Wandelende spermafabrieken

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik kan soms vrij makkelijk 2x klaarkomen in een goed half uur.
Soms ook 3x in een uur of op een barebang.
Het ligt er ook helemaal aan met wie het is.
Ik verdenk me er zelf ook van dat wanneer het volle maan is of is geweest ik extra geil ben zoals deze week.
En dan ook meer wilt daten dan anders. Maar dat kan toeval zijn. :D

En ja zink pillen helpen wel voor de zaadproductie maar bij een 3e keer is het echt niet veel meer.
En een stukje Cobra120 help hem weer snel hard te worden en te blijven. :D

Groet,
LD :)

Yuri

Toogplakker
17 jan 2022
184
79
Hmmm, ok. Apart!
Ik ben dik, absoluut geen goede neuker, maar over het algemeen lukt het mij altijd wel twee keer, half uur en soms maar zelden drie keer in een uur. Niet altijd trouwens.
Maar ik kom ook wel heel makkelijk en snel klaar. TE snel zeg ik wel eens. Maarja, 2-3 keer komen is best prettig als ik eerlijk ben.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Nicole afgelopen zondag nog geweest dan kom ik werkelijk waar 3x klaar en ben toch al 50

Van tongzoenen wordt mijn pik al hard nou dan haar heerlijke kutje beffen Nicole gaat ook gewoon los dan met het omhoog komen die klets natte kut in met het beffen haar kontje al goed opgerekt kutje mag je niet meer klaatkomen zo dat kontje in en dan schieten daar de 1e salvo's in, dan weer beffen en dan pijpt Nicole mij klaar, en dan de laatste keer doggy anaal voor de 3e keer zegge en schrijve 55 min nou moet ik wel zeggen ik ben altijd betegeil iedere dag opnieuw

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Op paydates spaar ik alles zolang mogelijk op tot zo'n 10-15 min op einde van date via de Stop and go-techniek, ik spuit altijd veel en dik omdat ik de dag ervoor niks gedaan heb. Maar na mijn orgasme moet ik rusten dus geen kans op 2'de orgasme haha tenzij een date van paar uren dan probeer ik toch 2 keren maar ook moeilijk na eerste orgasme:).

deghuvo@

Toogplakker
7 sep 2021
143
131
Tkeemstar zei:
Jongens af en toe lees ik zulke sterke verhalen (zal geen namen noemen) van mensen die 2 a 3 keer klaarkomen in een klein uurtje.
Dat zet me wel aan het denken. Als ik klaarkom dan kan ik hem best wel weer semi-stijf krijgen binnen korte tijd, maar een tweede keer ejaculeren ho maar, gebeurt echt zelden. Ik ben een jonge vent 30 jaar, rook wel veel, maar ben verder prima gezond en slank.
Is er iets mis met mijn jonge heer of hebben jullie gewoon 'allemaal' de super genen te pakken.

Groetjes!

Iedereen is verschillend, sommige kunnen gewoon vaker en kort achter elkaar. Bij mij ging het vroeger na de 2e keer toch echt ontzettend pijn doen omdat je dan al vaak 2 uur of wat toch een enorme druk heb op die arme bloedvaten en adertjes daar. Toen ik heel jong was is 5 keer in zo 5-7 uur me weleens gelukt, maar tegenwoordig vind ik 2 wel echt de max. Ik ben vooral blij dat ik veel beter ben inmiddels met zc en het veel langer kan volhouden dan vroegah, de eerste keer klaarkomen blijft toch het lekkerste.

En ja je zegt het zelf, je bent een roker en je bent al 30. Ik ga er even vanuit dat je begon op je 15e. Dus je rookt al 15 jaar, je aderen zitten al helemaal dicht, over 10-15 jaar krijg jij em echt niet meer fatsoenlijk omhoog zonder hulp. Je bent dus helemaal niet gezond, ook je longen zijn redelijk stuk nu al en laat zuurstof nou net een belangrijke ingredient zijn in je bloed….

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
Klaarkomen en een erectie hebben zijn twee verschillende dingen. Je kunt klaarkomen zonder erectie en je kunt een erectie hebben zonder klaar te komen.

2x in een uur lukt me nog wel. 4-5x klaarkomen als ik de hele middag+avond tijd heb lukt me waarschijnlijk ook nog wel, maar alleen met de juiste stimuli en onder de juiste omstandigheden. Ieder volgend orgasme wordt wel telkens wat minder intens.

Nooit gerookt of gedronken, redelijk gezond gegeten en geen gekke dingen gedaan zoals extreem sporten (marathon), extreme diëten (vegan) of ander woke gedoe. Verder alles altijd met mate gedaan. Ook met de sex, want zelfs als je iedere dag een andere spetter kunt neuken is de lol er na 3 weken wel zo'n beetje af.

Op mijn leeftijd is een goede erectie soms een probleem, maar de combinatie een pilletje plus een leuk Aziaatje maken dat ik nog steeds een keiharde paal krijg die de kringspieren van elk kontje weet te overwinnen.

Wat jouw oorspronkelijke vraag betreft: mannen die geen erectie of geen orgasme kunnen krijgen vind je doorgaans op andere fora, dus dit forum geeft een vertekend beeld (bias) van de werkelijkheid. En ja, er zitten hier - net als in de echte wereld - ook fantasten die fantasieverhalen over hun prestaties posten. Daar moet je even doorheen prikken.

Wandering-stranger

Toogplakker
26 jul 2023
105
28
Jongens af en toe lees ik zulke sterke verhalen (zal geen namen noemen) van mensen die 2 a 3 keer klaarkomen in een klein uurtje.
Dat zet me wel aan het denken. Als ik klaarkom dan kan ik hem best wel weer semi-stijf krijgen binnen korte tijd, maar een tweede keer ejaculeren ho maar, gebeurt echt zelden. Ik ben een jonge vent 30 jaar, rook wel veel, maar ben verder prima gezond en slank.
Is er iets mis met mijn jonge heer of hebben jullie gewoon 'allemaal' de super genen te pakken.

Groetjes!
klopt wat veel andere reacties claimen . vaak is veel overdreven . net zoals vissers en hun vissers latijn . maar er zijn wel factoren en voedingsstoffen , die enigzinds een bevordelijke werking kunnen hebben op de uitvoering van de daad . en in sommige gevallen ook op de tijd van intervallen tussen de bedrijvigheid door . wat ik bij mezelf metrk is dat een van de factoren is temperatuur . te koud en ik heb start problemen , enigzinds slome en minder soepelere functionering . is het te warm , dan kjan het zijn dat een soort van benauwdheid toeslaat . mocht je alchol drinken , dan werkt dat ook niet bevorderlijk , en veel medicamenten die mogelijk door een arts zijn voor geschreven zijn ook echte mood killers . daarin tegen , het drinken van ananas sap en eten van ananas schijnt bevorderlijk te zijn . de enkele artsen die nog wel eens verder willen kijken dan google en of de dsm die hebben nog zo nu en dan de neiging om ananassapo en ananas te adviseren in plaats van het voorschrijven van blauwe pilletjes . mocht je bvb nerveus zijn en daardoor mischien last van wat spanning dan kan bvb het een klein snuifje reuken uit een potje met cbd massage ollie of het roken van een jointje helpen . mijn persoonlijke advies is daarin , probeer eerst een snuifje van de cbd massage olie . mocht dat niet werken probeer 2 gram '' super silver haze '' werkt wonderen om de zenuwen en spanning te laten wegsmelten .

Terug
Naar boven