Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ken het gevoel wel en dacht dat het ook werd beantwoord door de DVP (we hadden veelvuldig contact, zijn wat wezen drinken...etc). Maar op een gegeven moment kondigde ze aan terug te gaan naar Spanje, waar ze vandaan kwam, en vervolgens heb ik nooit meer wat van haar gehoord.chico123 zei:...je bepaalde gevoelens begint te krijgen voor een bepaalde dvp omdat het zo goed klikt?
chico123 zei:...je bepaalde gevoelens begint te krijgen voor een bepaalde dvp omdat het zo goed klikt?
Bij mij was het wel zo....op een gegeven moment vroeg ze ook niets meer voor haar "diensten".lekkerlikkenlassie zei:chico123 zei:...je bepaalde gevoelens begint te krijgen voor een bepaalde dvp omdat het zo goed klikt?
Ken het gevoel ...
Maar klikt het ook als er geen geld in het spel is ?
Liberal Guy zei:Kan zeker gebeuren maar dan mag je één ding niet doen : eraan toegeven!
Het is simpel, je bent niet verplicht om je gevoelens te volgen en in dit geval zou ik dat ook nooit doen.
Is veel gemakkelijker dan je denkt, gewoon overschakelen op je verstand.