Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tkeemstar zei:Jongens af en toe lees ik zulke sterke verhalen (zal geen namen noemen) van mensen die 2 a 3 keer klaarkomen in een klein uurtje.
Dat zet me wel aan het denken. Als ik klaarkom dan kan ik hem best wel weer semi-stijf krijgen binnen korte tijd, maar een tweede keer ejaculeren ho maar, gebeurt echt zelden. Ik ben een jonge vent 30 jaar, rook wel veel, maar ben verder prima gezond en slank.
Is er iets mis met mijn jonge heer of hebben jullie gewoon 'allemaal' de super genen te pakken.
Groetjes!
klopt wat veel andere reacties claimen . vaak is veel overdreven . net zoals vissers en hun vissers latijn . maar er zijn wel factoren en voedingsstoffen , die enigzinds een bevordelijke werking kunnen hebben op de uitvoering van de daad . en in sommige gevallen ook op de tijd van intervallen tussen de bedrijvigheid door . wat ik bij mezelf metrk is dat een van de factoren is temperatuur . te koud en ik heb start problemen , enigzinds slome en minder soepelere functionering . is het te warm , dan kjan het zijn dat een soort van benauwdheid toeslaat . mocht je alchol drinken , dan werkt dat ook niet bevorderlijk , en veel medicamenten die mogelijk door een arts zijn voor geschreven zijn ook echte mood killers . daarin tegen , het drinken van ananas sap en eten van ananas schijnt bevorderlijk te zijn . de enkele artsen die nog wel eens verder willen kijken dan google en of de dsm die hebben nog zo nu en dan de neiging om ananassapo en ananas te adviseren in plaats van het voorschrijven van blauwe pilletjes . mocht je bvb nerveus zijn en daardoor mischien last van wat spanning dan kan bvb het een klein snuifje reuken uit een potje met cbd massage ollie of het roken van een jointje helpen . mijn persoonlijke advies is daarin , probeer eerst een snuifje van de cbd massage olie . mocht dat niet werken probeer 2 gram '' super silver haze '' werkt wonderen om de zenuwen en spanning te laten wegsmelten .Jongens af en toe lees ik zulke sterke verhalen (zal geen namen noemen) van mensen die 2 a 3 keer klaarkomen in een klein uurtje.
Dat zet me wel aan het denken. Als ik klaarkom dan kan ik hem best wel weer semi-stijf krijgen binnen korte tijd, maar een tweede keer ejaculeren ho maar, gebeurt echt zelden. Ik ben een jonge vent 30 jaar, rook wel veel, maar ben verder prima gezond en slank.
Is er iets mis met mijn jonge heer of hebben jullie gewoon 'allemaal' de super genen te pakken.
Groetjes!