Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Ronaldz

Snuffelaar
30 apr 2015
8
0
Ik ben ook een paar weken terug nog geweest.
De hygiene in deze vrij donkere club laat te wensen over. Er hangt een enorme pislucht bij de douches.
En als je niet tegen rook kan, wees dan gewaarschuwd. Vanaf de douche beneden tot aan boven bij de zitgedeelte en tot aan de kamers, hangt een enorme rooklucht. De dames zijn echte kettingrokers.Voor en na de sex roken zij, dus ook in de kamers.

Ik vond de dames echt tegenvallen. Veel Roemeense dames, niet heel knap of sexy, meeste ietwat dik of met een lelijk gebit.
Ben erg slecht met namen dus ik zal ze maar proberen te beschrijven.
De donkere dame is lekker slank en best een mooie meid om te zien. Zij doet het alleen met, heb het toch maar gedaan. Best lekkere sex maar zij is wel wat onervaren. Beetje plichtmatig allemaal en weinig fun zeg maar, wel lekker strak beneden en een mooi aanzicht om met zo'n meid te mogen sexen, daarom een dikke voldoende.
Daarna mij laten verleiden voor een trio door een blonde dame, met forse billen, ietwat dik maar wel leuk in de omgang. De andere was een Roemeense met haar tot aan de billen en met een opvallend slecht gebit. Zij pijpten beiden, lang en best lekker. Ze haalden een condoom tevoorschijn na wat geroezemoes met elkaar, maar al gauw zei ik, alles ohne. En hup, lachend weg met die condoom.
De blonde geilt je lekker op en heeft forse billen waar ik wel van hou. Doggy met haar was lekker en ik voelde dat ik niet lang zou volhouden.
Dus gauw over naar de dame met de lange haren. Zij was niet heel strak dus kon lang doorpompen tot ik eindelijk klaarkwam, gewoon intern. De blonde riep, wow, you filled her up...haha.
Er was een jonge, ik denk ook een Roemeense dame die er wel leuk uitzag. Zij was heel druk aan het praten en kwam wat chagerijnig over. Zij was steeds bezig met haar haar te kammen. Op een gegeven moment keek zij mij aan met een blik van, ga je mee naar de kamer?
Ik dacht nog, ik kom nog even op krachten en dan neem ik maar mee voor de laatste ronde. Maar ineens was ze foetsie en kwam weer aangekleed tevoorschijn en zij gedag tegen de mevrouw achter de balie. Shit! Gemiste kans...
Ik heb het maar hierbij gelaten en maar richting CentrO in Oberhausen gereden om wat te eten.

Ik ben niet meer van plan terug te gaan. De hygiene houdt mij tegen en ik ben licht astmatisch dus al dat rook, doet mij ook niet goed.
Het is best een eindje rijden, van Rotterdam naar Duisburg. Maar belangrijkste is dat ik de dames niet heel knap vindt. Smaken verschillen dus laat mijn woorden je niet weerhouden om de club te bezoeken. Je kan daar probleemloos, voor weinig geld zonder doen en dat is toch onze grote hobby.

Nog even dit: mijn jongeheer had ruim een week een branderig gevoel. Ik vreesde voor gonorroe en heb vrij snel een test laten doen.
Gelukkig niks aan de hand. Ik vermoed dat het door de donkere dame komt, die dus erg strak van beneden is en de combinatie van een volle erectie en condoom, het allemaal wat gevoelig voor mijn jongeheer werd. Al doet ze het alleen met, ik zou haar jullie zeker wel aanraden.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Die blonde met die forse billen is Ola en die andere met lange haren en een slecht gebit is Eva. Ze zaten altijd naast elkaar. Ola op bank 14 en Eva op 15 dus achterin.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Na het drama van Luderland hier heen gegaan. Zelfs de gezettere dames hier zijn hier nog aantrekkelijk vergeleken bij de dames in Luderland
Tja wat moet ik ver verder van zeggen.
De vaste bezetting was er. Sfeer was goed. Er wed zelfs gedanst.

Ben deze keer voor 2 dames gegaan die ik nog niet had gehad. Die zitten in sofa 1 en 2 Lorena en Angela

Angela echt een optikficker veel tatoos, prachtig koppie. Was goed maar daar is ook alles mee gezegd. Vond haar beetje afstandelijk overkomen

Lorena was fantastisch. Gezellige babbeltante, heerlijk tongzoenen en ziet er ook nog eens goed uit.
Was me bij vorige bezoeken al opgevallen dat ze erg vrolijk was ook naar de andere dames en dit klopt. in praktijk ook.
Beviel mij zelfs zo goed dat ik een uur met haar op de kamer ben gebleven. Echt een topper

