Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
De laatste keer dat ik er was medio augustus waren er in ieder geval nog geen foto's. Het zou tijd worden dat ze dit wel hebben want het geeft je informatie over het aantal dames en welke.

Arabella, Luderland, Freude39 en de Grimbergsauna hebben al een tijd foto's en/of namen van de aanwezige dames.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik was er medio augustus en toen geen vitrine met foto's en/of namen van de aanwezige dames. Morgen ben ik in villa venus en hopelijk hebben ze het dan wel want dan weet je gelijk welke en hoeveel dames er zijn dus ik vind het wel een meerwaarde.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
701
532
Robbie zei:
Ja Maarte dat heb ik zojuist vernomen via de site "freiercafe" dat Ola terug is sinds 3 dagen maar bedankt voor het vermelden ervan. Ook de theke heb ik gebeld en bevestigde haar terugkeer. Uiteraard ga ik zaterdag naar villa venus want ik kan niet wachten om deze schoonheid weer te bezoeken sinds haar vertrek 19 augustus.

Wat ik niet begrijp is dat Nicoletta ook aanwezig is vandaag wat ik ook vernomen heb via het "freiercafe". Ze was toch definitief vertrokken ivm met haar zwangerschap of gaat het hier om een andere Nicoletta?

….. ben ook benieuwd welke Nicoletta :?:
Laat ons weten Robbie, vele plezier vandaag :D

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Op een ander forum kreeg ik donderdag 17 oktober als antwoord van iemand:

Nee; het is dezelfde Nicoletta. Grote rondborstige volle vrouw die werkte bij 2 andere clubs (N#by en Ver#na).

Maar ze werkt zeker al 1-2 maanden terug op de site. Ze vertelde me vorige week echter dat ze naar Roemenië wil gaan voor een vakantie van een maand (ten vroegste in januari).

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
De zwangere Nicoletta was er alleen vandaag nog en de Emma is een andere Emma dan het kleine blonde poppetje. Ik ben net weg en zit nog in de auto maar zal vanavond of morgenvroeg nog wel even een verslagje plaatsen van deze bijzondere dag.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Het was 2 maanden geleden dat ik voor het laatst in villa venus was want ik weet nog goed dat ik zondag 18 augustus aanwezig was om afscheid te nemen van Ola en diezelfde Ola was voor mij weer de reden om vandaag terug te keren want ze was sinds afgelopen dinsdag weer terug in villa venus.

Rond 11.45 uur was ik binnen en nog steeds geen vitrine met foto's en/of namen van aanwezige dames. Ik mag wel zeggen dat de bezetting top was met voor mij aantrekkelijke dames als onder meer: Ola, Celena, Sonja, Eva, Nicoletta. Voor mij waren Emma, Roxana, Lorena en Kathi ook aantrekkelijk maar Kathi was me iets te bijdehand. Emma deed leuk mee en danste erop los. Een erg aantrekkelijke meid. Verder nog Maria en Larissa. Van de 5 andere dames weet ik de namen niet. Larissa sprak mij voor het eerst ook aan toen ik bij de koffieautomaat stond. Ze wist dat ik uit Holland kwam. Ze is best veelgevraagd maar absoluut mijn type niet maar ze was vriendelijk.

Eva was al vroeg in de middag vertrokken want ze had erg weinig klanten werd mij verteld. Jammer want had graag met haar willen kameren.

Bij binnenkomst was ik nieuwsgierig naar Nicoletta want ik wilde weten of het de hoogzwangere was en ja ze was er nog steeds maar ik heb niet met haar gekamerd. Ik vind een dame met zo'n buik niet aantrekkelijk en sexy en ik vind het eigenlijk niet kunnen om met zo iemand sex te hebben. Bovendien is het doen van bepaalde standjes vrijwel onmogelijk. Ze was trouwens vandaag voor het laatst dus zondag is ze al vertrokken.

Kwam ook Celena tegen helemaal vooraan. Ik schreef het voorheen als Selina maar op de kamer gaf ze aan dat het Celena moet zijn. Ik sprak haar gelijk aan want had haar lang niet gezien. Ze is wat aangekomen wat vooral aan haar buikomvang te zien is maar voor mij is ze nog steeds aantrekkelijk en haar borsten zijn de grootste van de villa. Verder heeft ze een mooi en lief gezicht en 21 jaar jong. Ze is nu 3 weken aan het werk en tot en met dinsdag is ze er. Woensdag gaat ze voor een maand er tussenuit om daarna weer terug te keren.

