Wandelende spermafabrieken

Tkeemstar

Toogplakker
27 nov 2021
29
3
Jongens af en toe lees ik zulke sterke verhalen (zal geen namen noemen) van mensen die 2 a 3 keer klaarkomen in een klein uurtje.
Dat zet me wel aan het denken. Als ik klaarkom dan kan ik hem best wel weer semi-stijf krijgen binnen korte tijd, maar een tweede keer ejaculeren ho maar, gebeurt echt zelden. Ik ben een jonge vent 30 jaar, rook wel veel, maar ben verder prima gezond en slank.
Is er iets mis met mijn jonge heer of hebben jullie gewoon 'allemaal' de super genen te pakken.

Groetjes!

A

Anonymous

Guest
De meeste overdrijven online. Dus ook hier.
De gemiddelde pik is hier ook veel langer en dikker dan landelijk....

Kortom ik zou me niet druk maken over je eigen performance. Natuurlijk helpt gezond leven en ook de klik met de dame kan een belangrijke rol spelen maar alsnog...

iamnaughty

Ervaringsdeskundige
7 sep 2015
291
66
Vanaf 18 gaat de performantie gewoon naar omlaag.
Vroeger kon ik dat ook drie keer per uur. Nu is dat een vage herinnering als veertiger.

DemonPat

Toogplakker
2 feb 2022
65
38
Daar hoef je je geen zorgen over te maken denk ik, 2x binnen een uur is lastig, vaak lukt het mij ook niet of de klik met de dame moet er echt zijn.
En vaak is het ook gewoon beter om 1x goed te komen dan 2x willen komen, maar dat is per man verschillend gok ik.

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Iedereen is anders. Kan het zelf ook niet hoor maar heb het wel eens gezien bij een gangbang dat iemand drie keer in korte tijd spoot. Zat steeds minuut of 10 tussen.
In mijn geval als ik anderhalf uur of zo heb dan kan het twee keer in uitzonderlijke gevallen.
Weer stijf worden is vrij makkelijk na wat rust maar klaarkomen nog een keer is lastiger, maar ook geen doel op zich

JohnBare

Ervaringsdeskundige
5 jul 2020
264
91
2x in uur is meestal geen probleem
Ligt eraan hoe SuperKamagra mee werkt :mrgreen: :mrgreen:

0o0

Toogplakker
25 dec 2015
184
61
Ook rond die leeftijd...vroeger 3 maal geen probleem intussen 2X op langere tijd lukt 3a4keer wel nog.

doornroosje

Toogplakker
7 apr 2015
198
43
Tijdens een uurtje zeker twee keer
Bij een gangbang van twee uur zeker drie keer.
Kortgeleden een normale date gehad thuis. Toen 5 keer gedurende de nacht.
Ik ben over de 50. Gebruik wel kama. Maar wat ook belangrijk is is een paar dagen
onthouding voordat er gepresteerd moet worden.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Blijven rukken, je ballen blijven stimuleren om sperma aan te maken werkt echt ook als je geen zin hebt ff een rikkik eraan geven dat je spuit en hoppa hij gaat weer produceren

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Folium zink werkt gewoon, ik pak nooit een sauna slecht voor de spermaproductie, lange autoritten zorg dat je ballen niet te warm worden desnoods koelelement maar laat ze niet gloeiend heet worden ballen mogen nooit warmer worden dan 37 graden, rustig aan met teveel drank en dan bedoel ik niet een glas wijn maar iedere dag teveel daar gaat Japie en je sperma onder lijden

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Klaarkomen en sperma produceren zijn verschillende dingen. Ik kan nog altijd meermaals klaarkomen in een zelfde periode, op een gangbang of zo. Maar naarmate het vordert is er minder sperma. Aan het eind van een gangbang heb ik wel eens een vierde ejaculatie, die dan zo goed als droog is.

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Naast je eigen ingesteldheid spelen de skills van de dame ook een grote rol.

Als je sex ziet als enkel neuken en beuken zal het moeilijker zijn om meermaals klaar te komen dan wanneer er echt erotische spanning wordt uitgewisseld.

Iemand die echt goed is kan je zelfs stijf houden na het klaarkomen en je naar het volgend orgasme loodsen...

Echter zijn zulke dames en ontmoetingen zeer schaars, zeker in het betalende circuit waar het in de eerste plaats om geld verdienen gaat en langs de andere kant om 'eindelijk (weer) eens de druk van de ketel te laten' .

Maar het belangrijkste is vooral je niet te spiegelen aan anderen en al zeker niet aan forumrecensies/recensenten...