Uiteraard bij beide dames geen gezeur over condooms

tracer76

Toogplakker
4 jan 2019
117
37
Ik was gisteren in Venus vond Angela helemaal niet afstandelijk. Zoenen, op de kamer na sex een grapje maken en toen ik wegging nog even een tongzoen bij de deur.
Soms klikt het met de een beter als met de ander.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Lorena gezellige babbelkous? Maar in welke taal? Ze spreekt geen Engels en Duits.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
700
532
Hola, ben nu in Venus.....
Robbie net Nicoletta voor de 2 keer volgespoten😜
1e keer goed veel... het droop eruit, langs haar benen... o zo geil.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
700
532
Nu ff kijken welke dame mijn laatste restjes zaad gaat krijgen... Maria zal niet worden zij is boos op me.
Sonja is er ook... zij pijpt altijd super... misschien dat ik me weer op de overloop boven laat klaar pijpen. Geil als er andere langs lopen.
Dit mis ik enorm van vroeger in oa Freude waar je openlijk sex kon hebben. Zelfs tegen de koffie vounter aan... zo geil, daar een keer 2 dames om beurten geneukt

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ggd; dan heb je haar vast doggy genomen want ik eindig bijna altijd in missio en dan pakt vrijwel iedere dame grlijk een stuk keukenpapier en dan zie ik niks van mijn lading. In doggy hebben ze maar weinig tijd om alles op te vangen :lol:

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
700
532
Robbie, nee staand voor de vensterbank :D ons favoriete standje
was eerst wel zij op har knieën, liggend op haar tug vind ze nu wat minder ivm de buik welke blijft groeien, idem haar borsten. heerlijk steeds langere tepels, nu vroeg ze zelfs om om haar lang en krachtig te zuigen aan haar spenen, ze zei steeds lekkerder te vinden. beffen over haar klitje iets minder, te gevoelig.
Kreunen deed ze wel lekker hoor, collega zei toen we kamer verlieten op de BG nr. 11 nog van, je heb je lekker late gaan. klaar gekomen :lol:
totaal 4 keer met haar op kamer geweest..... was zo enorm geil op haar
Volgende week donderdag ga ik weer. kan niet wachten :p

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Nicoletta geneukt nu het nog kan. Is haar laatste week en ze komt niet terug, zei ze. Flinke borsten en kont. Inderdaad lange tepels om op te zuigen. En strak kutje.

Edward412

Toogplakker
12 jun 2015
106
3
Ben van plan Villa Venus weer eens te bezoeken. Laatste berichten zijn van een maand geleden en noemen individuele dames. Wil / kan een recente bezoeker misschien beetje overzicht geven van de vrouwen die ik kan verwachten? In het verleden was er een kaart en lijstje namen met de banknummers. Dat was ideaal. Ik val op slank / skinny, hoop dat die present zijn.Bij voorbaat denk.
groet,
Edward

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Is Nicoletta nog steeds aanwezig aangezien ik op andere forum lees dat Nicoletta nog steeds werkzaam is of betreft het hier een andere Nicoletta die kraassy heeft bezocht?

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Edward412 zei:
Wil / kan een recente bezoeker misschien beetje overzicht geven van de vrouwen die ik kan verwachten? In het verleden was er een kaart en lijstje namen met de banknummers. Dat was ideaal. Ik val op slank / skinny, hoop dat die present zijn.
Ben vorige week binnen geweest en toen liepen er 4 slanke dames rond.
Lorena(?) op bank 1
Angela op bank 2
Bank 3 onbekend (dame met d'r haar in twee lange dunne vlechten)
Tot slot op bank 6 Larissa.

Moest onverwacht vertrekken. Jammer, want Angela zag er heel aardig uit. Entree was gelukkig met korting, dus schade was beperkt.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
700
532
Robbie zei:
Is Nicoletta nog steeds aanwezig aangezien ik op andere forum lees dat Nicoletta nog steeds werkzaam is of betreft het hier een andere Nicoletta die kraassy heeft bezocht?

Nicolette is echt nu voor goed weg. ze moet eerst bevallen over 2 maanden, midden december.
maar..... als ze weer kan en centjes wil verdienen dan is ze over 5 maanden weer terug zei ze me :D

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Das afwachten dus tot volgend jaar maar ik zal erg verheugd zijn als Ola, mijn absolute nummer 1, weer ergens opduikt en het liefst wel in een club in NRW.

Chef

Toogplakker
10 okt 2015
132
10
Vandaag weer eens een dag je in Venus geweest. Heerlijk, leuke sfeer veel dames waaronder ook Ola Robbie. 3 kamergangen gehad en daarna weer huiswaarts gegaan.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ja Maarte dat heb ik zojuist vernomen via de site "freiercafe" dat Ola terug is sinds 3 dagen maar bedankt voor het vermelden ervan. Ook de theke heb ik gebeld en bevestigde haar terugkeer. Uiteraard ga ik zaterdag naar villa venus want ik kan niet wachten om deze schoonheid weer te bezoeken sinds haar vertrek 19 augustus.

Wat ik niet begrijp is dat Nicoletta ook aanwezig is vandaag wat ik ook vernomen heb via het "freiercafe". Ze was toch definitief vertrokken ivm met haar zwangerschap of gaat het hier om een andere Nicoletta?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
voodoo1 zei:
Verdere aanwezige dames?

Via het forum "freiercafe" kan ik zeggen dat vandaag 14 dames aanwezig zijn:
Eva,
Michelle,
Sonja,
Maria,