Voor zo'n topbezetting was het aantal mannen in de tijd dat ik er was mager te noemen. Ik hoorde ook dames klagen over het gebrek aan mannen. Hopelijk verbetert de situatie zich hierin anders zie ik bijvoorbeeld een dame als Ola niet lang in de club blijven.

Ik was er zoalsgezegd om 11.45 uur en bleef tot 18.45 uur. Het begin ging voorspoedig. Ik zag Ola helemaal links tegen de muur zitten. Kwam bij haar zitten en ze had van die geile zwarte leren kousen aan. Nou ja kousen waren het niet maar het stond wel erg sexy. Van dezelfde kleur en stof had ze een buikbedekking wat ze ook aanhield tijdens de sex. Dat vond ik wat minder want ik hou juist van lichaamscontact. Heb op de bank met haar bijgepraat en ze bleef onduidelijk op mijn vraag hoelang ze dit keer zou blijven. Kamergang was oké maar het spat er niet echt vanaf. Een knuffeldier is ze zeker niet maar haar grote kont oefent op mij een enorme aantrekkingskracht uit. Beffen was niet mogelijk omdat ze pas geschoren was.

De tweede kamergang was met Sonja. Eigenlijk zou dat Celena moeten wezen maar op het moment dat ik plaatsnam op haar bank kleedde zij zich aan. Ik vroeg of ze naar huis ging maar gelukkig was dat niet zo. Ze ging naar buiten waarop ik op haar bank bleef zitten. Het duurde mij op een gegeven moment te lang en nam plaats bij Sonja. Dat was lang geleden want de laatste keer met haar was nog toen Samira, met wie ze vaak optrok, er nog werkte. Sonja zoent voortreffelijk en de sex is ook prima. Toen ik klaar was met Sonja zag ik Celena juist weer binnen komen dus was het maar goed dat ik voor Sonja had gekozen.

Celena werd mijn derde kamergang maar daar ging nog wel wat tijd aan vooraf. Juist toen ze met een klant ging kaneren ging ik op haar bank zitten. Maar het ging allemaal lang duren voordat ze weer zou terugkeren. Het scheelde niet veel of ik ging naast Emma zitten. Emma zag ik helemaal zitten want korte beentjes en mooie kont en vrolijk en toen ik haar even aansprak om haar naam te vragen werd mijn interesse versterkt. Toen Celena eindelijk weer verscheen heb ik vrij snel met haar gekamerd want ik wilde op tijd weer naar huis.

In dit forum had ik ook contact met schoenenreus en hem gezegd dat ik er rond 11.45 uur zou zijn en vaak in aanwezigheid met mijn sudoku puzzelboek. Op een gegeven moment zag hij mij en raakten we in gesprek. Ook een andere Hollander voegde zich erbij en dat was een leuk moment om één en ander met elkaar te bespreken.

Het viel mij op dat de temperatuur binnen in het zitgedeelte nogal hoog was. Toen af en toe de raam werd geopend door een dame vond ik dat wel prettig om zo wat frisse lucht te voelen. Helaas was op alle 3 de kamers waar ik in verbleef de temperatuur ook hoog aangezien de verwarming aanstond. Jammer want met een juiste temperatuur is het hebben van sex aangenamer.

Wellicht dat ik morgen dus zondag ook weer in de villa ben want Emma en Eva zijn dames met wie ik ook nog zou willen kameren en met een entree van slechts 15€ tussen 10 en 13 is dat beslist geen straf ;)

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Zaterdag 19-10 eindelijk weer eens naar Villa Venus afgereisd, de laatste keer was een maand of 3 geleden. Vanwege de warmte deze zomer en een vakantie was het voor mij niet haalbaar ondanks dat ik in die hitte bloed geil ben maar neuken wordt hem dan niet.

Ik was om 09.45 aanwezig en toen waren er 5/6 dames dus ik baalde eigenlijk een beetje want dat zag er niet veelbelovend uit voor de rest van de dag. Nadat de bel een keer of 3 gegaan was waren er ineens 15 dames en praktisch alle bankjes bezet. Ik zat op het bankje naast bankje 6 waar Larissa altijd zit en kati komt op bankje 5 zitten en riep heel hard door de club dat ze vandaag de hele dag anaal zou doen. Ze kijkt mij nog in het bijzonder aan en vraagt of ik bij haar kom zitten voor een anale sessie, later meer hier over.

