Waardering score

Hotjake

Toogplakker
4 apr 2018
236
83
Is misschien ooit al eens gevraagd, maar zou leuk zijn als je je bezoek 1 tot 5 sterren kon geven bv. Is handiger als je zoekt, kan je bv alle slechte reviews overslaan.

Johan65

Ervaringsdeskundige
1 jun 2018
421
349
Oh nee🤮. Hetzelfde gezever als op girlsreview... daar zijn het echt adepten van het sterretjes geven. Een 'gewone' review van je ervaringen met een dvp wordt daar door sommigen niet op prijs gesteld...neen, het moet echt met sterren zijn.

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
364
452
als je je bezoek 1 tot 5 sterren kon geven
Wat nou als zij maar één sterretje heeft en jouw ding haar gewoon net te groot is voor anaal? :unsure:

Het hele internet stikt van de sterren! Nu nog een instelling dat je alleen maar 5 sterren-reviews in beeld krijgt en dan hoef je je tijd niet meer te verdoen met matige dames :ROFLMAO: .

Balzaque99

Toogplakker
20 dec 2023
134
103
Oh nee🤮. Hetzelfde gezever als op girlsreview... daar zijn het echt adepten van het sterretjes geven. Een 'gewone' review van je ervaringen met een dvp wordt daar door sommigen niet op prijs gesteld...neen, het moet echt met sterren zijn
Omdat de zoekfunctie daarop werkt en dat is wel wat waard. Want heel eerlijk, de topics hier zijn soms zo ontiegelijk vervuild met offtopic gezever of ellenlange discussies die geen review of ervaring bevatten dat je je 't schompes kan zoeken naar de info die je nodig hebt.

Fair enough, ook op GR is er vervuiling maar dan kan je in ieder geval nog dmv zoeken/filteren een eind komen.

Ik zie de meerwaarde er wel van in om een type Post hier te maken die herkenbaar is als echte recensie. Als is het maar een flag/tag en geen sterren score.

Dan open je een topic dat 8 paginas heeft sinds 2015 en kan je op page1 een filter aanzetten om alleen de recensie posts te zien zodat je in 1 keer alle tussenliggende ruis wegfiltert.

Ik zou blij zijn met deze functie :)

secretinjector

Toogplakker
19 dec 2023
43
47
Stel het altijd wel op prijs als er iets aan informatie staat, of dat nou een ster is of: Deze vrouw is een lelijke draak. Wordt gewaardeerd.

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
364
452
Misschien fijn om een lijstje te hebben waarin staat:

Uiterlijk: Leeftijd (geschat)/ Lengte (geschat)/ mager, slank, normaal, gezet, dik, heel dik/ tatoo's & piercings
Diensten afgenomen: PZC / NZC / AZC / Kussen / TongZoenen
Prijs betaald
Vriendelijkheid: o / m/ v/g/

Nu blijft het vaak bij 'ze ziet er wel erg lekker uit' ........ Voor een Gilf van 76 misschien wel, maar als je van een jong poppetje houdt dan is er weinig lekkers aan om te zien. Voor een BBW van 183 kg misschien ook wel, maar wat als je van een klein slank ding houdt? "Ziet er lekker uit" zegt dus helemaal niets.

Nou ja, al ben ik eigenlijk tegen lijstjes, ze kunnen ook best handig zijn. Zeker als je er ook op kan filteren.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
"Ziet er lekker uit" zegt dus helemaal niets.
Het zegt genoeg. Je krijgt waar je zoekt. Ben je van de BBW, dan is ze voor jou misschien een 10 en voor een ander komt ze niet verder dan een tweetje. Hetzelfde geldt voor elk willekeurig ander lichaamstype.

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
364
452
Het zegt genoeg. Je krijgt waar je zoekt. Ben je van de BBW, dan is ze voor jou misschien een 10 en voor een ander komt ze niet verder dan een tweetje.
Je geeft hier zelf precies aan waarom het dus niets zegt! Zonder de rest van de informatie.