Een zak zout bij de hand hebben en kritisch leren lezen is zeker geen overbodige luxe.

befslet

Toogplakker
7 apr 2015
117
51
Ik ben er 56 en heb geen probleem om 2 keer in een uur klaar te komen, vroeger was 3 keer de regelmaat en ik rook en drink dagelijks 3 a 4 glazen alcohol. Ik heb een vriendin van 32 jaar en die vind het zelfs uitzonderlijk want ze verdenkt me van vreemdgaan en ze heeft gelijk maar ik ontken het natuurlijk. Maar bij mij is het ook geen must het gaat over het genieten van.

real_person

Toogplakker
30 jul 2015
102
2
ik kan in een halfuur drie keer spuiten, misschien is dat genetisch. Ik ben ook zo'n persoon die op een gangbang om de 10 minuten weer losgaat. Zelf ben ik 33 jaar en voel me nog kerngezond. Laatste tijd ben ik wel heel wat fitter geworden. Het is geen leugen, maar mn pik is welliswaar iets langer geworden en ook steviger. Toen ik minder fit was kon ik wel makkelijk spuiten - zonder heel stijf te zijn - maar dat komt omdat ik gewoon een geile beer ben en altijd seks tekort kom.
Het langer worden van mn pik heeft te maken met het verdwijnen van de vetrolletjes. Het huid achter de schaamharen is gewoon slanker geworden. Het gaat wel om 1,5 - 2,0 cm, maar ik weet niet of ik daar wel echt blij mee ben.
Als je mijn tip wilt, wat voor mij altijd werkt, wees heel sportief en werk aan je buikspieren. Eet ook gezonder (minder vlees, minder zuivel, veel water). Ik lijk wel een dokter :p Zorg er gewoon voor dat je bloed goed kan stromen. Dat is het technische stuk. Het allerbelangrijkste is jouw eigen "mind", gedachtengoed, hersens, hoe je het ook noemen wilt: het psychische gedeelte. Stress en rust is belangrijk. Zoek ook naar wat jouw "kink", ofwel waarvan wordt je opgewonden.

Nou ik hoop dat je wat hebt aan mijn korte college. Vind het wel weer leuk geweest. Morgenochtend ga ik maar weer eens zo'n echte spermafabriek in Duitsland bezoeken.

Fijne nacht!

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Tkeemstar zei:
Als ik klaarkom dan kan ik hem best wel weer semi-stijf krijgen binnen korte tijd, maar een tweede keer ejaculeren ho maar, gebeurt echt zelden. Ik ben een jonge vent 30 jaar, rook wel veel, maar ben verder prima gezond en slank.
Roken is natuurlijk niet goed daarvoor. Daar zou ik als eerste mee stoppen. Duurt ongeveer 1 jaar voor je lichaam weer helemaal schoon is. Iedere sigaret vergiftigd natuurlijk je bloed en je bloedvaatjes vernauwen er van. Dus je pik wordt dan minder hard. Ook spermaproductie gaat er van achteruit. Als je met roken stopt. Moet je de vooruitgang wel gaan merken na verloop van tijd.

31 aug 2016
1.194
112
deedydude zei:
Iemand die echt goed is kan je zelfs stijf houden na het klaarkomen en je naar het volgend orgasme loodsen...

Echter zijn zulke dames en ontmoetingen zeer schaars, zeker in het betalende circuit

Dit eenmalig mee gemaakt .
Ik was teleurgesteld dat ik deze dame trof na een reactie op een advertentie .
De vorige ontmoeting was geen uitblinker .
Maar deze keer in haar eigen omgeving was ze actiever dan de vorige keer .
Haar melkende kutje bleef me melken heb in dat uur neuken 2x klaargekomen in haar kut .
Waar ik van stond te kijken .

sexbeertje

Toogplakker
12 jul 2015
44
14
Een tweede keer komen is altijd hard werken geweest voor me. Een keer met Kelly, die in een hotel in het midden van het land ontving echt letterlijk. De keren erna ging het echter veel makkelijker. Ik neukte haar in missionarishouding waarbij mijn lul intens langs haar clipje wreef. Ik kwam toen best snel. Lang niet zo intens als bij de eerste lading. Het laatste jaar heb ik veel gebruik gemaakt van de diensten van Leya (de echte). De eerste paar keren lukte het niet om twee keer te komen, maar de laatste keren ging het eigenlijk wel makkelijk. Zij bovenop, maar hetzelfde recept: intens wrijven van haar clit langs mijn lul. Wat mij betreft een kwestie van techniek. Doe er je voordeel mee.

A

Anonymous

Guest
Met matig roken hoef je niet te stoppen, slik gewoon vitamine C. Dat verwijdert de radicalen in je bloed.
Rook je echter heel veel, dan zul je dit merken in verminderde zuurstofopname, en uit zich in extreem hijgen bij inspanning. Het regelt zichzelf dus en veroorzaakt nauwelijks ziekte als je tijdig mindert of stopt, wat altijd beter is.

horny cowboy

Toogplakker
18 jun 2015
73
0
Ik kan, als de klik er is vaak klaarkomen.
Maar 4 x in een uur is normaal voor mij, vooral als de vrouw ook dirty talking doet.
Na de Carona wel een stuk minder geworden, toen was het veel makkelijker en vaker.
Maar dat ligt ook aan mijn conditie.

Zoals eerder gezegd, klaarkomen heeft niets met spuiten te maken.
De eerste keer komt er soms veel uitkomen en soms weinig.
Helaas heb ik dat niet in de hand, daarna wordt het snel een stuk minder.
Want ik vindt het erg geil om veel zaad in de mond te zien glijden.

Ik hoor via een vriendin, die over de 50 is, dat veel mannen impotent zijn.
Dus wees blij dat alles werkt.

Terug
Naar boven