maarte zei:Zowel het virus als het vaccin heeft op sommige heftige uitwerkingen. In mijn omgeving
Onder de 50 en binnen 1 week na vaccinatie; 2 hartaanvallen (wordt door arts niet gemeld bij lareb, want ja te drukke baan dat moet de oorzaak zijn?) , 1 met tintelend uitvallend been (22jaar) vector vaccin bijwerking, 1 met tia (die mocht eigenlijk geen vaccin maar dat vergat de huisarts, wat niet erkend wordt), 5 suikerziekte patienten die langdurig van de wap zijn en suikerspiegel gevaarlijk schommeld ....
Onder de 50 en actieve covid-19 infectie;
1 dood door hartinfarct, 2 met ademnood in ziekenhuis (niet op ic), 4 suikerziekte patienten die langdurig van de wap zijn..
60-70 jaar ken ik helaas 3 doden geen idee of die wel of geen vaccin gehad hebben...
Ik heb de wetenschappelijke artikelen gelezen die beschikbaar zijn op het internet, ja weet heus wel waar echt onderzoek gedaan is ben geen wappie. Mijn keuze was geen vaccin te nemen, dat zijn zoveel ++ en -- ga ik hier niet verantwoorden. Stel wel dat ik open stond voor 1 soort vaccin, dat is het volledig doodgemaakte virus(traditioneel vaccin), dat is niet de door Hugo ingekochte (semi) klassieke met alleen spikes en adjuvant stoffen..
Ik heb covid-19 opgelopen en ben er goed vanaf gekomen, ben er achter dat ik er gelukkig niet banger voor covid-19 hoef te zijn als voor verkoudheid / griep / etc.
Heb je nog een bronnetje voor je wappiepraat of is het juist nattevingerwerk... of pure waanzin?
Bron:
Ik blijf het wel bijzonder vinden dat er zoveel paniek gezaaid is en men een hele samenleven zoveel angst heeft ingeprent en vrijheid heeft afgenomen dat complete groepen tegenover elkaar komen te staan, de wetenschap een mega deuk opgelopen heeft en zelfs relaties stukgelopen zijn omdat de ene wel en de ander niet in het vaccin/overheid gelooft