Mijn eerste kamer gang was met Celena die op bankje 3 zat, een leuk schattig meisje van 21. Een lekker mollig lichaam met een heerlijke dubbel D en goede kont. Het voorspel op de bank was redelijk kalm en er werd wel wat gezoend en gefriemeld maar bijzonder was het niet. Uiteindelijk naar de zimmer gegaan en we hadden nummer 11. Op de zimmer was ze wel iets fanatieker en heb een leuke tijd gehad en ondanks dat ik wat eerder klaar was hebben we de tijd lekker kletsend vol gemaakt. Kreeg van haar wel de vraag met of zonder gummi trouwens.

Dan komen we nu bij Kati, aangezien ze mij min of meer uitgenodigd had voor een anaal sessie was mijn Intresse gewekt. Haar lichaam en gedrag hadden mij anders niet over de streep getrokken omdat dat niet mijn type is. Kati is niet zo groot en heeft behoorlijke hangende lege theezakjes met zoals ze zelf zei hele gevoelige tepels dus was een No-go zone. Vervolgens auf den zimmer en zachtjes gevraagd voor anaal en wordt me daar toch uitgelachen, nee ze kwam plezier maken en daar hoorde anaal niet bij. Nou ja een beetje teleurgesteld dan toch maar aan sex begonnen maar t ging eigenlijk niet omdat ik niet geil meer was maar toch klaar kunnen komen uiteindelijk. Naar beneden en betalen en ze ging naar haar bankje toe en ik even wat drinken. Vervolgens hoor ik haar roepen en wijzen, ze maakte iedereen even attent op mijn vraag voor anaal.

Nadat ik even pauze had genomen had ik bedacht hoe de rest van de dag er uit zou gaan zien en met wie ik nog zou gaan kameren. De planning was Eva, Larissa, Sonja en nadat ik weer een beetje op adem was naast Larissa gaan zitten. Eerst even wat zitten praten maar al snel verdween haar handje onder de handdoek omdat ze me gemist had. Over Larissa hoef je eigenlijk geen uitgebreid verslag te plaatsen dat is altijd super. Ze wist ook te vertellen dat zei al mijn 3e kamergang was en dat het eigenlijk nog wel heel vroeg was, of ik al naar huis ging? Nee, ik blijf nog even maar ik ga nu wel een lange pauze inlassen en even in de sauna enzo. Ik moest me trouwens niks aantrekken van Kati want die leverde toch maar slechte service en dat was bij alle dames bekend.

Ik zat al zo'n 10/15 minuten in de sauna toen een verveelde Sonja binnen kwam omdat er gewoon geen mannen waren en dus geen kamers. Ik had op een of andere manier nog nooit gekamerd met Sonja terwijl ik het een hele mooie vrouw vindt. In de sauna ging het dan ook mis en zijn we heel erg stout geweest en hebben we zo'n 20 minuten elkaar alle hoekjes van de sauna laten zien, daarna samen staan douchen en op de bankjes voor de lockers uit gaan zitten hijgen. Hier hebben we een tijdje zitten praten over van alles en nog wat maar we hadden het nog steeds warm dus we gingen nog een keer douchen. Ik was eigenlijk nog steeds niet op krachten maar zijn toch naar de huiskamer gegaan en ben met een drankje weer naast Sonja gaan zitten. Hier hebben we ons gesprek voortgezet en vertelde ze me dat Eva al naar huis was omdat ze pas 1 kamer gemaakt had en toen was het rond 13.30. Sonja zou na mijn kamer ook naar huis gaan want ik was pas de 2e en aangezien ze 60€ entree moeten betalen en dan nog zo'n 40€ kwijt zijn aan eten en vervoer was het dus een teleurstellende dag. Met Sonja naar boven en een heerlijke kamer gehad, ik snap echt niet waarom ik dit niet eerder geprobeerd heb. Ik was nog steeds niet helemaal op kracht dus na een paar standjes was mijn fut op en heb ik haar terwijl ze op mijn gezicht kwam zitten tot een hoogtepunt gelikt en mezelf afgetrokken tot ik mijn zaad tegen haar rug aan spoot, hier moest ze hard om lachen. Beneden 30€ afgerekend en dus de sauna sessie gratis gehad.

