Vrouwen die vreemd gaan

Voormalig lid 2933

Toogplakker
21 apr 2016
69
89
geilehenkie070 zei:
Mijn ex vrouw had er een handje van om vreemd te gaan. Ik merkte het vrij snel, omdat ze zich niet schoonmaakte nadat ze vreemdging en ik regelmatig een creampie lag te neuken. Omdat ik daar dan wel op geilde, heb ik het een tijdje volgehouden maar uiteindelijk toch de knoop doorgehakt en scheiding aangevraagd.

Haha mag ik haar nummer? 😃

LekkerWippen

Toogplakker
16 okt 2020
210
78
Mijn ex. Vooral als ze naar huis ging, in Indonesia dan leefde ze zich helemaal uit kwam ik achter. Vreemd gedrag, onbereikbaar in avonden en ochtenden. Ze bleek met grote regelmaat expats op te pikken in luxe clubs of op de golfbaan.

Indonesische meiden zijn überhaupt onbetrouwbaar, goddelijk in bed maar nooit exclusief. Zo jammer, gelukkig op huwelijkse voorwaarden getrouwd.

edja72

Toogplakker
12 sep 2022
180
138
snakedoc0000 zei:
Toen ik in 2012 nog vrijgezel was, had ik een dame ontmoet via Badoo. De eerste keer dat ze op bezoek kwam bij mij thuis was het al vrij snel zoenen en de dame liet blijken meer te willen. Ik was de beroerdste niet dus heb lekkere Sex zonder rubbertje. Na de tweede ronde vertelde ze dat ze getrouwd was maar geen aandacht kreeg thuis.
Elke vrijdag kwam ze langs smiddags soms ging ze ook zonder te douchen weer naar huis.
Na een half jaartje vond ze het lastig worden to haar man want die had al een paar keer opgemerkt dat ze wel erg nat was op devvrijdagavond.
Helaas kwam ze niet meer. Ze was wel lekker geil en niets was te gek.

heb ik ook een tijdje gehad, alleen allebei wel getrouwd.....deden wel 3 maal in de week....en dan ong. 5 mnd lang.....ook leren kennen op Badoo...
in begin kreeg ik makkelijk iemand in bed....sinds januari is het wat moeilijker geworden 😭

LekkerWippen

Toogplakker
16 okt 2020
210
78
Pietermike zei:
Niet alle Indonesische vrouwen over een kam scheren ;)

Heb je gelijk in. Maar met name uit Jakarta..... Ik ben wel wijzer geworden. Ik pik ze nu ook op in bars en clubs, bij bosjes. Dus doe er inmiddels mijn voordeel mee 😉

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
Verder nog met Indo vrouw is dat de rubber soms ver achterwege wordt gelaten en je zijn meestal hete goddelijke gevallen. Om een leugen niet verlegen.

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.249
438
Het maakt niet uit wie vreemdgaan, ik ben laatste 3 jaar singel. En ik zou graag een dame in mijn leven komen om een serieuze relatie te beginnen. Helaas ontmoet ik alleen de laatste jaren dames dat niet te vertrouwen zijn. Ze houden nooit aan haar woord & is niet te vertrouwen als een dame bij een jongen die serieuze relatie wilt hebben. Voor mij is nu geen enkele dame te vertrouwen op het vlak bij de liefde.

chico123

Ervaringsdeskundige
20 dec 2015
292
117
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Niks zo leuk als single zijn en zoveel mogelijk fun proberen te hebben.
Meeste vrouwen zijn zo easy!

Laatst bewerkt door een moderator:

Voormalig lid 24316

Toogplakker
7 okt 2021
122
160
In mijn visie is het een kwestie van eerlijkheid. Iets doen dat in een relatie essentieel is achter de rug van de partner om is altijd verkeerd en getuigt van een enorm disrespect voor die partner. Geldt voor beide relatiegenoten.

Ook al komt men voor zichzelf aanzetten met de overbekende clichés ("thuis krijg ik niet ..."). Het blijft je partner belazeren.

Toen mijn partner ongeneeslijk ziek werd, was seksen op een zeker moment niet goed meer te doen. Zij hielp mij naar beste kunnen - en met veel liefde - onder meer met masturberen. Dat prefereerde ik verre boven "vreemd gaan", al dan niet betalend.

Nu zij er al jaren niet meer is en ik per se geen relatie meer wil, zoek en vind ik relatieloze seks. Om elk "gevaar" van een "binding" te vermijden, meestal betaalde seks.

Wel wat betreft de rubberloze variant met een vaste dame (zij staat niet bekend als iemand die zulke seks aanbiedt) en incidenteel een berubberde ervaring.

Nooit "ging ik vreemd". Uit respect. Uit liefde. U kiest maar. En zij ook niet.

Wel kon ik andere dames zeer aantrekkelijk vinden. En zij andere heren. Dan werd daarover gepraat, soms zelfs (al dan niet beiden geil-makend) fantaserend - en uiteindelijk gelachen.

