Vrouwen die vreemd gaan

KLOMPENBOER

Legende
27 mei 2021
1.194
265
Wat zouden jullie doen of reageren als je merk dat je vrouw of vriendin zich regelmatig stiekem laat volspuiten door een kennis of een vreemde ? Wel of niet tegen betaling ?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Tja best lastig. Misschien een geile gedachte maar zonder overleg niet echt om vrolijk van te worden.

koja1658

Toogplakker
4 jul 2015
138
64
Gaat zeker een pittige discussie van komen , maar hopen dat we er dan wel uit komen

Robbedoes2

Toogplakker
9 aug 2020
40
9
Zeker een lastige.
Er zijn een aantal scenario's.
1. jij doet het ook stiekem, dus dan doet zij in de basis het zelfde.
2. jij doet het na afspraak, zij stiekem.. dan is praten wel noodzakelijk

Los van het geld dat ze er eventueel voor krijgt. Zij is wel slimmer, want jij geeft geld uit aan de hobby.
Zij verdient er iets aan.

Dansen254

Snuffelaar
22 jan 2023
16
33
Hier gebeurt dat in overleg regelmatig ;-) hij kijkt soms toe, soms moet hij het doen met een souvenier. Dat betekent schoonlikken achteraf, een condoom leegknijpen over haar lichaam en aflikken. Onze voorwaarde is wel dat we er beide mee ingestemd hebben, zij mag dit nu doen als ze daar zin in heeft. Dit alles heeft onze band zoveel sterker gemaakt

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Wat is hier vreemd , zolang er vrouwen zijn gaan die ook al vreemd , en ja ook vrouwen gaan naar de (mannelijke) hoeren toe om eventuele betaalde sex te hebben . Ga je als man vreemd en je komt er achter dat je vrouw/vriendin vreemd gaat dan kan hier moeilijk wat over zeggen lijkt mij .
Ik zou me er zelf niet zo druk over maken zeker niet als we het samen naar ons zin zouden hebben (al dan niet met sex) .

Londonblack

Toogplakker
12 jan 2023
78
15
Een beetje realiteitszin misschien, vrouwen gaan zelden naar mannelijke hoeren. Een vrouw die heet staat en seks wil, kan gemakkelijk zonder te betalen genoeg kandidaten krijgen.

Voormalig lid 14769

Toogplakker
25 nov 2019
156
56
Dit. Vrouwen betalen echt niet voor seks, misschien de oudere, erg wanhopigen. Zelfs zij kunnen zo een hookup krijgen. Duidelijk genoeg ligt het aan vraag en aanbod. Mannen zijn gewoon veel vaker geil en worden ook van oudsher geachte de eerste zet te doen naar vrouwen. Dit resulteert in de bizarre dominante positie die vrouwen zich vandaag de dag in begeven, met name dating apps hebben hier voor gezorgd.

Maar goed. Als je een relatie hebt en je gaat achter haar rug om naar de hoeren wie is die persoon dan om de moraalridder uit te hangen als zij vreemd gaat. :lol:

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Heel simpel.

Heeft ze sex met iemand anders terwijl ze een relatie heeft met mij is het gedaan.

Ik ga ook niet op een ander als ik een relatie heb.

Geen medelijden met zulke zever.

Londonblack

Toogplakker
12 jan 2023
78
15
Dus je kent het verschil niet tussen een relatie en seks voor de fun? Hopelijk heb je dan geen relatie. Zelf zoveel mogelijk overal gaan neuken zonder condoom, sloppy second, gangbangs, hoe vettiger hoe prettiger, maar ho ho, een vrouw die 'vreemd' zou gaan, die vliegt eruit.

alex the great

Toogplakker
27 mei 2015
104
29
Wat een domme waardeloze bijdrage alweer, pleekak. Deedydude zegt duidelijk dat hijzelf ook niet op een ander gaat als hij in een relatie zit.

Ik ben het roerend met hem eens. Overspel is einde relatie, geen discussie. Uiteraard kun je wel afspraken maken over eea, dat terzijde. Ik persoonlijk ga alleen naar dvp's als ik ongebonden ben.

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Mijn ex vrouw had er een handje van om vreemd te gaan. Ik merkte het vrij snel, omdat ze zich niet schoonmaakte nadat ze vreemdging en ik regelmatig een creampie lag te neuken. Omdat ik daar dan wel op geilde, heb ik het een tijdje volgehouden maar uiteindelijk toch de knoop doorgehakt en scheiding aangevraagd.

snakedoc0000

Toogplakker
2 mrt 2020
153
128
Toen ik in 2012 nog vrijgezel was, had ik een dame ontmoet via Badoo. De eerste keer dat ze op bezoek kwam bij mij thuis was het al vrij snel zoenen en de dame liet blijken meer te willen. Ik was de beroerdste niet dus heb lekkere Sex zonder rubbertje. Na de tweede ronde vertelde ze dat ze getrouwd was maar geen aandacht kreeg thuis.
Elke vrijdag kwam ze langs smiddags soms ging ze ook zonder te douchen weer naar huis.
Na een half jaartje vond ze het lastig worden to haar man want die had al een paar keer opgemerkt dat ze wel erg nat was op devvrijdagavond.
Helaas kwam ze niet meer. Ze was wel lekker geil en niets was te gek.

CumGun

Toogplakker
13 apr 2021
205
257
geilehenkie070 zei:
Mijn ex vrouw had er een handje van om vreemd te gaan. Ik merkte het vrij snel, omdat ze zich niet schoonmaakte nadat ze vreemdging en ik regelmatig een creampie lag te neuken. Omdat ik daar dan wel op geilde, heb ik het een tijdje volgehouden maar uiteindelijk toch de knoop doorgehakt en scheiding aangevraagd.

Jeetje zeg!!! :eek: vrouwtje had totaal geen ziel zo te zien!
Vreemd gaan is al één ding, maar niet schoonmaken na dat je vol bent gespoten is een andere ding.(disrespectful)

Terug
Naar boven