Normaal ga ik na een kamergang meteen douchen maar ik moest nu eerst echt eventjes wat drinken en toen zag ik Robbie en zijn sudoku boekje en hem even aangesproken. Uiteindelijk kwam er nog een nederlander bij staan en hebben we ik denk wel een uur over onze hobby staan praten alvorens ik rond 15.00 naar huis ging nadat ik me alsnog gedouched had.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Ben nu in de villa. Zojuist gekamerd met Roxana. Veel tattoos. Maar toppertje. Pijpt diep en lang en rijd je heerlijk klaar met veel tempo wisselingen. Erg lieve meid. Spreekt weinig Duits maar wel iets Engels. Denk dat ik zo veer skinny Helena ga

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Nee voodoo; Sonja is niet aanwezig vandaag. Had gisteren nog met haar gekamerd en toen zei ze dat ze zondag gewoon zou werken en maandag vrij zou nemen. Geen idee dus waarom ze niet op is komen dagen. De theke Barbara meldde doodleuk dat Sonja er gewoon was. Hoe ze daarbij komt is me een raadsel.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Is die donkere africaanse meid nog aanwezig? En wat is haar naam?
Ze deed het alleen met, maar dat tussendoor is geen probleem.
Het witte goud op die zwarte buik is ook geil.

wasmachine

Ervaringsdeskundige
3 jun 2019
328
84
Die Nigeriaanse heet Lucy en doet het ook zonder
althans als je 20 extra geeft zoals in mijn geval
dan komt het witte goud uit haar roze poesje

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
Robbie zei:
Nee voodoo; Sonja is niet aanwezig vandaag. Had gisteren nog met haar gekamerd en toen zei ze dat ze zondag gewoon zou werken en maandag vrij zou nemen. Geen idee dus waarom ze niet op is komen dagen. De theke Barbara meldde doodleuk dat Sonja er gewoon was. Hoe ze daarbij komt is me een raadsel.

Is dit Sonja afkomstig vanuit *** ?

mvg
Makkie

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Nogmaals villa venus bezocht want er waren zaterdag teveel mooie dames aanwezig die ik niet in één dag kon afwerken. Was er vroeg bij dit keer namelijk rond 10.00 uur. Er waren nu minder dames dan zaterdag want Nicoletta was nu echt vertrokken en Sonja was ook afwezig. De theke was nu weer gewoon Barbara. Ik vroeg haar nog of ze wist of Dilara terug zou komen maar ze gaf mij geen duidelijkheid en ze gaf mij de indruk dat ze wilde zeggen hoe moet ik dat nou weten.

Het aantal mannen was ook nu weer bedroevend ondanks de verlaagde entree en sommige dames verveelden zich dan ook en moesten lang wachten op een klant. Het valt mij op dat veel Duitse mannen maar blijven zitten en weinig actie ondernemen en maar weinig of soms helemaal geen kamer maken. Wat later in de middag werd het wat drukker maar ik kan me voorstellen dat sommige dames stress ondervinden als ze zo weinig kamers maken.

Ik wilde vandaag persé met Eva en Emma kameren. Eva was gisteren al vroeg in de middag vertrokken maar ze zei nu een hele dag te blijven.

Mijn eerste kamer was met Emma. Ze is pas kort in de villa. Ze heeft hiervoor 2 jaar in een andere club gewerkt in Dortmund. Ze doet me denken aan Andrea die voorheen hier heeft gewerkt maar nu in Leverkusen verblijft. Ze heeft ook relatief korte benen en met een goede kont. Ze is 1.5 m klein en heeft kort zwart haar. Ze heeft een piercing boven haar mond en nog meerdere. Het viel me op dat ze redelijk veel klanten trekt en de sex op de kamer ging voorspoedig. Heb haar eerst gebeft en haar kutje rook lekker fris. Ik was niet onder de indruk van haar pijpkwaliteiten. Teveel handwerk en wat te snel. Het voelde niet echt aangenaam dus snel naar het neukgedeelte. Ze voelde strak aan. In de missio wist ik haar niet goed volledig te penetreren. Toen ze bovenop op me kwam en me ging berijden ging het allemaal soepeler. Het liep toen op een gegeven moment zelfs gesmeerd. Een mooie verschijning die Emma en afgezien van het pijpen was het een goede sessie en voor herhaling vatbaar.

Tweede kamergang was met Eva. Een wat grotere dame met de bekende spleet en ze heeft erg lange haren. Haar borsten mogen er wezen en ze heeft voor mij een aantrekkelijk postuur. Ook Eva eerst gebeft om daarna mij daarna te pijpen wat ze rustig en met veel gevoel doet. Alle gebruikelijke standjes met haar gedaan maar klaarkomen ging me niet lukken. Kan een keer gebeuren.

