Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat nou als zij maar één sterretje heeft en jouw ding haar gewoon net te groot is voor anaal?als je je bezoek 1 tot 5 sterren kon geven
Omdat de zoekfunctie daarop werkt en dat is wel wat waard. Want heel eerlijk, de topics hier zijn soms zo ontiegelijk vervuild met offtopic gezever of ellenlange discussies die geen review of ervaring bevatten dat je je 't schompes kan zoeken naar de info die je nodig hebt.Oh nee. Hetzelfde gezever als op girlsreview... daar zijn het echt adepten van het sterretjes geven. Een 'gewone' review van je ervaringen met een dvp wordt daar door sommigen niet op prijs gesteld...neen, het moet echt met sterren zijn
Volgens mij heeft zij ook maar een sterretje, maar ik kan me natuurlijk vergissen, ik ben uiteindelijk ook maar een mensch.Wat nou als zij maar één sterretje heeft en jouw ding haar gewoon net te groot is voor anaal?![]()
Dat weten we. Totdat je een flinke klap op je hoofd van haar krijgt en meer sterretjes zietVolgens mij heeft zij ook maar een sterretje, maar ik kan me natuurlijk vergissen, ik ben uiteindelijk ook maar een mensch.
Het zegt genoeg. Je krijgt waar je zoekt. Ben je van de BBW, dan is ze voor jou misschien een 10 en voor een ander komt ze niet verder dan een tweetje. Hetzelfde geldt voor elk willekeurig ander lichaamstype."Ziet er lekker uit" zegt dus helemaal niets.
Je geeft hier zelf precies aan waarom het dus niets zegt! Zonder de rest van de informatie.Het zegt genoeg. Je krijgt waar je zoekt. Ben je van de BBW, dan is ze voor jou misschien een 10 en voor een ander komt ze niet verder dan een tweetje.
En waar ging dit topic over? Een review-formulier voor de Kinky-advertentie? Of een waarderings-score voor het bezoek?Maar als je een date hebt met die dreamgirl, met een schitterende fotoserie op Kinky/Redlights, en er wordt opengedaan door een naar afwerkzweet meurende slons, is de 8 of 10, die je bij de voorpret in je hoofd had, ook meteen een stevige onvoldoende.