Wat als... ( verliefd op dvp )

chico123

Ervaringsdeskundige
20 dec 2015
292
117
...je bepaalde gevoelens begint te krijgen voor een bepaalde dvp omdat het zo goed klikt?

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
chico123 zei:
...je bepaalde gevoelens begint te krijgen voor een bepaalde dvp omdat het zo goed klikt?
Ik ken het gevoel wel en dacht dat het ook werd beantwoord door de DVP (we hadden veelvuldig contact, zijn wat wezen drinken...etc). Maar op een gegeven moment kondigde ze aan terug te gaan naar Spanje, waar ze vandaan kwam, en vervolgens heb ik nooit meer wat van haar gehoord.

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
lekkerlikkenlassie zei:
chico123 zei:

Ken het gevoel ...
Maar klikt het ook als er geen geld in het spel is ?
Bij mij was het wel zo....op een gegeven moment vroeg ze ook niets meer voor haar "diensten".

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik ken 2 bare DVP's waarvan er eentje getrouwd is met een ruim 30 jaar oudere klant en eentje die een relatie heeft met een ruim 20 jaar oudere getrouwde klant.
Die laatste wilde nog kinderen zei ze me ooit toen ik nog bij haar kwam nou die kan hij haar niet meer geven ;) .
Dus het bestaat maar hoe lang dat goed gaat :roll: .

Liberal Guy

Toogplakker
26 dec 2016
28
0
Kan zeker gebeuren maar dan mag je één ding niet doen : eraan toegeven!

Het is simpel, je bent niet verplicht om je gevoelens te volgen en in dit geval zou ik dat ook nooit doen.

Is veel gemakkelijker dan je denkt, gewoon overschakelen op je verstand.

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Liberal Guy zei:
Kan zeker gebeuren maar dan mag je één ding niet doen : eraan toegeven!

Het is simpel, je bent niet verplicht om je gevoelens te volgen en in dit geval zou ik dat ook nooit doen.

Is veel gemakkelijker dan je denkt, gewoon overschakelen op je verstand.

Dat klinkt wel heel simpel. We zijn ook maar mensen en verliefdheid kan je overal overkomen.

Niet alleen op het werk, of hobbyclub...dus waarom niet bij een DVP?

Zelf had ik een zeer vriendschappelijk relatie ontwikkeld met een Braziliaanse dvp. Ze was wel wat ouder, maar de klik was er wel. Zo goed dat ik haar bare mocht neuken inclusief intern spuiten.

Ook zij ging later terug.

Sindsdien zie ik prachtige meiden, maar gelukkig word ik niet zo snel verliefd op iemand.

Dat scheelt ook, denk ik.

chico123

Ervaringsdeskundige
20 dec 2015
292
117
Is maar een hypothetische vraag hé mannen :)
Gevoelens zijn gevoelens uiteraard die heb je niet onder controle, maar je kan nog altijd je gezond verstand gebruiken.

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Mij zou afschrikken dat ze blijft afspreken met andere mannen, seks op alle manieren is bij mij iets voor eigen partner.
Alhoewel ik hypocriet ben want date en datete met bezette vrouwen haha.

Minst problemen zou ik hebben als mijn vriendin met andere vrouwen plezier zou maken, wil ik bij zijn ook slechts als voyeur:).

A

Anonymous

Guest
Hier geen verliefdheid gehad, maar door de goeie klik vanaf de eerste afspraak direct bare in haar kutje en kontje mogen gaan. Klikte goed op seksueel vlak. Nooit gratis seks met haar gehad, maar als ik een uurtje boekte werden het er al snel 3 voor de prijs van een uur. Door prive problemen is ze gestopt. Maar was toch een zalige tijd. Regelmatig eens afgesproken en mocht me voor een prijsje volledig ledigen in haar kutje en kontje. Verliefd worden op een dvp is niet verstandig denk ik.

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
verliefd nee ,maar een klik is ook veel waard.
zeker als dat uitmond in bare sex zonder dat er de hoofdprijs word gevraagd.

A

Anonymous

Guest
Ooit meegemaakt met dame dat klik heel, heel goed was. Was in jaren 90. Bare deden we niet (wilde ik ook niet, toen niet) Heb haar zeer regelmatig gratis kunnen neuken. Voelde vreemd. Was dan heel lang op haar kamer. Soms ook alleen wat op bed liggen tv kijken en praten.

Ze is ook paar keer bij mij thuis geweest. Ook niets voor hoeven betalen.
De dame was heel vlot weer verdwenen. Had me nog gebeld, er waren problemen waar ik haar niet mee kon helpen. Vrees dat ze het land uit is gezet. Denk toch stiekem wel eens terug aan haar en hoop dat alles is goedgekomen met haar. Verliefd was ik niet, maar zal de leuke dingen die ik met haar heb meegemaakt nooit vergeten en ben blij dat ik haar destijds ontmoet heb.

A

Anonymous

Guest
Ook gehad.
Het klikt heel erg goed en de derde keer ging het bare.
We vonden beiden dat het natuurlijker aanvoelde en daarna is het steeds bare gegaan.
Ik blijf betalen voor 1 uur maar ik ben er altijd veel langer.
Gelukkig gaat zij steeds maanden naar haar thuisland terug dan kan ik afkicken.
Op deze manier is het geen verliefdheid maar wel een zeer goeie vriendin waarmee het zeer goed neuken is.

Terug
Naar boven