In mijn visie is het een kwestie van eerlijkheid. Alles mag, indien dat openlijk wordt besproken. Anders is er geen relatie, maar een schijnvertoning - nogmaals: dit is mijn subjectieve kijk op de kwestie.

Een ander aspect is psychologisch. Veel vrouwen fantaseren tijdens het seksen met de vaste of de losse partner over een meestal onbereikbare "ideale godgelijke man".

Is dat vreemdgaan ? Of orgasme-opwekkend functioneel ?

Zowel in de Europese troubadour-poëzie als in bijvoorbeeld de Arabische "liefdes-dichtkunst" uit de middeleeuwen wordt de onbereikbare liefde gecultiveerd en bezongen. In de Arabische variant soms met veel "lichamelijke details".

De vrouw (een onbereikbare hooggeplaatste edele dame in Zuid-Frankrijk of in de Arabische cultuur een net zo onbereikbare zowel geestelijk als lichamelijk welgevormde slavin van een ander) wordt het object van vaak obsessief "vreemdgaan" in de verbeelding van de ik-figuur.

Dit is de "ongevaarlijke" vreemd-gaan-variant. Heeft mijn sympathie, want die baart tenminste grote dichtkunst, vaak gezet op prachtige muziek.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Tis niet voor niets dat de mannen de naam hebben,maar het zijn de vrouwen die het doen.

befferdeluxe

Snuffelaar
19 okt 2022
13
2
Wij swingen al een jaar of 12 en we hebben honderden geile stellen achter de rug. De laatste 6 of 7 jaar uitsluitend zonder. Met ik krijg haar niet zover dat ze 'ns een lekker kerel regelt. Het swingen neemt wat af, het publiek veranderd. Steeds meer partygangers en jongeren die het leuk vinden om in geile kleding naar clubs te gaan. Thuisfeestjes worden ook minder, of wij worden ouder, lol.

Maar inmiddels mag ik helemaal legaal zo nu en dan een bare gangbang bezoeken. Zij is 1 keer meegeweest maar het trok haar niet zo. Ze werd wel goed volgespoten en dat vond ze best lekker.

Hoe dan ook, de perfecte relatie bestaat niet...

Maandag richting de Pinte!

Wandering-stranger

Toogplakker
26 jul 2023
105
28
ligt denk ik voor mij vooral aan de soort van sociale verhoudingen die ik met de vriendin of vrouw zou hebben . mocht die goed zijn als in bvb het zijn van het perfecte koppeltje , en ik het mogenlijk nooit heb gemerkt of ubberhoud kon weten . en kom het dan te weten , dan ja doet dat zeker pijn . En is dat voor mij zeker een probleem .

Het is dat ik mezelf ken , en daardoor prefereer om geen onnodige confrontatie aan te gaan .
En ik waarschijnlijk een soort van mentale emotionele switch om flip , en totaal indifferent word voor haar bestaan . uiteraard laat ik niks merken , en doe of me neus bloed en speel haar smerige spelletje mee . En zonder dat zij het weet tref ik de maatregelen om waneer ze niet thuis is , mijn koffers te pakken . de koffers achter in mijn auto te zetten , de huissleutels bij de deur achterlaten . en met 80s rock musiek door over de stereo met de auto in de horizon te verdwijnen , op naar een nieuw leven . mocht ze wat van mij horen dan enkel na weken achteraf , en enkel als we getrouwt zijn . en dan hoort ze enkel via een advocaat . die na enkele weken van mij spoorloos zijn op haar deur klopt en haar de scheidings papieren overhandigt . En mocht ik het wel weten zonder dat zij dat door heeft , gewoon doen of mijn neus bloed en de zelfde koers varen en op naar de nieuwe wereld . en mocht het de vriendin zijn , wel dan hoort zij ubberhoud nooit meer wat van mij . maar in beide gevallen , krijgen beide vrouwen niks . en zo wel , de volledige finnacele klap van alle vaste lasten van het huis waar zij nu alleen in woont . em uiteraad alle bij komende kosten . die we nu dus niet meer delen , en die ik nu ubberhoud niet meer betaal .

GekkeBert46

Toogplakker
26 jan 2017
100
75
Hij wel er wel van je. Zolang je er op een bepaalde hoogte ervan weet vindt ik het geil. Maar als er over gelogen wordt dan weer niet. Heb het met mijn relaties met vrouwen altijd besproken. De een hield af en zij dat ze niks deed en ging vreemd einde oefening. 2 serieuze relatie vond het heel moeilijk maar toen ze eenmaal geproefd had........ heel veel plezier beleefd aan 2 kanten en ook heerlijk genoten. Ging ze op stap eerst de hoofdje gek gemaakt. En dan vlak voor ze weggaat..... "neem je een verrassing mee😉".

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
763
642
en @KLOMPENBOER zijn jullie ondertussen nog samen?Is er een trio van gekomen lees sloppy seconds verhaaltje of dergelijke?Vertel,ben nieuwsgierig geworden door je vraag.

Terug
Naar boven