Het zegt zoals je zelf al stelt namelijk dat het 'een tweetje' maar ook 'een 10' kan zijn. Niets dus.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Ik ben statisticus. Statistieken zijn altijd voor meerdere uitleg vatbaar. Je kan zelfs al in de vraagstelling, een gewenste uitkomst aansturen.

Maar als je een date hebt met die dreamgirl, met een schitterende fotoserie op Kinky/Redlights, en er wordt opengedaan door een naar afwerkzweet meurende slons, is de 8 of 10, die je bij de voorpret in je hoofd had, ook meteen een stevige onvoldoende.

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
364
452
Maar als je een date hebt met die dreamgirl, met een schitterende fotoserie op Kinky/Redlights, en er wordt opengedaan door een naar afwerkzweet meurende slons, is de 8 of 10, die je bij de voorpret in je hoofd had, ook meteen een stevige onvoldoende.
En waar ging dit topic over? Een review-formulier voor de Kinky-advertentie? Of een waarderings-score voor het bezoek?

Voor een statisticus ben je niet heel erg goed in lezen in ieder geval ;)

1782071135433.jpeg

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
@Benny de Beuker zoals ik al eerder opmerkte; de score (statistiek) ligt aan de vraagstelling. Zoek je BBW em krijg je een gratenkut dan is dat meteen een dikke onvoldoende. Net zoals bijvoorbeeld een blanco palet van een vol met plakplaatjes. Nou geil ik enorm op plakplaatjes, dus hoe meer ze er op dr lijf heeft, hoe hoger mijn score voor de betreffende DVP/TVP.

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
364
452
@Anal.ist : JIJ reageerde op DEZE POST met DIT onzinnige antwoord .

Daar waar mijn post juist ingaat op de uiterlijkheden die voor ieder anders gewaardeerd worden -van belang lijken en dus benoemd zouden mogen worden- in de score, beweer jij precies het omgekeerde in je reactie dan wat je nu bepleit.

Je bent niet alleen een slecht statisticus maar nog een slechtere debater. Veel te warm voor je 'ge-trol' joh ;)

Oostblokliefhebber

Ervaringsdeskundige
6 jun 2026
300
227
Of je nu schrijft dat dame geweldig was of dat je 5 sterren geeft.
Het is en blijft een persoonlijke mening over jouw bezoek.
Dat het voor een ander anders uitpakt is goed mogelijk, heb ik ook wel eens meegemaakt.
Een dame werd door velen hemel ingeprezen en ik vond het niet meer dan redelijk.
Dus een score met woorden, cijfers of sterren: komt op hetzelfde neer en zegt uiteindelijk niets.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Zeer juist,Oostblokliefhebber.
Voor de ene is een bepaalde dvp een godin en voor de ander een feeks.

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
Helemaal eens dat het een persoonlijke ervaring blijft, maar dit kun je voor vrijwel alles wat er online te reviewen valt zo beargumenteren natuurlijk. Het is natuurlijk wel zo dat hoe meer recensies er zijn met hoge waardering of andersom lage waardering, geeft dat wel een bepaalde basis. Ik denk dat we allemaal inmiddels wel weten dat op Kinky 1 enkele review met 5 sterren niet heel betrouwbaar is. Maar als er 14 reviews zijn en het gemiddelde bungelt net boven 4 dan is dat een positief vooruitzicht.. Als er een zelfde aantal reviews zou zijn en het hangt onder de 3, dan zal er wel iets zijn wat bij meerdere niet goed valt.

mijn punt is, waardering score is geen garantie maar wel een hele handige en prettige snelle indicatie.

los daarvan, het invoeren (installeren en activeren) van een dergelijk systeem (tenzij het als een soort plug-in toevoeging bestaat) zal niet even een 1, 2 3 klusje zijn om aan dit forum toe te voegen. Snap dus wel dat mensen hier om vragen, maar snap ook dat het niet wordt geïnstalleerd :)

Terug
Naar boven