Als laatste voor Roxana gekozen. Ze heeft veel tattoos en op ieder bil heeft ze ook een tattoo. Voodoo zegt pijpt diep en lang dus mijn interesse was gewekt. Engels spreekt ze beter dus dat maar aangehouden. Op de bank goed zoenwerk en op de kamer ook nu weer eerst beffen. Daarna pijpen maar dat viel mij tegen. Niks diep en niet aangenaam dus snel gaan neuken. Ze spreidde haar benen en stak mijn pik diep in haar. Ze voelde lekker en haar kreunen werd steeds luider en mijn pik stijver. Ik moest me wel concentreren want klaarkomen na veel dames te hebben geneukt viel niet mee maar ik drukte me nog steviger tegen haar aan en op een gegeven moment kwam toch de ontlading. Ook Roxana trekt aardig wat klanten want ze heeft een postuur dat denk ik veel Duitse mannen wel aantrekt. Ze is klein en redelijk slank en natuurlijk haar korte verblijf hier wekt ook de nieuwsgierigheid van mannen.

Rond 14.30 uur liep ik naar beneden om me te douchen en aan te kleden. Larissa zag me en zei kom je morgen weer. Nee; wieder arbeiten zei ik. Om 14.45 uur werd ik uitgeleid door Roxana en weer met een goed gevoel vertrokken.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Gisteren zoals aangegeven na roxan voor skinny Helena gegaan. Viel mij tegen. Kil en afstandelijk. Wel een strak gepierced kutje.

Na Helena mijn vertrouwde Lorena gedaan. Op bankje 1. Blijft een topper. Lijkt wel of ze steeds beter wordt. Goed voorwerk op de bank en op de kamer ging ze helemaal los. Heerlijk diep en nat pijpen. En daarna in verschillende standjes naar hoogtepunt waar bij ze zelf ook soppen nat werd. Hmmm blijft een topper

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vandaag weer naar villa venus afgereisd. Was er iets na 12.00 uur. Toen ik binnen kwam zag ik ook schoenenreus weer. Hij was 5 minuten voor mij binnen. Mijn eerste indruk was dat de bezetting goed te noemen was. Ik zag 1 nieuwe dame "Andrea" genaamd die de zus van Emma blijkt te zijn. Ook Dilara was weer terug van weggeweest. Ik kon moeilijk een plekje vinden want zoalsgezegd aardig wat dames en ook veel mannen waren aanwezig. Soms zaten 2 mannen op 1 bank omdat er verder geen zitplek was. Lorena was op vakantie vertelde Ola mij.

Ik had mijn keuze al min of meer bepaald. Ola zag ik en dir nieuwe Andrea zag er ook erg aantrekkelijk uit en nieuw is altijd spannend. Voor een derde kamergang twijfelde ik tussen Eva en Emma maar na lang wikken en wegen werd het toch Eva hoewel ik eerst plaatsnam op de bank van Emma.

Vooral Andrea beviel mij zeer omdat ik merkte dat ze (tong) zoenen toestond op de bank en de kamer was de sex ook zeer intiem waarbij ze met haar ogen mij diep aankeek en ze zat lekker aan mijn tepels en ook haar lichaamscontact was plezierig waarbij ze met haar nagels mijn rug streelde. Na de sex gaf ze me nog 5 minuten dus nog wat nagekletst en wat aan haar gezeten. Ze is nog erg jong namelijk 20 jaar en heeft in die andere bekende saunaclub gewerkt in Dortmund. Haar lichaam komt overeen met die van Emma alleen heeft ze nog iets meer kont dus precies een dame voor mij. Haar haren waren vrij lang en uiteraard zwart. Ze zat op banknummer 16.

Ola zat trouwens weer op haar oude vertrouwde plek namelijk 14 en Eva rechts van haar dus 15.

De volgende dames die ik ken waren er: Larissa, Dilara, Sonja, Kathi, Roxana, Ola, Eva, Andrea, Emma, Maria.

Later in de middag werd het een stuk rustiger qua mannen en enkele dames zaten dan ook weer verveeld op de bank. Ola laat dat ook blijken maar bij haar vind ik het wel grappig want ze gaat languit op de bank. Ze zit tenminste niet met haar smartphone te spelen zoals wel vaker gebeurt. Deze dame is trouwens niet vies van geile praat want ze zat een beetje een vent aan de overzijde gek te maken en ik mengde mij daar ook bij. Een aantal mannen tegelijk die sex met haar hebben daar is ze zeker voor te porren en ik wil best ook wel meedoen maar Ola zei dat dit in het weekend niet plaatsvindt. Jammer want ook mij zat ze behoorlijk op te geilen met haar "praatjes".

Het was leuk dat schoenenreus er was. Dan weer kwam ik bij hem zitten en dan weer hij bij mij en we hadden veel te vertellen over onze hobby. Zo kwam ik rond dezelfde tijd als hem binnen en zo vertrokken we weer rond dezelfde tijd namelijk zo rond 17.45 uur.

Terug
Naar boven