf gezegd heeft tegen haar.
En anders mag ze het zelf zeggen hier ze zit toch op het forum.

fijne nacht.
LD😴

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
@LD : dat hij het HAD of dat hij het heeft?

De hele context doet er best toe.

Ik kan me voorstellen dat de dame niet blij was als hij haar eerst neukt, vol blaft en daarna zegt, "o ja, ik heb nog een SOA'tje onder de leden, dat je het weet' .

Of heeft hij haar een week later gebeld en verteld dat hij een SOA had? Dan mag je er toch vanuit gaan dat hij zich ook inmiddels heeft laten behandelen en even 'rust heeft genomen' in plaats van de trein naar het volgende kutje?

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Hij heeft het nu nog. Wilde haar eerdaags daten en terloops vertelde die wat ie had.
Maar van zijn dokter kon ie zonder condoom neuken.

Het gaat om genitale wratten op dit moment.

In mei gonorroe en daarvoor 2x chlamydia wat ik begin van het jaar ook opgelopen heb.

laters,
LD🫤

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Sja, dat is minder fraai om daarmee gewoon door te neuken.

Ik ga ervan uit dat hij de chlamydia en de gonorroe heeft laten behandelen.

De genitale wratten moet hij ook laten behandelen, al kan dat best lastig zijn.

Je zou het haast gaan begrijpen, het klagen dat sommige dames niet met hem, maar wel met een ander 'zonder willen' of überhaupt willen kameren. Een dame met goede ogen ziet ze namelijk gewoon prima zitten :geek:

kapteinrld

Ervaringsdeskundige
18 okt 2018
407
328
In my opinion that implicitly also make you an accomplice . Going around spreading STDs should be considered as a crime because you're seriously hurting people. By not sharing information you are then going along with this. Can you imagine if we have to cross a mine field, and you know where some of the mines are, but you just don't say anything and let us walk through that field anyways. I just hope you're not also laughing.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
1693735470320.png

Ik krijg net een reactie van de advocaat van Robbie uit het hoenderhok:

"Mijn cliënt loopt net als iedere andere hobbyist hier- het risico geïnfecteerd te worden- met de bij de dames die hij bezoekt mogelijk aanwezige SOA's. Het spijt mijn client enorm, mocht het zo zijn dat hij anderen daardoor ook geïnfecteerd heeft. Zijn welgemeende medeleven gaat naar hen uit die slachtoffer van hem werden.

Voor wat betreft de genitale wratten:
Uit deskundigen onderzoek blijkt dat deze vaak zeer moeilijk te bestrijden zijn- en bovendien bij een verminderde weerstand- steeds opnieuw de kop op kunnen steken. Gezien mijn cliënt enorm veel moet reizen- met het vaak belabberde openbaar vervoer, komt hij niet altijd aan zijn rust, waardoor in casu zijn weerstand dus minder is dan optimaal zou zijn geweest.

Cliënt heeft door zijn mentale toestand helaas niet het vermogen om zijn seksuele driften tijdelijk te kunnen beteugelen. Het zou inderdaad beter zijn als cliënt enige tijd (I)rust zou nemen om zijn weerstand te vergroten, (II)zich te laten behandelen en (III)verder verspreiden van de genitale wratten te voorkomen

Aansprakelijkheid:
Iedere aansprakelijkheid voor infecties- veroorzaakt door cliënt- wijzen wij af. Claims m.b.t. omzetderving bij de dames of de etablissementen waar deze werken bezocht door cliënt, daar zijn betrokkenen zelf verantwoordelijk voor. Het staat immers deze laatstgenoemden vrij- om zoals sommige anderen reeds deden- , cliënt niet te accepteren om onbeschermde seksuele handelingen met hen te laten verrichten. "

Laatst bewerkt:

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Wat een triest figuur. Zo iemand sloopt deze mooie hobby die wij met elkaar delen.

Snel kijken waar deze mafkees is geweest. Bah..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven